Wersja archiwalna 2012-09-26 08:07:53

Zamawiający:                                                        Opinogóra Górna, 25 września 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.18.2012

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2012/2013

 

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 205241-2012 z dnia 25.09.2012 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych
w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2012/2013
na terenie gminy Opinogóra Górna polegające na ich odśnieżaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadań): 1. Część (zadanie) nr 1 pn. Odśnieżanie dróg gminnych
w rejonie 1, 2. Część (zadanie) nr 2 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2, 3. Część (zadanie) nr 3 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3, 4. Część (zadanie) nr 4 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4, 5. Część (zadanie) nr 5 pn. Usługi odśnieżania ładowarką czołową.

Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części (zadań) nr 1, 2, 3, 4

Część (zadanie) nr 1. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.

Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

Część (zadanie) nr 2. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.

Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km,
w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 196 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

Część (zadanie) nr 3. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3.

Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

Część (zadanie) nr 4. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4.

Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

Podział gminy na zadania znajduje się w załączniku nr 6.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.

2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.

3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa
do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.

4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.

4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie
w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.

7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.

WARUNKI EKONOMICZNE:

1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.

2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)

3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.

4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.

5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

1) dla części (zadania) nr 1: 600 zł (słownie: sześćset złotych).

2) dla części (zadania) nr 2: 600 zł (słownie: sześćset złotych).

3) dla części (zadania) nr 3: 600 zł (słownie: sześćset złotych).

4) dla części (zadania) nr 4: 600 zł (słownie: sześćset złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć
do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2
      do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2
      do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej do odśnieżania na daną część zamówienia. Przez jednostkę sprzętową uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ) i złożonego Wykazu sprzętu (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia dokumentów o których mowa wyżej (oświadczenia sporządzonego wg załącznika nr 2 i wykazu sprzętu sporządzonego wg załącznika nr 4), spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2
      do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2
      do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz
      z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
      w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
      w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,

2) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy
ze względów technicznych a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanej usługi zmianie może ulec sposób i terminy wykonania usługi,

3) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne
i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia;

4) z przyczyn zależnych od Zamawiającego - zawieszenie realizowanej usługi i zmiana (wydłużenie) terminu.

2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu
    w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.

2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik
z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.

3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą
z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.

4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.

4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić
do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.

7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.

WARUNKI EKONOMICZNE:

1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.

2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)

3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.

4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.

5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu
    w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 196 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.

2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik
z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.

3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą
z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.

4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.

4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić
do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.

7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.

WARUNKI EKONOMICZNE:

1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.

2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)

3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.

4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.

5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu
    w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.

2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik
z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.

3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą
z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.

4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.

4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić
do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.

7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.

WARUNKI EKONOMICZNE:

1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.

2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)

3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.

4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.

5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu
    w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.

2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik
z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.

3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą
z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.

4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

WARUNKI ORGANIZACYJNE:

1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.

4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić
do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.

6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.

7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.

WARUNKI EKONOMICZNE:

1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.

2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)

3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.

4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.

5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.

6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

 

Do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 6

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-26 08:07:53
  • Liczba odsłon: 210
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2871152]

przewiń do góry