Wersja archiwalna 2012-04-25 09:33:13
Zamawiający: Opinogóra Górna, 24 kwietnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.11.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy, działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Na zadanie nr 1 pn. „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”:
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński, Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka |
ul. Reutta 16 B, 06-400 Ciechanów |
73,37 |
73,37 |
2 |
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński |
Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów |
100 |
100 |
Na zadanie nr 2 pn. „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”:
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka, ul. Reutta 16 B, 06-400 Ciechanów
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka |
ul. Reutta 16 B, 06-400 Ciechanów |
100 |
100 |
2 |
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński |
Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów |
94,83 |
94,83 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
..........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 20 marca 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.11.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dostawę kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych” SEKCJA I: Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 64261-2012 z dnia 20.03.2012 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania. Zadanie nr 1 „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wykonawca przy odbiorze dostawy pospółki drogowej przedstawi stosowny dokument potwierdzający parametry określone w SIWZ, a w razie wątpliwości Zamawiający przekaże właściwej jednostce próbki do badań. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w SIWZ koszty wykonanych badań pokrywa Wykonawca, natomiast jeżeli wyniki przeprowadzonych badań potwierdzą zgodność dostarczonego kruszywa z wymogami zawartymi w SIWZ - koszty badań ponosi Zamawiający. Zadanie nr 2 „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego lub betonowego lub ceglano-betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1900 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
deklarację zgodności, certyfikat lub dokument równoważny dla wykazania, III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony Formularz oferty, 2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia; b) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; 2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-25
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-25 09:33:13
- Liczba odsłon: 314
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: