Wersja archiwalna 2011-09-08 13:35:59
Zamawiający: Opinogóra Górna, 8 września 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.20.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w postaci zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic 4 szkół podstawowych i 1 gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opinogóra Górna, w ramach Projektu pn.: Dążymy do celu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (zadań). Część (zadanie) nr 1 pn.: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:, - 1 grupa matematyki - 1grupa geografii - 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii). b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów. Część (zadanie) nr 2 pn.: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym: - 2 grupy z przyrody - 1 grupa z matematyki b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących, 4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 12, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 1 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.3. z matematyki Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 2 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 3 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 5. z realizacji wsparcia psychologicznego, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę, 6. korekcyjno - kompensacyjne, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów. Część (zadanie) nr 3 pn.: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego. Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów. Część (zadanie) nr 4 pn.: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 3.1. z przyrody Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3.2. z matematyki Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3.3. matematyczno-przyrodniczych Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 4. wyrównujących w tym: 4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 4, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z j. polskiego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów. Część (zadanie) nr 5 pn.: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 2.1. z przyrody 2 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2.2. matematyka 1 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla części (zadania) nr 1: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). b) Dla części (zadania) nr 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). c) Dla części (zadania) nr 3: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). d) Dla części (zadania) nr 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). e) Dla części (zadania) nr 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Pliki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-08 13:35:59
- Liczba odsłon: 312
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: