Zamawiający: Opinogóra Górna, 2010.11.24
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-30/10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 284363 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 na terenie Gminy Opinogóra Górna polegające na odśnieżaniu.
I. PODZIAŁ NA ZADANIA.
Zadanie 1.
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 246 godzin.
Zadanie 2.
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 238 godzin.
Zadanie 3.
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin.
Zadanie 4.
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin.
II. WYMAGANIA SPRZĘTOWE.
1.Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.
2.Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4
z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.
3.Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.
4.Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.
III. WARUNKI ORGANIZACYJNE.
1.Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3.Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.
4.W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową.
5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie
w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia.
6.Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową.
7.Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.
IV. WARUNKI EKONOMICZNE.
1.Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje silnik pojazdu w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.
2.W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)
3.Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy w/g faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika .
4.W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.
5.Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.
6.Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach w/g wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Miklaszewski Mariusz, Opinogóra Dolna 17, 06-406 Opinogóra Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 29520,00
-
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Miklaszewski Mariusz, Opinogóra Dolna 17, 06-406 Opinogóra Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 28560,00
-
Oferta z najniższą ceną: 28560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28560,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Miklaszewski Mariusz, Opinogóra Dolna 17, 06-406 Opinogóra Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 29520,00
-
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Miklaszewski Mariusz, Opinogóra Dolna 17, 06-406 Opinogóra Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 29520,00
-
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
-
Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, 2010.10.28
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.341-30/10
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Miklaszewski Mariusz, Opinogóra Dolna 17, 06-406 Opinogóra Górna
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Zadanie nr 1
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Miklaszewski Mariusz |
Opinogóra Dolna 17 06-406 Opinogóra Górna |
100 |
100 |
2 |
„WIK-BUR” Wikliński Wiesław |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
3 |
Wikliński Piotr |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
Zadanie nr 2
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Miklaszewski Mariusz |
Opinogóra Dolna 17 06-406 Opinogóra Górna |
100 |
100 |
Zadanie nr 3
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Miklaszewski Mariusz |
Opinogóra Dolna 17 06-406 Opinogóra Górna |
100 |
100 |
2 |
„WIK-BUR” Wikliński Wiesław |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
3 |
Wikliński Piotr |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
Zadanie nr 4
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Miklaszewski Mariusz |
Opinogóra Dolna 17 06-406 Opinogóra Górna |
100 |
100 |
2 |
„WIK-BUR” Wikliński Wiesław |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
3 |
Wikliński Piotr |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
----------------------------------------------------------------------------------------------Zamawiający: Opinogóra Górna, 2010.10.13
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-30/10
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:-Biuletyn Zamówień Publicznych SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110. Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 na terenie Gminy Opinogóra Górna polegające na odśnieżaniu. I. PODZIAŁ NA ZADANIA. Zadanie 1. Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 246 godzin. Zadanie 2. Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 238 godzin. Zadanie 3. Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin. Zadanie 4. Nazwa: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin. II. WYMAGANIA SPRZĘTOWE. 1.Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2.Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. 3.Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. 4.Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. III. WARUNKI ORGANIZACYJNE. 1.Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3.Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4.W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6.Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7.Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. IV. WARUNKI EKONOMICZNE. 1.Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje silnik pojazdu w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2.W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3.Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy w/g faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika . 4.W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5.Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6.Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach w/g wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM · Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Wykonawca udokumentuje posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej do odśnieżania na daną część zamówienia. Przez jednostkę sprzętową uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) i złożonego Wykazu sprzętu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia dokumentów o których mowa wyżej (oświadczenia wg Załącznika nr 2 i wykazu sprzętu wg Załącznika nr 3), spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1.jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia; 2.jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technicznych a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanej usługi zmianie ulegnie sposób i termin wykonania usługi; 3.na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 4.z przyczyn zależnych od Zamawiającego; 5.jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian). Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 246 godzin. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 238 godzin. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Długołęka, Klonowo, Goździe, Kołaki Budzyno, Wilkowo, Załuże Imbrzyki, Niemierzyce, Patory, Trętowo, Pokojewo, Sosnowo. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/2011 w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Pałuki, Kobylin, Pajewo Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w w/w miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 246 godzin. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Załącznik: SIWZ, Załącznik nr 5
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-24 08:50:19
- Liczba odsłon: 480
- Historia dokumentu: