Zamawiający:                                                         Opinogóra Górna, 2010.08.26

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-29/10



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

Dostawę energii elektrycznej”




Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238854 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Zamawiającego w ilościach około:

- oświetlenie uliczne:

a) strefa całodobowa - 218.113 kWh

- budynki i pozostałe obiekty:

a) strefa całodobowa - 195.104 kWh

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Zakład Energetyczny Warszawa - Teren S.A., ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128 097,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129 055,93

  • Oferta z najniższą ceną: 129 055,93 / Oferta z najwyższą ceną: 132 433,57

  • Waluta: PLN.

                                                                         Kierownik Zamawiającego   

                                                                           mgr Stanisław Wieteska

------------------------------------------------------------------------

Gmina Opinogóra Górna                                                 Opinogóra Górna, 2010.08.19

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.341-29/10


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Wójt Gminy Opinogóra Górna,


działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Dostawa energii elektrycznej


Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta PGE Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A., ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa


Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

PGE Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A.

ul. Marsa 95,

04-470 Warszawa

100

100

2

ENERGA-OBÓT S.A.

ul. Mikołaja Reja 29,

80-870 Gdańsk

97,46

97,46


 

                                                                                  Kierownik Zamawiającego

                                                                                    mgr Stanisław Wieteska

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

Zamawiający:                                                       Opinogóra Górna, dn. 2010-08-16

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                                        

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-29/10

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 05.08.2010 pod numerem 238854 na „Dostawa energii elektrycznej”

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o  wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

TREŚĆ ZAPYTAŃ:

Pytanie:

W załączniku nr 2 do umowy „Pełnomocnictwo” oczekujecie Państwo od oferenta reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego m.in. w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych w wykazie nowych taryf.  Pragniemy wyjaśnić, iż zmiana taryfy wiąże się ze zmianami zarówno w sprzedaży jak i obszarze świadczenia usług dystrybucji energii. Możliwość zmiany taryfy dystrybucyjnej oraz częstotliwość takich zmian zatwierdzona przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Taryfa Operatora Systemu Dystrybucyjnego, i to od jego zgody uzależniona jest możliwość takiej zmiany. Zatem nowy Sprzedawca nie może zagwarantować, iż taką zmianę skutecznie przeprowadzi!

W związku z tym, iż wykonawca, związany umową sprzedaży energii elektrycznej, nie prowadzi usług związanych z reprezentowaniem Zamawiającego przed OSD w kwestiach świadczenia usług dystrybucyjnych wnosimy o zmianę zapisu na: „reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procedury zmiany sprzedawcy doprowadzeniem do sytuacji, w której Operator Systemu Dystrybucyjnego zawrze umowy o świadczenie usługi dystrybucji z Zamawiającym w terminie umożliwiającym wejście ich w życie od 01.10.2010r.” 

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na zmianę zapisu w załączniku nr 2 do Umowy Sprzedaży. Taryfa Operatora Systemu Dystrybucyjnego mówi w punkcie 3.1.7.: „Odbiorca, o którym mowa w pkt. 3.1.6. d) może wystąpić o zmianę grupy taryfowej nie częściej niż raz na 12 miesięcy. Warunki zmiany grupy taryfowej określa umowa”. Zamawiający w związku z tym informuje, że w ostatnich 12 miesiącach nie dokonywał zmian w taryfach dystrybucyjnych, dlatego Wykonawca bez przeszkód będzie mógł reprezentować Zamawiającego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych. Zamawiający informuje również, że możliwy jest zakup energii w taryfie C11, natomiast jej dostarczanie w taryfie C12a lub C12b. Dla Zamawiającego istotne jest, aby uzyskał jedną cenę dla swoich obiektów, bez rozbicia na strefy.

Pytanie:

W załączniku nr 6 –„Umowa sprzedaży energii elektrycznej” (§9 punkt3) znajduje się zapis, według którego Oferent zostaje zobligowany do dokonania zmian parametrów dystrybucji energii elektrycznej dla poszczególnych obiektów zamawiającego, gdy Zamawiający jest już stroną samodzielnej umowy dystrybucyjnej. Wyjaśniamy, iż w przypadku rozdzielenia umów kompleksowych wszelkie działania dotyczące reprezentowania Zamawiającego przez Wykonawcę przed właściwym Operatorem Dystrybucyjnego w zakresie świadczenia usług dystrybucji są niemożliwe. W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie w/w punktu z projektu umowy?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że Wykonawca zostanie upoważniony, na podstawie załącznika nr 2 do Umowy Sprzedaży do reprezentowania Zamawiającego we wszelkich sprawach związanych z zawarciem umowy dystrybucyjnej. Pełnomocnictwo obejmuje również  przypadek, gdy Zamawiający jest już stroną samodzielnej umowy dystrybucyjnej.

Pytanie:

Czy Zamawiający posiada obecnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy sprzedaży i umowy dystrybucji oraz jaki jest ich okres wypowiedzenia?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, że obecnie posiada umowy kompleksowe. Okresem wypowiedzenia umów jest jeden miesiąc.

Pytanie:

Czy Zamawiający poczynił uzgodnienia w celu zmiany taryf i mocy z OSD?

Odpowiedź:

Zamawiający w ostatnich 12 miesiącach nie dokonywał uzgodnień z OSD w kwestii zmiany taryf i mocy umownych ani nie zmieniał postanowień umowy kompleksowej w zakresie taryf lub mocy umownych. Zamawiający oczekuje, że w związku z przeprowadzaniem procedury przetargowej na zakup energii, wyłoniony Wykonawca na podstawie załącznika nr 2 do Umowy Sprzedaży dokona uzgodnień przy zmianach taryf i mocy umownych w nowych umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych.

Pytanie:

W projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej załącznik nr 6 do SIWZ §6 pkt.1 znajduje się zapis: „Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w 2-miesięcznych okresach rozliczeniowych”. Wnosimy o zmianę na: „Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD”. Okres rozliczeniowy musi być zgodny z okresem stosowanym przez OSD działającym na terenie Energa-Operator S.A., ponieważ rozliczenia za pobraną energię elektryczną są dokonywane na podstawie uzyskanych od OSD odczytów układów pomiarowych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na zaproponowany zapis, gdyż lokalny OSD w taryfie C1x rozlicza odbiorców w cyklu 2- lub 6-miesięcznym. W związku z tym Zamawiający, mając możliwość wyboru, chce być rozliczany przez OSD w cyklu 2-miesięcznym, dlatego wymaga od Wykonawcy takiego samego okresu rozliczeniowego.

Pytanie:

W projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej załącznik nr 6 § pkt. 6 znajduje się zapis: „Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej przypada na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego.  Faktury wystawiane są na podmioty-nabywców, o których mowa w § 10 ust. 2 tej umowy.” Wnosimy o zmianę na:Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej przypada nie wcześniej niż na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego.  Faktury wystawiane są na podmioty-nabywców, o których mowa w § 10 ust. 2 tej umowy.”

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza sie na zaproponowany zapis, ponieważ OSD ma obowiązek przekazania do 5 dnia roboczego danego miesiąca danych pomiarowych. w związku z czym Sprzedawca ma czas, aby wystawić fakturę przy zakładanym 2-miesięcznym okresie rozliczeniowym OSD.

Pytanie:

Czy istnieje możliwość dopisania w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej załącznik nr 6 do SIWZ § 10 następującego zapisu: „Przeniesienie praw i obowiązków jednej ze Stron, wynikających z Umowy, na osobę trzecią, wymaga pisemnej zgody drugiej Strony. Druga Strona, wyrażając zgodę na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią, może uzależnić swoją zgodę od spełnienia przez Stronę dokonującą cesji określonych warunków. W przypadku przekształceń podmiotowych, o których mowa w art. 492§1 k.s.h. dotyczących jednej ze Stron, niniejsza umowa pozostaje w mocy. Spółka powstała w wyniku przekształcenia zobowiązana jest niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę Umowy, o aktualnym brzmieniu nazwy spółki powstałej w wyniku przekształcenia oraz przesłać uwierzytelnioną przez radcę prawnego adwokata kopię odpisu pełnego z rejestru KRS, który ujawnia zaistniałe zmiany” z uwagi na to, iż PGE Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul .Marsa 95 jest w trakcie konsolidacji Grupy Kapitałowej PGE w dniu 31.08.2010r. planowane jest połączenie Spółki PGE Zakład Energetyczny Warszawa Teren S.A. („Spółka przejmowana”) ze Spółką PGE Obrót S.A. („Spółka przejmująca”).

Odpowiedź:

Zamawiający zgadza się na dopisanie w projekcie umowy  zaproponowanego zapisu, przyjmując wskazaną argumentację

Pytanie:

W projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej załącznik nr 6 do SIWZ § 8 pkt. 1 znajduje się zapis: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ………..r.” wnosimy o zmianę na „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ………..r., nie wcześniej jednak, niż z dniem wejścia w życie umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a OSD oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowym Sprzedawcą”. Informujemy, ze proces zmiany sprzedawcy na terenie Energa-Operator S.A. trwa 30 dni ze skutkiem na koniec miesiąca, co oznacza że do dnia 31.08.2010r. Wykonawca musi skutecznie przekazać do OSD zgłoszenie o zmianie sprzedawcy, złożyć wypowiedzenie obowiązujących umów oraz zawrzeć umowy na dystrybucję energii elektrycznej w imieniu Zamawiającego i z uwzględnieniem zmian taryf i mocy (co wynika z załączonego do SIWZ pełnomocnictwa). W tym celu Wykonawca musi posiadać podpisane umowy sprzedaży energii elektrycznej z Zamawiającym oraz podpisane stosowne pełnomocnictwo z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym do 31.08.2010r. skutecznie dopełnić powyższe zobowiązania przez Wykonawcę. Uwzględniając czynności przedstawione powyżej, biorąc pod uwagę termin otwarcia ofert tj. 19.08.2010r. i czas niezbędny na rozstrzygnięcie postępowania, uwzględniając fakt, że Wykonawca powinien posiadać najpóźniej w dn. 26.08.2010r. (w formie papierowej) podpisane umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz stosowne pełnomocnictwo, może zaistnieć sytuacja, że umowa nie wejdzie w życie z dniem 01.10.2010r., nie z winy Wykonawcy.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że niezbędne pełnomocnictwa są już przygotowane i najpóźniej do 26.08.2010r. przekaże Wykonawcy podpisaną umowę sprzedaży wraz z wszelkimi pełnomocnictwami. Wykonawca bez przeszkód będzie mógł przeprowadzić niezbędne działania w terminie, umożliwiającym wejście w życie nowej umowy od dnia 01.10.2010r.

Pytanie:

W załączniku nr do SIWZ („Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”) została zapisane, że obiekty administrowane przez Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, będące przedmiotem zamówienia są sklasyfikowane w taryfie C11. W załączniku nr 2 do Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej („Pełnomocnictwo”) w wykazie obiektów wskazano dla większości punktów poboru taryfę C12a. Prosimy o jednoznaczne określenie w jakiej taryfie następować będą rozliczenia za energię elektryczną dla wskazanych obiektów?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że możliwy jest zakup energii w taryfie C11, natomiast jej dostarczanie przez OSD w taryfie C12a lub C12b. W związku z czym Zamawiający oczekuje, że w zakresie sprzedaży będzie rozliczany we wskazanej taryfie C11 natomiast w zakresie dystrybucji energii elektrycznej będzie rozliczany w większości punktów w taryfie C12a.

                                                                      Kierownik Zamawiającego   

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                               Opinogóra Górna, dn. 2010-08-16

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                                        

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-29/10

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 05.08.2010 pod numerem 238854 na „Dostawa energii elektrycznej”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

Zmienia się załącznik nr 6 do SIWZ


Aktualny załącznik do pobrania

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                                      Kierownik Zamawiającego   

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska


--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Zamawiający:                                                                   Opinogóra Górna, 2010.08.05

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z. 341-29/10


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Dostawa energii elektrycznej”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 238854 z dnia 05.08.2010 r.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Zamawiającego w ilościach około: - oświetlenie uliczne: a. strefa całodobowa - 218.113 kWh - budynki i pozostałe obiekty: a. strefa całodobowa - 195.104 kWh Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, aby wykazał, iż posiada: 1) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2)aktualną umowę z ENERGA - OPERATOR S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR S.A. do obiektów Zamawiającego;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o nie powierzaniu części zamówienia podwykonawcom, 2. oświadczenie posiadania umów z ENERGA - OPERATOR S.A. umożliwiających prowadzenie sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci elektroenergetycznej należącej do ENERGA - OPERATOR S.A. 3. pełnomocnictwo, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                       Kierownik Zamawiającego

                                                                                                         mgr Stanisław Wieteska


Pliki do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załącznik nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 4a do SIWZ

Załącznik nr 4b do SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ (wzór Umowy)

Załącznik nr 1 do Umowy

Załącznik nr 2 do Umowy





Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870132]

przewiń do góry