Wersja archiwalna 2010-08-16 18:13:13
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2010-08-16
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego
4
06-406
Opinogóra
RIOŚ.Z.
341-29/10
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w
dniu 05.08.2010 pod numerem 238854 na „Dostawa energii elektrycznej”
W związku z faktem iż do Zamawiającego
wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z Art. 38 ust. 2
ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113,
poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
TREŚĆ ZAPYTAŃ:
Pytanie:
W załączniku nr 2 do umowy
„Pełnomocnictwo” oczekujecie Państwo od oferenta reprezentowania Zamawiającego
przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego m.in. w sprawach związanych
z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas
obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych w wykazie nowych taryf. Pragniemy wyjaśnić, iż zmiana taryfy wiąże
się ze zmianami zarówno w sprzedaży jak i obszarze świadczenia usług
dystrybucji energii. Możliwość zmiany taryfy dystrybucyjnej oraz częstotliwość
takich zmian zatwierdzona przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Taryfa
Operatora Systemu Dystrybucyjnego, i to od jego zgody uzależniona jest
możliwość takiej zmiany. Zatem nowy Sprzedawca nie może zagwarantować, iż taką
zmianę skutecznie przeprowadzi!
W związku z tym, iż wykonawca, związany
umową sprzedaży energii elektrycznej, nie prowadzi usług związanych z
reprezentowaniem Zamawiającego przed OSD w kwestiach świadczenia usług
dystrybucyjnych wnosimy o zmianę zapisu na: „reprezentowania Zamawiającego
przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procedury zmiany
sprzedawcy doprowadzeniem do sytuacji, w której Operator Systemu
Dystrybucyjnego zawrze umowy o świadczenie usługi dystrybucji z Zamawiającym w
terminie umożliwiającym wejście ich w życie od 01.10.2010r.”
Odpowiedź:
Zamawiający
nie zgadza się na zmianę zapisu w załączniku nr 2 do Umowy Sprzedaży. Taryfa
Operatora Systemu Dystrybucyjnego mówi w punkcie 3.1.7.: „Odbiorca, o którym mowa w pkt. 3.1.6. d) może
wystąpić o zmianę grupy taryfowej nie częściej niż raz na 12 miesięcy. Warunki
zmiany grupy taryfowej określa umowa”. Zamawiający w związku z tym informuje,
że w ostatnich 12 miesiącach nie dokonywał zmian w taryfach dystrybucyjnych,
dlatego Wykonawca bez przeszkód będzie mógł reprezentować Zamawiającego w
sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych.
Zamawiający informuje również, że możliwy jest zakup energii w taryfie C11,
natomiast jej dostarczanie w taryfie C12a lub C12b. Dla Zamawiającego istotne
jest, aby uzyskał jedną cenę dla swoich obiektów, bez rozbicia na strefy.
Pytanie:
W załączniku nr 6 –„Umowa sprzedaży energii
elektrycznej” (§9 punkt3) znajduje się zapis, według którego Oferent zostaje
zobligowany do dokonania zmian parametrów dystrybucji energii elektrycznej dla
poszczególnych obiektów zamawiającego, gdy Zamawiający jest już stroną
samodzielnej umowy dystrybucyjnej. Wyjaśniamy, iż w przypadku rozdzielenia umów
kompleksowych wszelkie działania dotyczące reprezentowania Zamawiającego przez
Wykonawcę przed właściwym Operatorem Dystrybucyjnego w zakresie świadczenia
usług dystrybucji są niemożliwe. W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie
w/w punktu z projektu umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający
informuje, że Wykonawca zostanie upoważniony, na podstawie załącznika nr 2 do
Umowy Sprzedaży do reprezentowania Zamawiającego we wszelkich sprawach
związanych z zawarciem umowy dystrybucyjnej. Pełnomocnictwo obejmuje również przypadek, gdy Zamawiający jest już stroną
samodzielnej umowy dystrybucyjnej.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada obecnie umowy kompleksowe czy
rozdzielone umowy sprzedaży i umowy dystrybucji oraz jaki jest ich okres
wypowiedzenia?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że obecnie posiada umowy kompleksowe. Okresem
wypowiedzenia umów jest jeden miesiąc.
Pytanie:
Czy Zamawiający poczynił uzgodnienia w celu zmiany
taryf i mocy z OSD?
Odpowiedź:
Zamawiający w ostatnich
12 miesiącach
nie dokonywał uzgodnień z OSD w kwestii zmiany taryf i mocy umownych ani nie
zmieniał postanowień umowy kompleksowej w zakresie taryf lub mocy umownych.
Zamawiający oczekuje, że w związku z przeprowadzaniem procedury przetargowej na
zakup energii, wyłoniony Wykonawca na podstawie załącznika nr 2 do Umowy Sprzedaży
dokona uzgodnień przy zmianach taryf i mocy umownych w nowych umowach o
świadczenie usług dystrybucyjnych.
Pytanie:
W projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej
załącznik nr 6 do SIWZ §6
pkt.1 znajduje się zapis:
„Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w 2-miesięcznych
okresach rozliczeniowych”. Wnosimy o zmianę na: „Rozliczenia za pobraną energię
elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez
OSD”. Okres rozliczeniowy musi być
zgodny z okresem stosowanym przez OSD
działającym na terenie Energa-Operator S.A., ponieważ rozliczenia za pobraną
energię elektryczną są dokonywane na podstawie uzyskanych od OSD odczytów
układów pomiarowych.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na
zaproponowany zapis, gdyż lokalny OSD w taryfie C1x rozlicza odbiorców w cyklu
2- lub 6-miesięcznym. W związku z tym Zamawiający, mając możliwość wyboru, chce
być rozliczany przez OSD w cyklu 2-miesięcznym, dlatego wymaga od Wykonawcy
takiego samego okresu rozliczeniowego.
Pytanie:
W projekcie umowy sprzedaży energii
elektrycznej załącznik nr 6 § pkt. 6 znajduje się zapis: „Strony ustalają
następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu na
koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności
faktury rozliczeniowej przypada na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim
dniu okresu rozliczeniowego. Faktury
wystawiane są na podmioty-nabywców, o których mowa w § 10 ust. 2 tej umowy.”
Wnosimy o zmianę na: „Zamawiającemu na koniec okresu
rozliczeniowego stosowanego przez OSD fakturę rozliczeniową, przy czym
termin płatności faktury rozliczeniowej przypada nie wcześniej niż na 20
dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Faktury wystawiane są na podmioty-nabywców, o
których mowa w § 10 ust. 2 tej umowy.”
Odpowiedź:
Zamawiający nie
zgadza sie na zaproponowany zapis, ponieważ OSD ma obowiązek przekazania do 5
dnia roboczego danego miesiąca danych pomiarowych. w związku z czym Sprzedawca
ma czas, aby wystawić fakturę przy zakładanym 2-miesięcznym okresie
rozliczeniowym OSD.
Pytanie:
Czy istnieje możliwość dopisania w projekcie umowy
sprzedaży energii elektrycznej załącznik nr 6 do SIWZ § 10
następującego zapisu: „Przeniesienie praw i obowiązków jednej ze Stron,
wynikających z Umowy, na osobę trzecią, wymaga pisemnej zgody drugiej Strony.
Druga Strona, wyrażając zgodę na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z
Umowy na osobę trzecią, może uzależnić swoją zgodę od spełnienia przez Stronę
dokonującą cesji określonych warunków. W przypadku przekształceń podmiotowych,
o których mowa w art. 492§1 k.s.h. dotyczących jednej ze Stron, niniejsza umowa
pozostaje w mocy. Spółka powstała w wyniku przekształcenia zobowiązana jest
niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę Umowy, o aktualnym brzmieniu nazwy spółki
powstałej w wyniku przekształcenia oraz przesłać uwierzytelnioną przez radcę
prawnego adwokata kopię odpisu pełnego z rejestru KRS, który ujawnia
zaistniałe zmiany” z uwagi na to, iż PGE
Zakład Energetyczny Warszawa-Teren S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul .Marsa
95 jest w trakcie konsolidacji Grupy Kapitałowej PGE w dniu 31.08.2010r.
planowane jest połączenie Spółki PGE Zakład Energetyczny Warszawa Teren S.A.
(„Spółka przejmowana”) ze Spółką PGE Obrót S.A. („Spółka przejmująca”).
Odpowiedź:
Zamawiający zgadza
się na dopisanie w projekcie umowy
zaproponowanego zapisu, przyjmując wskazaną argumentację
Pytanie:
W projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej
załącznik nr 6 do SIWZ §
8 pkt. 1 znajduje się zapis: „Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii
elektrycznej nastąpi od dnia ………..r.” wnosimy o zmianę na „Strony ustalają, że
rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia ………..r., nie wcześniej jednak, niż z dniem wejścia w
życie umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a
OSD oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów
sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowym Sprzedawcą”. Informujemy,
ze proces zmiany sprzedawcy na terenie Energa-Operator S.A. trwa 30 dni ze
skutkiem na koniec miesiąca, co oznacza że do dnia 31.08.2010r. Wykonawca musi
skutecznie przekazać do OSD zgłoszenie o zmianie sprzedawcy, złożyć
wypowiedzenie obowiązujących umów oraz zawrzeć umowy na dystrybucję energii
elektrycznej w imieniu Zamawiającego i z uwzględnieniem zmian taryf i mocy (co
wynika z załączonego do SIWZ pełnomocnictwa). W tym celu Wykonawca musi
posiadać podpisane umowy sprzedaży energii elektrycznej z Zamawiającym oraz
podpisane stosowne pełnomocnictwo z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym do
31.08.2010r. skutecznie dopełnić powyższe zobowiązania przez Wykonawcę.
Uwzględniając czynności przedstawione powyżej, biorąc pod uwagę termin otwarcia
ofert tj. 19.08.2010r. i czas niezbędny na rozstrzygnięcie postępowania,
uwzględniając fakt, że Wykonawca powinien posiadać najpóźniej w dn.
26.08.2010r. (w formie papierowej) podpisane umowy sprzedaży energii
elektrycznej oraz stosowne pełnomocnictwo, może zaistnieć sytuacja, że umowa
nie wejdzie w życie z dniem 01.10.2010r., nie z winy Wykonawcy.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że
niezbędne pełnomocnictwa są już przygotowane i najpóźniej do 26.08.2010r.
przekaże Wykonawcy podpisaną umowę sprzedaży wraz z wszelkimi pełnomocnictwami.
Wykonawca bez przeszkód będzie mógł przeprowadzić niezbędne działania w
terminie, umożliwiającym wejście w życie nowej umowy od dnia 01.10.2010r.
Pytanie:
W załączniku nr do SIWZ („Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia”) została zapisane, że obiekty administrowane przez Urząd Gminy w
Opinogórze Górnej, będące przedmiotem zamówienia są sklasyfikowane w taryfie
C11. W załączniku nr 2 do Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej
(„Pełnomocnictwo”) w wykazie obiektów wskazano dla większości punktów poboru
taryfę C12a. Prosimy o jednoznaczne określenie w jakiej taryfie następować będą
rozliczenia za energię elektryczną dla wskazanych obiektów?
Odpowiedź:
Zamawiający
informuje, że możliwy jest zakup energii w taryfie C11, natomiast jej dostarczanie przez
OSD w taryfie C12a lub C12b. W związku z czym Zamawiający oczekuje, że w
zakresie sprzedaży będzie rozliczany we wskazanej taryfie C11 natomiast w
zakresie dystrybucji energii elektrycznej będzie rozliczany w większości
punktów w taryfie C12a.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający:
Opinogóra Górna, dn.
2010-08-16
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego
4
06-406
Opinogóra
RIOŚ.Z.
341-29/10
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w
dniu 05.08.2010 pod numerem 238854 na „Dostawa energii elektrycznej”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący
sposób:
Zmienia się załącznik nr 6 do SIWZ
Aktualny załącznik do pobrania
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie
internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 2010.08.05
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-29/10
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dostawa energii elektrycznej”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 238854 z dnia 05.08.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i obiektów Zamawiającego w ilościach około: - oświetlenie uliczne: a. strefa całodobowa - 218.113 kWh - budynki i pozostałe obiekty: a. strefa całodobowa - 195.104 kWh Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, aby wykazał, iż posiada: 1) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2)aktualną umowę z ENERGA - OPERATOR S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR S.A. do obiektów Zamawiającego;
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o nie powierzaniu części zamówienia podwykonawcom, 2. oświadczenie posiadania umów z ENERGA - OPERATOR S.A. umożliwiających prowadzenie sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci elektroenergetycznej należącej do ENERGA - OPERATOR S.A. 3. pełnomocnictwo, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
Pliki do pobrania:
Załącznik nr 6 do SIWZ (wzór Umowy)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-16
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-16 18:13:13
- Liczba odsłon: 524
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: