Wersja archiwalna 2010-01-22 14:35:25

 

Opinogóra Górna, dn. 2010-01-22

 

                                          ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

           -----------------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna, dn. 2009-12-10

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

treść ogłoszenia

------------------------------------------------------------------------------------

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2009 do 17.12.2012”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 09 – 406 Opinogóra Górna, woj. Mazowieckie, tel./fax.  (024) 673-61-10,

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna od 18.12.2009 do 17.12.2012

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

1) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

        2) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

5) Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

6) Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

7) Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od 18.12.2009 do 17.12.2012, dla ubezpieczeń komunikacyjnych od 01.01.2010 do 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawca winien:

 

A.      Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

B.       Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

C.       Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

D.      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

E.       Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Jeżeli Wykonawca działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem członkostwa w TUW.

 

Wykonawca działający w formie TUW winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia na warunkach zgodnych z ofertą przetargową nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie „spełnia / nie spełnia”.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. B do SIWZ

2) Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

3) W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW – zał. D do SIWZ

4) Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na kwotę poniżej ustalonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006, nr 164 poz. 1163 z późn. zm.).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1)  cena łączna ubezpieczenia                              65%

2)  zaakceptowane klauzule dodatkowe              25%

3)  oferowane franszyzy                                     10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna lub Eurobrokers Sp. z o.o. Przedstawicielstwo w Mławie, ul. Żwirki 26, 06 – 500 Mława

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Przedmiot zamówienia - Marek Ludwiczak reprezentujący działającą z pełnomocnictwa Zamawiającego firmę Eurobrokers Sp. z o.o., Przedstawicielstwo w Mławie, 06 – 500 Mława, ul. Żwirki 26,

tel. (023) 655-25-87, kom. 0503-09-11-75, fax (023) 655-25-90,

mail: marek.ludwiczak@eurobrokers.com.pl

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.

Procedura przetargowa – Piotr Czyżyk , Urząd Gminy w Opinogórze Górnej Ul. Z. Krasińskiego 4, 06 – 406 Opinogóra Górna

tel. (023)671-70-85 fax. (023)673-61-10  

IV.3.4) Termin składania ofert: 10.12.2009 godzina 9.00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,  Sekretariat (pokój nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania

ofert).


Opinogóra Górna, dn. 2 grudnia  2009r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

Dokumenty do pobrania

SIWZ

Projekt umowy

Załączniki

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2871164]

przewiń do góry