Opinogóra Górna, dn. 2010-01-22
-----------------------------------------------------------------------------------------
Opinogóra Górna, dn. 2009-12-10
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia:
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna w okresie od 18.12.2009 do 17.12.2012”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 09 – 406 Opinogóra Górna, woj. Mazowieckie, tel./fax. (024) 673-61-10,
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Opinogóra Górna od 18.12.2009 do 17.12.2012
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5) Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6) Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
7) Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Od 18.12.2009 do 17.12.2012, dla ubezpieczeń komunikacyjnych od 01.01.2010 do 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca winien:
A. Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
B. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
C. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
D. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
E. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jeżeli Wykonawca działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem członkostwa w TUW.
Wykonawca działający w formie TUW winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia na warunkach zgodnych z ofertą przetargową nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie „spełnia / nie spełnia”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. B do SIWZ
2) Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW – zał. D do SIWZ
4) Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na kwotę poniżej ustalonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006, nr 164 poz. 1163 z późn. zm.).
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
1) cena łączna ubezpieczenia 65%
2) zaakceptowane klauzule dodatkowe 25%
3) oferowane franszyzy 10%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna lub Eurobrokers Sp. z o.o. Przedstawicielstwo w Mławie, ul. Żwirki 26, 06 – 500 Mława
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Przedmiot zamówienia - Marek Ludwiczak reprezentujący działającą z pełnomocnictwa Zamawiającego firmę Eurobrokers Sp. z o.o., Przedstawicielstwo w Mławie, 06 – 500 Mława, ul. Żwirki 26,
tel. (023) 655-25-87, kom. 0503-09-11-75, fax (023) 655-25-90,
mail: marek.ludwiczak@eurobrokers.com.pl
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.
Procedura przetargowa – Piotr Czyżyk , Urząd Gminy w Opinogórze Górnej Ul. Z. Krasińskiego 4, 06 – 406 Opinogóra Górna
tel. (023)671-70-85 fax. (023)673-61-10
IV.3.4) Termin składania ofert: 10.12.2009 godzina 9.00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat (pokój nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
Opinogóra Górna, dn. 2 grudnia 2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-22 14:35:25
- Liczba odsłon: 339
- Historia dokumentu: