Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, dn. 2009-09-01
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-12/09
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Gmina Opinogóra Górna, działając zgodnie z art. 8 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA”. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 wymienionej ustawy.
Uzasadnienie
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 powołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
mgr Stanisław Wieteska
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2009-08-24
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-12/09
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 20.08.2009 pod numerem 286067-2009 na:
„dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób.
1. Anuluje się część treści opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego warunków jakie winien spełnić oferowany samochód pożarniczy zawarty w części II ustępie 7, punkcie 1) SIWZ tj.:
„rok produkcji 1980 i młodszy”
i przedkłada się aktualne
„rok produkcji 1989 i młodszy”
2. Anuluje się część treści załącznika nr 5 do SIWZ „Oświadczenia o spełnianiu parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego samochodu pożarniczego.” dotyczącej parametrów samochodu „rok produkcji 1980 i młodszy”
I w załączeniu przedkłada się aktualny załącznik
3. W związku z ww. zmianami, przedłuża się termin składania ofert.
Z uwagi na powyższe do części VIII SIWZ wniesiono następujące zmiany:
1) Punkt 35.1. otrzymuje brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4 w pok. Nr 18 (Sekretariat), piętro I, do dnia 1 września 2009r. do godz.1000”
2) Punkt 36. Otrzymuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pok. Nr 11, piętro I,
w dniu 1 września 2009r. o godz.
Załączniki:
Aktualna treść załącznika nr 5 do SIWZ
Nr 5 - Oświadczenia o spełnianiu parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego samochodu pożarniczego
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralna część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 2009-08-24
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 341-12/09
Informacja o zmianach treści ogłoszenia
na: „dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4a, pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie treści ogłoszenia. Zgodnie z Art. 12a ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przedstawia informacje o przedmiotowych zmianach.
1. W ogłoszeniu w części dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego warunków jakie winien spełnić oferowany samochód pożarniczy jest:
„rok produkcji 1980 i młodszy”
W ogłoszeniu w części dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego warunków jakie winien spełnić oferowany samochód pożarniczy winno być:
„rok produkcji 1989 i młodszy”
2. W ogłoszeniu w części dotyczącej miejsca i terminu składania ofert jest:
„Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4 w pok. Nr 18 (Sekretariat), piętro I, do dnia 28 sierpnia 2009r. do godz.1000”
W ogłoszeniu w części dotyczącej miejsca i terminu składania ofert winno być:
„Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4 w pok. Nr 18 (Sekretariat), piętro I, do dnia 1 września 2009r. do godz.1000”
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
----------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
RIOŚ.Z. 341-12/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W zakresie proceduralnym i merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Borowski tel.: 023 671 72 09
- w zakresie dotyczącym procedury przetargowej:
Piotr Czyżyk tel.: 023 671 70 85
Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa używanego samochodu pożarniczego typu
GBA szt. 1 spełniającego następujące warunki:
1) rok produkcji 1980 i młodszy,
2) pojazd musi być zarejestrowany w Polsce,
3) pojazd musi odpowiadać przepisom dopuszczającym go do ruchu drogowego w Polsce,
4) kolor czerwony,
5) silnik wysokoprężny „DIESEL” o mocy min. 160 KM,
6) kabina jednomodułowa na 8 osób,
7) przebieg nie większy niż 19 tys. km,
8) karoseria bez widocznych śladów korozji i ubytków,
9) zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 1 800 litrów,
10) dwie linie wężowe szybkiego natarcia wysokiego ciśnienia o długości nie mniej niż 60m każda, zakończona prądownicą,
11) autopompa niskiego i wysokiego ciśnienia o wydajności nie mniej niż 1600 l/min., przy ciśnieniu 8 atmosfer i wysokiego ciśnienia min. 40 atmosfer,
12) umiejscowienie autopompy z tyłu pojazdu,
13) skrzynia biegów manualna,
14) napęd 4x2,
15) wspomaganie kierownicy,
16) sygnalizacja alarmowa dźwiękowa i świetlna z wykorzystaniem zespolonego urządzenia rozgłoszeniowo – alarmowego,
17) sygnalizacja alarmowa świetlna pojazdu,
18) radiotelefon przewoźny,
19) gniazda do stałego doładowania akumulatorów umiejscowione z przodu pojazdu,
20) w przedziale autopompy przełącznik gazu, pozwalający na zwiększenie obrotów autopompy,
21) zaczep holowniczy z przodu i z tyłu pojazdu,
22) opuszczane podesty z obu stron pojazdu umożliwiające dobry dostęp do sprzętu,
23) skrytki na sprzęt zamykane żaluzjami,
24) szperacz ręczny oraz miejscowe oświetlenie przy fotelu dowódcy,
25) dach pojazdu przystosowany jako podest roboczy wyłożony ryflowaną blachą aluminiową,
26) samochód o gabarytach: długość nie więcej niż - 7,25m, szerokość nie więcej niż -2,90 m, wysokość nie więcej niż - 2,95.
Wyposażenie dodatkowe w sprzęt pożarniczy:
27) minimum 2 uchwyty do aparatów powietrznych umiejscowione w kabinie załogi,
28) drabina D10 wraz ze stelażem umożliwiającym mocowanie drabiny na dachu pojazdu
Wspólny słownik zamówień (CPV):
34.14.42.10 - 3 – Pojazdy Strażackie
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Dostawa do dnia: 30 września 2009 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.3. akceptują i spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym akceptują warunki projektu umowy;
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia – nie spełnia.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć we wskazanym terminie:
1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
2.1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.
2.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
11. Kryterium oceny ofert :
• Cena = 100%
12. Informacje na temat wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
13. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Należy złożyć w Sekretariacie (I piętro pokój nr. 18) w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do28.08.2009r. do godz 10:00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 28.08.2009r. o godz.10:30
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
w siedzibie Zamawiającego, bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
19. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy
Opinogóra Górna, dn. 20.08.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-01 15:27:11
- Liczba odsłon: 460
- Historia dokumentu: