OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: RIOŚ.Z 341-13/08
Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
2.1. w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Borowski tel.: 023 671 72 09
2.2. w zakresie dotyczącym procedury przetargowej:
Piotr Czyżyk tel.: 023 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: Dostawy
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „dostawa używanego samochodu pożarniczego średniego”
Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa używanego samochodu pożarniczego typu
średniego szt 1 Kod CPV 34.14.42.10-3 Pojazdy Strażackie
spełniający następujące warunki:
- kabina jednomodułowa nie mniej niż 6 miejsc
- przebieg nie więcej niż 30 tyś. km
- silnik wysokoprężny
- karoseria bez widocznych śladów korozji, bez ubytków
- zbiornik wody o pojemności od 1000 do 1500 l.
- autopompa o wydajności minimum 800 l/minutę,
- urządzenie do szybkiego natarcia,
- rok produkcji 1984 i młodszy
Wspólny słownik zamówień (CPV):
34.14.42.10 - 3 – Pojazdy Strażackie
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia
Dostawa do dnia 30 września 2008 r.
9. Gwarancja
Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres:
- samochód z wymaganym wyposażeniem - 12 miesięcy,
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
10.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy;
10.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
10.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
10.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
10.2.3. akceptują i spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym akceptują warunki projektu umowy;
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych
w pkt. 11.2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę „spełnia – nie spełnia”.
11. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:
11.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
11.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
11.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.
11.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -
według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
11.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
11.3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
12. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Najniższa cena – 100%
13. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie pok. nr 18 (I piętro) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.09.2008r. do godz. 10:00
15. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Zamawiającego przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 08.09.2008r. o godz. 10:30 .
16. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego – Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4 w pok. Nr 16, piętro I lub pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego.
17. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
18. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
19. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 27.08.2008r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-02 17:24:30
- Liczba odsłon: 358
- Historia dokumentu: