Wersja archiwalna 2007-08-07 14:30:26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NUMER: ZPPŚ.341-18/07
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres pocztowy:
ul. Z. Krasińskiego 4
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Opinogóra Górna 06-406 mazowieckie
Telefon: Fax:
023 6717024, 6717085 023 6736110
Adres strony internetowej zamawiającego:
https://ugopinogora.bip.org.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
1.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie
11.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego przetargu jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie położonym na działce Nr 99 w obrębie Kołaczków. Jest to budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Rozwiązanie funkcjonalne nie odpowiada dzisiejszym wymaganiom, stąd konieczność modernizacji, wymiany i remontu zniszczonych elementów. Długotrwałe użytkowanie spowodowało zniszczenie poszczególnych elementów. Przewiduje się częściową wymianę podłóg i modernizację pomieszczeń sanitarnych. Rozwiązanie architektoniczno-budowlane. W celu dostosowania pomieszczeń higieniczno sanitarnych do obowiązujących przepisów projektuje się przebudowę i rozbudowę istniejących pomieszczeń. Projektuje się przeniesienie pomieszczenia gospodarczego, wykonanie zaplecza pokoju nauczycielskiego oraz we dla personelu i niepełnosprawnych. Dla osiągnięcia projektowanych zamierzeń należy wykonać:
1. WC dla dziewcząt:
Rozebranie istniejących ścianek i urządzeń sanitarnych Zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia porządkowego Wykonanie ścianek według projektu Wykonanie robót instalacji sanitarnych i elektrycznych według projektu Wykonanie robót wykończeniowych Istniejące pomieszczenie porządkowe projektuje się przeznaczyć jako zaplecze pokoju nauczycielskiego po wykonaniu otworu drzwiowego i robót instalacyjnych i wykończeniowych zgodnie z projektem
2. WC dla chłopców.
Rozebranie istniejących ścianek działowych, urządzeń sanitarnych oraz ścinki pomiędzy pomieszczeniem we i izbą lekcyjną Wykonanie otworów drzwiowych z korytarza do sanitariatu i pomieszczenia gospodarczego Wykonanie nowych ścianek działowych według załączonego rysunku. Wykonanie robót instalacyjnych, sanitarnych i elektrycznych według załączonych rysunków Wykonanie robót wykończeniowych.
3. Roboty remontowe
Wymiana posadzek na korytarzu W zakres zamówienia wchodzą: Roboty budowlane obejmujące następujące elementy robót zgodnie z załączonymi przedmiarami:
a) Pomieszczenia sanitarne, b) Podłogi - korytarze,
Roboty budowlano remontowe sanitarne zgodnie z załączonymi przedmiarami:
a) instalacja kanalizacyjna,
b) instalacja wodociągowa.
Roboty remontowe elektryczne
obejmują następujące elementy robót zgodnie z załączonymi przedmiarami:
a) tablice rozdzielcze,
b) przewody elektroenergetyczne,
c) osprzęt instalacyjny,
d) oprawy oświetleniowe,
e) instalacja połączeń wyrównawczych,
f) próby i pomiary
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie
https://ugopinogora.bip.org.pl
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot
45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty
45.31.00.00-3
45.33.00.00-9
45.40.00.00-1
II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/09/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
111.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
111.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 2. Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3. Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 4. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót wykończeniowych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości nie mniejszej niż cena oferty, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych 2) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, w tym wzór przyszłej umowy. 3) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione niżej. Niespełnienie któregokolwiek warunku lub wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty: a. Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru na zał. Nr 2 do SIWZ b. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru na zał. Nr 3 c. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru za zał. Nr 4 do SIWZ d. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy wspólnik oraz dodatkowo należy załączyć umowę spółki wraz z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy, e. Wskazanie osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnej do wykonania zamówienie a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone wg wzoru na zał. Nr 6 do SIWZ - do informacji należy załączyć kserokopie stosownych uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie członkostwa z właściwej izby samorządu zawodowego, f. Wykaz zrealizowanych w ostatnich 5 latach podobnych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości robót, dat realizacji oraz nazwy Zamawiających, sporządzone wg wzoru na zał. Nr
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
pokój nr 15 w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4,
06-406 Opinogóra
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
Data: 31/07/2007 Godzina: 10:30
Miejsce:
Sekretariat (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej, ul Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Opinogóra Górna, dn. 10.07.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanislaw Wieteska
Dokumenty do pobrania:
SIWZ
Załącznik Nr 9 Przedmiary robót: buowlane, sanitare, elektryczne
Załącznik Nr 10 Projekt i rysunki techniczne
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Opinogóra Górna - działając zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.), na podstawie art. 92 ust. 2 informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w zamówieniu publicznym o numerze ZPPŚ.341-18/07 dotyczącym
„Modernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie".
Do przetargu przystąpili następujący wykonawcy, którzy złożyły oferty:
Oferta nr 1)
PPH U „Woj -San" s.c.
J.L. Wojciechowscy
06-400 Ciechanów
ul. Rycerska 5
Oferta nr 2)
PHU Budomur
Zbigniew Kowalczyk
06-100 Pułtusk
ul. Mickiewicza 36 „i"
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uznał ofertę nr 2 złożoną przez firmę PHU
Budomur Zbigniew Kowalczyk mającą swoją siedzibę w Pułtusku przy ulicy Mickiewicza 36 „i".
Wartość oferty:
Netto: 70.941,59 zł
VAT: 15.607,15 zł
Brutto: 86.548,74 zł
Uzasadnienie wyboru oferty nr 2:
była to jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu, oferta zdobyła 100 punktów w jedynym
kryterium jakim była cena.
Opinogóra Górna, dn. 2007-08-07
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-07
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-07 14:30:26
- Liczba odsłon: 365
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: