OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ.341-12/07

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     
• pani Grażyna Ozimek                                
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     
• pan Piotr Czyżyk                                        
Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
    Nazwa zadania: : „Wykonanie robót wykończeniowych w Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej położonym na działce Nr 60/47 w Opinogórze Górnej – etap I”
      Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45400000-1;   45324000-4;   45442100-8 ;  45432110-8;  45311000-0;  45231300-8
Opis przedmiotu zamówienia:
       W zakres zamówienia wchodzą cztery części  jn.:
      Część 1 :
• Roboty wykończeniowe budowlane w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe,
      Część 2:
1) Roboty wykończeniowe sanitarne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;
2) Przyłącze wodociągowe
      Część 3:
1) Roboty wykończeniowe elektryczne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;
2) Przyłącze elektryczne kablowe
      Część 4:
• Wykonanie  nawierzchni z kostki brukowej
Wartość zamówienia: poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7.   Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
8.  Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9.  Termin wykonania zamówienia :   
      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15.09.2007r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
       tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1. Osoba wskazana na kierownika robót posiada:
dla części 1 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 2 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 3 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 4 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
 2. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej
     dwie roboty  budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
     stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali
     je z   należytą starannością.
 Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
 przedmiot  zamówienia, należy rozumieć:
• dla części 1 :  roboty wykończeniowe w branży budowlanej wykonane w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty, 
• dla części 2 :  roboty wykończeniowe w branży sanitarnej  wykonane w obiektach kubaturowych  lub/i przyłącze wodociągowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty,
• dla części 3 :  roboty wykończeniowe w branży elektrycznej wykonane w obiektach 
   kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty
• dla części 4 –  roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający                od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena – 100%
12.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 27.04.2007r.  do godz. 10 00
14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy  przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 27.04.2007r. o godz. 10 30 .
15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl
       W formie papierowej w cenie 150,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie
        Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem
       pocztowym)
16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Opinogóra Górna, dn. 16. 04. 2007r.

 

                                                                                Wójt Gminy

                                                                       mgr Stanisław Wieteska

 

do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 8 - Przedmiary robót

Załącznik Nr 9 - Projekty Budowlane

Załącznik Nr 10 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

w tym: ST roboty budowlane, ST elektryka, ST wod-kan

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

UNIEWAŻNIAM CZĘŚĆ 4 POSTĘPOWANIĄ dotyczącą wykonania nawierzchni z kostki brukowej na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164  poz. 1163 z późn. zm.). Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

                                                                               Wójt Gminy

                                                                       mgr Stanisław Wieteska

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870115]

przewiń do góry