OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ.341-12/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
• pani Grażyna Ozimek
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
• pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: : „Wykonanie robót wykończeniowych w Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej położonym na działce Nr 60/47 w Opinogórze Górnej – etap I”
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45400000-1; 45324000-4; 45442100-8 ; 45432110-8; 45311000-0; 45231300-8
Opis przedmiotu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzą cztery części jn.:
Część 1 :
• Roboty wykończeniowe budowlane w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe,
Część 2:
1) Roboty wykończeniowe sanitarne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;
2) Przyłącze wodociągowe
Część 3:
1) Roboty wykończeniowe elektryczne w następujących pomieszczeniach budynku OSP : korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;
2) Przyłącze elektryczne kablowe
Część 4:
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wartość zamówienia: poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
8. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15.09.2007r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1. Osoba wskazana na kierownika robót posiada:
dla części 1 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 2 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 3 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
dla części 4 :
- wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie OC;
2. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej
dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali
je z należytą starannością.
Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, należy rozumieć:
• dla części 1 : roboty wykończeniowe w branży budowlanej wykonane w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty,
• dla części 2 : roboty wykończeniowe w branży sanitarnej wykonane w obiektach kubaturowych lub/i przyłącze wodociągowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty,
• dla części 3 : roboty wykończeniowe w branży elektrycznej wykonane w obiektach
kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż cena oferty
• dla części 4 – roboty drogowe, o wartości nie mniejszej niż cena oferty
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena – 100%
12. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.04.2007r. do godz. 10 00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 27.04.2007r. o godz. 10 30 .
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 150,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem
pocztowym)
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Opinogóra Górna, dn. 16. 04. 2007r.
Wójt Gminy
do pobrania:
Załącznik Nr 8 - Przedmiary robót
Załącznik Nr 9 - Projekty Budowlane
Załącznik Nr 10 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
w tym: ST roboty budowlane, ST elektryka, ST wod-kan
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
UNIEWAŻNIAM CZĘŚĆ 4 POSTĘPOWANIĄ dotyczącą wykonania nawierzchni z kostki brukowej na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-26 15:33:05
- Liczba odsłon: 446
- Historia dokumentu: