OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ. 341-6/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pani Grażyna Ozimek
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Wykonanie Projektu Zmiany Studium oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego – Władysławowo dz. 264/1”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna i projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Opinogóra Górna dla terenu w granicach działki ewidencyjnej Nr 264/1 Obrębu Władysławowo w m. Władysławowo.
Działka Nr 264/1 we Władysławowie ma powierzchnię 4.3177 ha.
Planowane przeznaczenie – pawilon handlowy o powierzchni 2.000 m2, pawilon handlowy o powierzchni 5.800 m2, parking, zjazd z pasa wyłączeniowego z drogi krajowej nr 60 oraz stacja paliw wraz z niezbędną infrastrukturą.
W części związanej ze zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy Opinogóra Górna zmiany dotyczą wprowadzenia regulacji określających zasady zagospodarowania terenu.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy :
1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych tj. :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1. w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 5 projektów planów, dla obszarów o powierzchni porównywalnej z łączną powierzchnią obszarów objętych niniejszym zamówieniem,
2. powierzą funkcję głównego projektanta planu urbaniście, członkowi Izby Urbanistów, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w samodzielnym projektowaniu przestrzeni, który kierował opracowaniem nie mniej niż 3 miejscowych planów, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat,
3. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu,
4. posiadają odpowiedni sprzęt i legalne oprogramowanie, które będzie służyć realizacji zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych
2) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w SIWZ, w tym wzór przyszłej umowy.
3) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”, oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 9 oraz w ust. 15 pkt 7 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 90%
· Termin wykonania 10%
11. Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,- zł
Wadium może być wnoszone w formie (lub formach) określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra.
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4.04.2007r. do godz. 9 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 15,- zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem
pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie wynikającym z procedury powtórzenia czynności formalno-prawnych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 26.03.2007r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Do pobrania: SWIZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-26 17:29:31
- Liczba odsłon: 197
- Historia dokumentu: