OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER: ZPPŚ.341-4/07
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· pani Grażyna Ozimek
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: : „Wykonanie robót wykończeniowych w Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej położonym na działce Nr 60/47 w Opinogórze Górnej – etap I”
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.08.2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
1. Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne ubezpieczenie OC;
2. Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne ubezpieczenie OC;
3. Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej
4. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością roboto budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót wykończeniowych w branży budowlanej, sanitarnej i ektrycznej o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 100.000 zł wykonanych w obiektach kubaturowych.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2007r. do godz. 10 00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej (poniżej pobierz)
W formie papierowej w cenie 150,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr 15 (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Opinogóra Górna, dn. 15.03.2007r.
do pobrania:
SIWZ
Załącznik Nr 8 - Przedmiary robót
Załącznik Nr 9 - Projekty Budowlane
Załącznik Nr 10 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
w tym: ST roboty budowlane, ST elektryka, ST wod-kan
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-04 13:17:21
- Liczba odsłon: 366
- Historia dokumentu: