OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  ZPPŚ.341-4/07

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

      Gmina Opinogóra Górna

Adres:

Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06 – 406 Opinogóra

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     

·         pani Grażyna Ozimek                                

2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     

·         pan Piotr Czyżyk                                         

Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

      www.ugopinogora.bip.org.pl

4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

    Nazwa zadania: : „Wykonanie robót wykończeniowych w Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej położonym na działce Nr 60/47 w Opinogórze Górnej – etap I”

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1)     Roboty wykończeniowe w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w następujących pomieszczeniach Budynku OSP: korytarz, magazyn, stanowisko garażowe mniejsze i stanowisko garażowe większe;

2)      Roboty zewnętrzne:

1) przyłącze wodociągowe,

2) przyłącze elektryczne kablowe,

3) nawierzchnia z kostki brukowej.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

45400000-1;   45324000-4;   45442100-8 ;  45432110-8;  45311000-0;  45231300-8

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :    

      Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.08.2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

1.   Osoba wskazana na kierownika budowy posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne ubezpieczenie OC;

2.    Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada  wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne ubezpieczenie OC;

3.    Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  

4.    W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty  budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością roboto budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót wykończeniowych w branży budowlanej, sanitarnej i ektrycznej o wartości brutto (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 100.000 zł wykonanych w obiektach kubaturowych.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

10.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 100%

11.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 29.03.2007r.  do godz. 10 00

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro) , w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 29.03.2007r. o godz. 10 30 .

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej (poniżej pobierz)

W formie papierowej w cenie 150,00 zł. można odebrać od p. Piotra Czyżyk w pok. Nr  15 (I piętro) w siedzibie  Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej,  bądź za pośrednictwem poczty (za pobraniem pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’

Opinogóra Górna, dn. 15.03.2007r.

                                                              Wójt Gminy

                                                    mgr Stanisław Wieteska

 

do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 8 - Przedmiary robót

Załącznik Nr 9 - Projekty Budowlane

Załącznik Nr 10 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

w tym: ST roboty budowlane, ST elektryka, ST wod-kan

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-04 13:17:21
  • Liczba odsłon: 366
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2870110]

przewiń do góry