OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opinogóra Górna: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Opinogóra Górna, do kontaktów: Alina Tarnowska, Grażyna Ozimek, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, fax 023 6736110, e-mail: ug_opinogora@poczta.onet.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - sieć kanalizacji sanitarnej l=689,5 m,
- przykanaliki szt. 7, l=57 m,
- sieć deszczowa l=171,5 m, osadnik wirowy.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opinogóra Górna.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45-23-13-00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2004.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 4000 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zawarte w SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.06.2004, cena - 20 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2004 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2004, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - p. 11.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
Opinogóra Górna: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Opinogóra Górna, do kontaktów: Alina Tarnowska, Grażyna Ozimek, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, fax 023 6736110, e-mail: ug_opinogora@poczta.onet.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - sieć kanalizacji sanitarnej l=689,5 m,
- przykanaliki szt. 7, l=57 m,
- sieć deszczowa l=171,5 m, osadnik wirowy.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opinogóra Górna.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45-23-13-00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2004.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 4000 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zawarte w SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.06.2004, cena - 20 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2004 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2004, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - p. 11.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2004-05-20
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-05-19 11:46:54
- Liczba odsłon: 245
- Historia dokumentu: