OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opinogóra Górna: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Opinogóra Górna, do kontaktów: Alina Tarnowska, Grażyna Ozimek, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, fax 023 6736110, e-mail: ug_opinogora@poczta.onet.pl.
    2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
    3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
    4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.2)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Opinogórze Górnej.
    1.3)  Opis przedmiotu zamówienia: - sieć kanalizacji sanitarnej l=689,5 m,
- przykanaliki szt. 7, l=57 m,
- sieć deszczowa l=171,5 m, osadnik wirowy.
    1.4)  Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opinogóra Górna.
    1.5)  Nomenklatura
    1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45-23-13-00.
    1.6)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
    1.7)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)    Wielkość lub zakres zamówienia
    2.1)  Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR.
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2004.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)  Wymagane wadium: 4000 PLN.
    2)    Warunki uczestnictwa
    2.1)  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zawarte w SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
 IV.1)    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    1.2)  Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
    1.3)  Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
    2)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    3)    Informacje administracyjne
    3.1)  Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.06.2004, cena - 20 PLN.
    3.2)  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2004 godzina 10:00.
    3.3)  Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
    3.4)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2004, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - p. 11.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
 VI.1)    Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2004-05-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-05-19 11:46:54
  • Liczba odsłon: 245
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2870131]

przewiń do góry