Wersja archiwalna 2015-10-26 14:16:55
Zamawiający: Opinogóra Górna, 26 października 2015 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.8.2015
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
Dla zadania nr 1:
EWBUD Grzegorz Gutowski Pęchcin ul. Wspólna 6, 06-400 Ciechanów
Dla zadania nr 2:
„WIK-BUR” Wiesław Wikliński Pomorze 20, 06-406 Opinogóra Górna
Dla zadania nr 3:
EWBUD Grzegorz Gutowski Pęchcin ul. Wspólna 6 06-400 Ciechanów
Dla zadania nr 4:
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski
Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał oferty Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w kryterium cena oraz czas reakcji wg zestawienia:
Zadanie nr 1
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja ceny |
Punktacja
|
Łączna punktacja oferty |
1 |
„DAMROL” Dariusz Zmorzyński |
Pomorze 21 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15 06-420 Gołymin-Ośrodek |
97,20 |
1 |
98,20 |
3 |
EWBUD Grzegorz Gutowski |
Pęchcin ul. Wspólna 6 06-400 Ciechanów |
99 |
0 |
99 |
4 |
„WIK-BUR” Wiesław Wikliński |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
92,48 |
1 |
93,48 |
Zadanie nr 2
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja ceny |
Punktacja
|
Łączna punktacja oferty |
1 |
„DAMROL” Dariusz Zmorzyński |
Pomorze 21 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15 06-420 Gołymin-Ośrodek |
92,31 |
1 |
93,31 |
3 |
„WIK-BUR” Wiesław Wikliński |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
99 |
1 |
100 |
Zadanie nr 3
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja ceny |
Punktacja
|
Łączna punktacja oferty |
1 |
„DAMROL” Dariusz Zmorzyński |
Pomorze 21 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15 06-420 Gołymin-Ośrodek |
86,23 |
1 |
87,23 |
3 |
EWBUD Grzegorz Gutowski |
Pęchcin ul. Wspólna 6 06-400 Ciechanów |
99 |
0 |
99 |
4 |
„WIK-BUR” Wiesław Wikliński |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
92,48 |
1 |
93,48 |
Zadanie nr 4
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja ceny |
Punktacja
|
Łączna punktacja oferty |
1 |
„DAMROL” Dariusz Zmorzyński |
Pomorze 21 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15 06-420 Gołymin-Ośrodek |
99 |
1 |
100 |
3 |
EWBUD Grzegorz Gutowski |
Pęchcin ul. Wspólna 6 06-400 Ciechanów |
98,08 |
0 |
98,08 |
4 |
„WIK-BUR” Wiesław Wikliński |
Pomorze 20 06-406 Opinogóra Górna |
91,62 |
1 |
92,62 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
..................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 9 października 2015 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.8.2015
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 148151-2015 z dnia 09.10.2015 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych
w sezonie zimowym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie gminy Opinogóra Górna polegające na ich odśnieżaniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadań):
1. Część (zadanie) nr 1 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1,
2. Część (zadanie) nr 2 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2,
3. Część (zadanie) nr 3 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3,
4. Część (zadanie) nr 4 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4,
5. Część (zadanie) nr 5 pn. Usługi odśnieżania ładowarką czołową.
Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części (zadań) nr 1, 2, 3, 4
Część (zadanie) nr 1.
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 2.
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 224 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 3.
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 4.
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Podział gminy na zadania znajduje się w załączniku nr 7.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE.
1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.
2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM.
3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.
4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.
WARUNKI ORGANIZACYJNE.
1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie określonym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 1 godzina.
2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.
4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. W takim wypadku Podwykonawca musi posiadać jednostkę sprzętową o parametrach nie gorszych niż określone w siwz.
6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Za szkody wyrządzone przez Podwykonawcę odpowiada Wykonawca.
WARUNKI EKONOMICZNE.
1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego.
2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.)
3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika.
4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.
5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) dla części (zadania) nr 1: 700 zł (słownie: siedemset złotych).
2) dla części (zadania) nr 2: 700 zł (słownie: siedemset złotych).
3) dla części (zadania) nr 3: 700 zł (słownie: siedemset złotych).
4) dla części (zadania) nr 4: 700 zł (słownie: siedemset złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca udokumentuje posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej do odśnieżania na daną część zamówienia. Przez jednostkę sprzętową uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2 do siwz) i złożonego Wykazu sprzętu (wg załącznika nr 4 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia dokumentów o których mowa wyżej (oświadczenia sporządzonego wg załącznika nr 2 i wykazu sprzętu sporządzonego wg załącznika nr 4), spowoduje wykluczenie z postępowania
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Czas reakcji - 1
IIV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,
2) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technicznych a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanej usługi zmianie może ulec sposób i terminy wykonania usługi,
3) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia;
4) z przyczyn zależnych od Zamawiającego -
zawieszenie realizowanej usługi i zmiana (wydłużenie) terminu.
2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 99
2. Czas reakcji - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 224 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 99
2. Czas reakcji - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 99
2. Czas reakcji - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 232 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 99
2. Czas reakcji - 1
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2015-10-26
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-26 14:16:55
- Liczba odsłon: 402
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: