Wersja archiwalna 2014-09-26 16:02:42
Zamawiający: Opinogóra Górna, 26 września 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.16.2014
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Opinogórze Górnej”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
BAKART Sp. z o.o. 04-231 Warszawa, ul. Goździków 25
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 6 ofert, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
HYDROTERM Zygmunt Biernacki |
85-436 Bydgoszcz ul. Skalarowa 16/13 |
- |
- |
2 |
Firma GUTKOWSKI Gutkowski Jan |
64-100 Leszno ul. 17 Stycznia 92 |
96,85 |
96,85 |
3 |
BLANCA PLUS Sp. z o. o. |
05-552 Wólka Kosowska Wola Mrokowska ul. Wąska 1 |
- |
- |
4 |
Konsorcjum: Lider: FISZER Sp. z o.o.
Partner: Zakład Wielobranżowy Usługowo Produkcyjny „FISZER” inż. Zdzisław Fiszer |
ul. Sikorskiego 60A 87-300 Brodnica ul. Gen. Sikorskiego 60A 87-300 Brodnica |
- |
- |
5 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „PASAT” |
09-100 Płońsk ul. T. Kościuszki 18 |
96,44 |
96,44 |
6 |
BAKART Sp. z o.o. |
04-231 Warszawa ul. Goździków 25 |
100 |
100 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
.................................................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 4 września 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.16.2014
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.08.2014 r. pod numerem 181765-2014 na „Modernizację i rozbudowę stacji uzdatniania wody w Opinogórze Górnej”.
W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie 1:
Czy projektowana sprężarka w instalacji sprężonego powietrza ma posiadać zbiornik powietrzny, jeśli tak, to o jakiej pojemności? Czy sprężarka rezerwowa ma być identyczna jak sprężarka podstawowa? Jeśli nie, to proszę wskazać jej parametrów.
Odpowiedź:
Projektowana sprężarka ma posiadać zbiornik powietrza o pojemności min. 120 dcm3. Sprężarka rezerwowa ma być identyczna.
Pytanie 2:
Przedmiar (zał. nr 11b), pozycja 12 – suma kształtek wynosi 98, natomiast obmiar wynosi 252, którą wartość należy przyjąć? W przypadku innej wartości niż 98, proszę o rozpisanie pozycji z ilością sztuk poszczególnych kształtek.
Odpowiedź:
Suma kształtek PVC - U DN 110 mm całej instalacji technologicznej wynosi 252 szt wg. wykazu j.n.:
Kształtki PVC - U DN 110 mm PN 16
- trójnik PVC - U DN 110 – 36 szt.
- kolano PVC - U Dn 110 – 52 szt.
- redukcja krótka PCV - U DN 110/63 – 6 szt.
- mufa PVC - U DN 110 – 4 szt.
- tuleja kołnierzowa żłobkowana PVC - U DN 110 – 77 szt.
- kołnierz PVC - U DN 110 – 77 szt.
Pytanie 3:
W załączniku nr 9a oraz
10b jest mowa o ogrzewaniu elektrycznym SUW, natomiast
w przedmiarze brakuje tych pozycji. Czy mają one być ujęte w kosztorysie? Jeśli
tak, to proszę uzupełnienie brakujących pozycji obmiaru.
Odpowiedź:
Zakupu grzejników elektrycznych proszę nie ujmować w kosztorysie.
Pytanie 4:
Czy w inwestycji ma zostać ujęta pompa płuczna? Jeśli tak, to proszę o wskazanie przykładowego urządzenia wraz z parametrami.
Odpowiedź:
W inwestycji ujęto pompę płuczną. Pompa płuczna IM 80-65/250/5,5kW jest elementem zestawu pompowo - hydroforowego. Wydajność pompy płucznej Q p min 83,0m3/h, wysokość podnoszenia H min. 18m słupa wody, moc pompy P = 5,5kW. Zamawiający dopuści zastosowanie urządzeń równoważnych o parametrach minimalnych nie gorszych niż wskazane wyżej.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
..............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 25 sierpnia 2014 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.16.2014
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Modernizację i rozbudowę stacji uzdatniania wody w Opinogórze Górnej”
SEKCJA I
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 181765-2014 z dnia 25.08.2014 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Opinogórze Górnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa istniejącej sieci
uzdatniania wody
w Opinogórze Górnej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty budowlane:
a) roboty rozbiórkowe i naprawcze dachu,
b) kanał technologiczny,
c) ściany zewnętrzne,
d) opaska wokół budynku,
e) stolarka okienne i drzwiowa,
f) wentylacja, g) transport gruzu z rozbiórki,
h) fundament pod agregat prądotwórczy,
i) fundament pod urządzenia,
j) ściany wewnętrzne i posadzki,
k) roboty wyburzeniowe i murowe,
l) zbiorniki retencyjne,
m) droga manewrowa,
n) rozbiórka i wymurowanie kominów,
o) dostawa i montaż zbiorników retencyjnych.
2) Roboty sanitarne:
a) montaż urządzeń i armatury
b) instalacje wod-kan wewnątrz stacji,
c) osadnik wód popłucznych wraz z kanalizacją wód popłucznych wewnątrz stacji,
d) przewody międzyobiektowe, kanalizacja zewnętrzna i popłuczyn,
e) uzbrojenie studni głębinowych SW1, SW2,
f) ogrodzenie studni głębinowej.
3) Roboty elektryczne:
a) tablice rozdzielcze,
b) przewody elektroenergetyczne,
c) osprzęt instalacyjny,
d) oprawy oświetleniowe,
e) instalacja połączeń wyrównawczych,
f) instalacja odgromowa,
g) pomiary i próby montażowe,
h) linie kablowe sterownicze,
i) agregat prądotwórczy.
4) Wykonanie sieci wodociągowej do celów p.poż. do Muzeum Romantyzmu w Opinogórze Górnej:
a) roboty ziemne,
b) roboty montażowe sieci wodociągowej.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 9a, 9b Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 10a, 10b, 10c Projekty budowlane
Załącznik Nr 11a, 11b, 11c, 11d Przedmiary robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w
niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie
towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby
spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych
parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w
ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu
zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych
i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy
produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami
producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.30-5, 45.25.21.26-7, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca udokumentuje należyte oraz zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) na roboty budowlane w skład, którego wchodziły budowa lub rozbudowa lub modernizacja lub remont stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 1.000.000,00 i przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) polegającego na wybudowaniu min. 300,00 m sieci wodociągowej. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejszą robotę Zamawiający uważa wykonanie przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) na roboty budowlane w skład, którego wchodziły budowa lub rozbudowa lub modernizacja lub remont stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 1.000.000,00 i przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) polegającego na wybudowaniu min. 300,00 m sieci wodociągowej. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do siwz) oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót oraz dowodów potwierdzających wykonanie robót, spowoduje wykluczenie z postępowania.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca
udokumentuje dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia
budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w branży konstrukcyjno - budowlanej, przynajmniej 1 osobą
posiadającą uprawnienia wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji w
branży sanitarnej i przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia
budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w branży elektrycznej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na
podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), Wykazu osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 4 do siwz) oraz
oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez wskazane osoby w branży konstrukcyjno - budowlanej,
sanitarnej i elektrycznej (wg załącznika nr 4 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku
złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, Wykazu osób oraz oświadczenia
potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych spowoduje wykluczenie
z postępowania. - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Wykonanie przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) na roboty budowlane w skład, którego wchodziły budowa lub rozbudowa lub modernizacja lub remont stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 1.000.000,00 i przynajmniej jednego zamówienia (w jednym kontrakcie z jednym zleceniodawcą) polegającego na wybudowaniu min. 300,00 m sieci wodociągowej;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa,
3) kosztorysy ofertowe,
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (wg załącznika nr 7)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu
sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,
b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,
d) zawieszenie robót przez zamawiającego,
e) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego,
f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się
wykonawcy
do takiej zmiany.
2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót,
3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest z PROW w ramach złożonego wniosku o przyznanie pomocy na działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej pn. Racjonalizacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Opinogóra Górna - etap II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
SIWZ
Załącznik nr: 9a, 9b
Załącznik nr: 10a, 10b, 10c
Załącznik nr: 11a, 11b, 11c, 11d
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2014-09-26
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-26 16:02:42
- Liczba odsłon: 391
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: