Zamawiający: Opinogóra Górna, 29 październik 2013 r.
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.11.2013
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Odśnieżanie dróg
gminnych w sezonie zimowym 2013/2014”
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia
- Biuletyn Zamówień
Publicznych Nr 226823-2013 z dnia 29.10.2013 r.
- tablica
ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa
Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer
ogłoszenia w BZP: 195589 - 2013r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj.
mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych
w sezonie zimowym 2013/2014.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym
2013/2014
na terenie gminy Opinogóra Górna polegające na ich odśnieżaniu. Przedmiot
zamówienia został podzielony na 5 części (zadań):
1. Część (zadanie) nr 1 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1,
2. Część (zadanie) nr 2 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2,
3. Część (zadanie) nr 3 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3,
4. Część (zadanie) nr 4 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4,
5. Część (zadanie) nr 5 pn. Usługi odśnieżania ładowarką czołową.
Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części (zadań) nr 1, 2, 3, 4
Część (zadanie) nr 1. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na
ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo,
Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg
gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg
gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy
jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 203 godzin. Rzeczywista wielkość
zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 2. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na
ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra
Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze,
Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych
w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km,
w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych).
Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 196 godzin.
Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 3. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na
ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo,
Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie:
Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo Orientacyjna długość
dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km,
w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych).
Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin.
Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
Część (zadanie) nr 4. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na
ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki,
Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg
gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych
i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki
sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie
uzależniona od warunków pogodowych. Podział gminy na zadania znajduje się w
załączniku nr 6.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej
na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne.
2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się
ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej
110 KM.
3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez
właściwe organa
do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z
pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie.
4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze,
haki, łopaty itp.
WARUNKI ORGANIZACYJNE:
1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją
Zamawiającego,
po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe
zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie.
4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić
do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
szczególnie
w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych
uniemożliwiających wykonanie zamówienia.
6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo
- remontową.
7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez
telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji
dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz
dyspozycyjności.
WARUNKI EKONOMICZNE:
1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i
materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia
podstawowego.
2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS,
podatek, itp.)
3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie
przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego
pracownika.
4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta)
będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia.
5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu
pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie
stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.
II.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy
projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU
INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski, Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin
Ośrodek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30450,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 26187,00
- Oferta z najniższą ceną: 16240,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
28255,57
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.U.H. SEBUD Sebastian Piętka, ul. Reutta 16B, 06-400 Ciechanów,
kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena
wybranej oferty: 27281,24
- Oferta z
najniższą ceną: 27281,24 / Oferta z najwyższą
ceną: 27281,24
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.U.H.
SEBUD Sebastian Piętka, ul. Reutta 16B, 06-400 Ciechanów, kraj/woj.
mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30450,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 28255,57
- Oferta z najniższą ceną: 28255,57
/ Oferta z najwyższą ceną:
28255,57
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU
INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski, Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin
Ośrodek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30450,00 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 25375,00
- Oferta z najniższą ceną: 16240,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
28255,57
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr
Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, 9 października 2013 r.
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.11.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2012/2013”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
1. Dla części (zadania) nr 1 pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1”
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski
Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek
Uzasadnienie
wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo
zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie
się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który
złożył najkorzystniejszą ofertę
zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
PRODAN Piotr Krawczyk |
Kargoszyńska 36/10 06-400 Ciechanów |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek |
100 |
100 |
3 |
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16B |
92,68 |
92,68 |
2. Dla zadania nr 2 pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2”
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka
06-400 Ciechanów
ul. Reutta 16 „B”
Uzasadnienie
wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień
publicznych oraz rozdziału pn. „Opis
kryteriów, którymi Zamawiający będzie
się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który
złożył najkorzystniejszą ofertę
zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 1 ofertę, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16 „B” |
100 |
100 |
3. Dla części (zadania) nr 3 pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3”
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka
06-400 Ciechanów
ul. Reutta 16 „B”
Uzasadnienie
wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo
zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie
się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który
złożył najkorzystniejszą ofertę
zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 1 ofertę, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16 „B” |
100 |
100 |
4. Dla części (zadania) nr 4 pn. „Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4”
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski
Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
PRODAN Piotr Krawczyk |
Kargoszyńska 36/10 06-400 Ciechanów |
- |
- |
2 |
FHU INSTAL-GOŁ Andrzej Krzysztof Gołębiowski |
Nowy Gołymin 15, 06-420 Gołymin-Ośrodek |
100 |
100 |
3 |
Jaro-Kop Jarosław Tomaszewski |
Pałuki 43, 06-406 Opinogóra Górna |
- |
- |
4 |
Z.U.H. „SEBUD” Sebastian Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16B |
89,80 |
89,80 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 25 września 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.11.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014”
SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: - Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 195589/2013 z dnia 25.09.2013 r. - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego - strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym
2013/2014 Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części (zadań) nr 1, 2, 3, 4 Część (zadanie) nr 1. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 2. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na
ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra
Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze,
Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg
gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km, Część (zadanie) nr 3. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 4. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Podział gminy na zadania znajduje się w załączniku nr 6. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez
właściwe organa 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją
Zamawiającego, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
szczególnie 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla części (zadania) nr 1: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 2) dla części (zadania) nr 2: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 3) dla części (zadania) nr 3: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 4) dla części (zadania) nr 4: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej
niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy
dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu
Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca udokumentuje posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej do odśnieżania na daną część zamówienia. Przez jednostkę sprzętową uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ) i złożonego Wykazu sprzętu (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia dokumentów o których mowa wyżej (oświadczenia sporządzonego wg załącznika nr 2 i wykazu sprzętu sporządzonego wg załącznika nr 4), spowoduje wykluczenie z postępowania. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień
zawartej umowy 1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia, 2) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie
przedmiotu umowy 3) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne,
gwałtowne 4) z przyczyn zależnych od Zamawiającego - zawieszenie realizowanej usługi i zmiana (wydłużenie) terminu. 2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie dotyczy ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich
odśnieżaniu WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać
drogi gminne uważa się ciągnik 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna
technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach
publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy,
zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej
Wykonawca zobowiązany jest podstawić 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich
odśnieżaniu WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać
drogi gminne uważa się ciągnik 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna
technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach
publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy,
zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej
Wykonawca zobowiązany jest podstawić 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich
odśnieżaniu WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać
drogi gminne uważa się ciągnik 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna
technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach
publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy,
zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej
Wykonawca zobowiązany jest podstawić 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich
odśnieżaniu WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać
drogi gminne uważa się ciągnik 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna
technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach
publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy,
zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej
Wykonawca zobowiązany jest podstawić 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
Załącznik nr 6 (mapka)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-29 14:18:04
- Liczba odsłon: 436
- Historia dokumentu: