Wersja archiwalna 2013-05-09 08:48:48
Zamawiający: Opinogóra Górna, 8 maja 2013 r.
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.6.2013
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Przebudowę drogi
gminnej Rąbież – Kołaki Budzyno (Morgi)”
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia
- Biuletyn Zamówień
Publicznych Nr 182290-2013 z dnia 09.05.2013 r.
- tablica
ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy
zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 113288 - 2013r. Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie. SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna,
woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110. I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej
Rąbież - Kołaki Budzyno (Morgi). II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty budowlane. II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przebudowa drogi gminnej Rąbież - Kołaki Budzyno
(Morgi)
na odcinku od km 0+008,71 do km 0+653,00. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, usunięcie humusu, karczowanie
pni i krzewów, wywożenie karpiny, 2) Roboty ziemne, 3) Wykonanie zjazdów wraz z przepustami, 4) Wykonanie podbudowy. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach
do SIWZ: Załącznik Nr 8 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych Załącznik Nr 9 Projekt budowlany Załącznik Nr 10 Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane
roboty
(w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania
przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w
niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie
towary określone
w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby
spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot.
minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania
towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma
jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu
zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub
konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach
jakościowych i cechach użytkowych
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym
każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami
producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie
przez wykonawców rozwiązań równoważnych
w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie
rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty
budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez
zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te
materiały
i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez
autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę
wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który
sporządzi stosowną opinię. Opinia
ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu
oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. II.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8,
45.23.32.00-1. SEKCJA III:
PROCEDURA III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013. IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 7. IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151611,82 PLN. IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
|
Kierownik Zamawiającego
mgr
Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
..........................................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 29 kwietnia 2013 r.
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.6.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając
na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.
759,
z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi gminnej Rąbież – Kołaki Budzyno
(Morgi)”.
Jako najkorzystniejsza została
wybrana oferta firmy:
Przedsiębiorstwo
Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert Mirów 3, 06-300 Przasnysz
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie
art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych rozdziału
pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie
się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest
cena.
W postępowaniu złożono 7 ofert, wg
zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres
wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
„USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE” Miklewska Katarzyna |
09-140 Raciąż Kossobudy 7 |
83,09 |
83,09 |
2 |
P.W. PROMOTOR s.c. |
Pawłowo 36H 06-461 Regimin |
57,51 |
57,51 |
3 |
Z.U.H. „SEBUD” inż. Sebastian Piętka |
06-400
Ciechanów ul. Reutta 16
„B” |
79,08 |
79,08 |
4 |
Przedsiębiorstwo
Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert |
Mirów 3 06-300
Przasnysz |
100 |
100 |
5 |
Przedsiębiorstwo
Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL” Nowakowski Adam |
06-450
Glinojeck ul. Nadrzeczna
12 |
64,32 |
64,32 |
6 |
„INTER-BOR” Grzegorz i
Wojciech Borkowscy Sp. j. |
Mchowo 101 06-300
Przasnysz |
54,53 |
54,53 |
7 |
Marzanna Zofia Kucińska „BLIŹNIACZEK” |
Cichawy 6 06-440 Gąsocin |
- |
- |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
..........................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 21 marca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.6.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Przebudowę drogi gminnej Rąbież - Kołaki Budzyno (Morgi).” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 113288-2013 z dnia 21.03.2013 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Rąbież - Kołaki Budzyno (Morgi). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przebudowa drogi gminnej Rąbież - Kołaki Budzyno (Morgi) Zakres prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, usunięcie humusu, karczowanie pni i krzewów, wywożenie karpiny, 2) Roboty ziemne, 3) Wykonanie zjazdów wraz z przepustami, 4) Wykonanie podbudowy. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Projekt budowlany Załącznik Nr 10 Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Przynajmniej jedna robota budowlana (zamówienie) polegająca na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kruszywa naturalnego (żwirowej) lub innej nawierzchni przy której wykonana była podbudowa z kruszywa naturalnego
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez Zamawiającego i Zamawiający zobowiązany jest c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, d) zawieszenie robót przez Zamawiającego, e) badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się Wykonawcy 2) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-09
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-09 08:48:48
- Liczba odsłon: 538
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: