Zamawiający: Opinogóra Górna, 5 grudnia 2012 r. Gmina Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra RIOŚ.Z.271.19.2012 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA: „Dostawę energii elektrycznej dla Gminy Opinogóra Górna” Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: - Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 258489-2012 z dnia 06.12.2012 r. - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego - strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414230 - 2012r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2013 r. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99924,36 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
Kierownik Zamawiającego mgr Stanisław Wieteska 1. .............................................................................................................................. Zamawiający: Opinogóra Górna, 22 listopada 2012 r. Gmina Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra RIOŚ.Z.271.19.2012 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Opinogóra Górna” Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta: PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie, ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. nr X siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena. W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:
Z up. Kierownika Zamawiającego mgr inż. Beata Golasińska 1. BIP/ .................................................................................................................................. Zamawiający: Opinogóra Górna, 30 października 2012 r. Gmina Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra RIOŚ.Z.271.19.2012 ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 24.10.2012 r. pod numerem 414230-2012 na „Dostawę energii elektrycznej dla Gminy Opinogóra Górna” W związku z faktem, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami: Pytanie 1: Prosimy o wskazanie Operatorów Systemów Dystrybucyjnych dla poszczególnych punktów poboru. Informacja ta jest niezbędna do weryfikacji przez wykonawcę, czy posiada zawarte omowy GUD, a tym samym, czy ma możliwość realizacji przedmiotu zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla punktów poboru wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz do umowy jest ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Płocku. Pytanie 2: W załączniku nr 5 do SIWZ w § 5 punkt 2 jest mowa, że „Ceny określone w ust.1 ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego.[…]”. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów w załączniku nr 5 do SIWZ. Pytanie 3: W załączniku nr 5 do SIWZ w § 6 ust.11 jest zapis, że w przypadku uzasadnionych wątpliwości Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów w załączniku nr 5 do SIWZ. Pytanie 4: Czy wszystkie punkty poboru wskazanych w załączniku nr 1 SIWZ oraz do umowy mają rozdzielone umowy na sprzedażową i dystrybucyjną? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wszystkie punkty poboru wskazane w załączniku nr 1 SIWZ Kierownik Zamawiającego mgr Stanisław Wieteska 1. BIP/
............................................................................................................................. Zamawiający: Opinogóra Górna, 24 października 2012 r. Gmina Opinogóra Górna ul. Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra RIOŚ.Z.271.19.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA: Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 414230-2012 z dnia 24.10.2012 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Opinogóra Górna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. wynosi 318.738 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 2. Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 2) zwiększenie przez Zamawiającego ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie większym niż 10% punktów odbioru energii, w przypadku przyłączenia nowych obiektów do sieci elektroenergetycznej OSD IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-06 12:51:37
- Liczba odsłon: 349
- Historia dokumentu: