Zamawiający: Opinogóra Górna, 17 października 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.19.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Władysławowo
i Kobylin”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277102 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Władysławowo i Kobylin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia podzielony został na 2 zadania (części):
Zadanie nr 1: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej:
a) z rur PE90 (dz*g=90*8,2 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 126,0 m.
b) z rur PE110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 403,0 m.
c) z rur PE160 (dz*g=160*14,6 mm, SDR17, klasy PE110, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 688,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16
Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10
W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Zadanie nr 2: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR11, klasy PE100, PN10 rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 582,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE110 (PN16, SDR11),
- kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16
Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PVC110 (PN10)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10
W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 6a, 6b Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 7a, 7b Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336334,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 108894,75
-
Oferta z najniższą ceną: 108894,75 / Oferta z najwyższą ceną: 210259,14
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112235,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 31322,76
-
Oferta z najniższą ceną: 31322,76 / Oferta z najwyższą ceną: 58544,57
-
Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
-------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, 30 września 2011 r.
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.19.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Władysławowo
i Kobylin”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
1. Dla zadania nr 1 pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej
w miejscowości Władysławowo”
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie,
06-500 Mława, ul. Nowa 40
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę |
06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40 |
51,79 |
51,79 |
2 |
Zakład Hydrauliczny „INSMONT”s.c |
06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a |
- |
- |
3 |
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie |
06-500 Mława, ul. Nowa 40 |
100,00 |
100,00 |
2. Dla zadania nr 2 pn. „Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej
w miejscowości Kobylin”
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie,
06-500 Mława, ul. Nowa 40
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę |
06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40 |
53,50 |
53,50 |
2 |
Zakład Hydrauliczny „INSMONT”s.c |
06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a |
- |
- |
3 |
Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie |
06-500 Mława, ul. Nowa 40 |
100,00 |
100,00 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. BIP/Tablica ogłoszeń
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 7 września 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.19.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Władysławowo
i Kobylin”
SEKCJA I
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 277102-2011 z dnia 07.09.2011
-
tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
-
strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowościach Władysławowo i Kobylin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia podzielony został na 2 zadania (części):
Zadanie nr 1: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej:
a) z rur PE90 (dz*g=90*8,2 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 126,0 m.
b) z rur PE110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 403,0 m.
c) z rur PE160 (dz*g=160*14,6 mm, SDR17, klasy PE110, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 688,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem.
W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16
Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10
W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Zadanie nr 2: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR11, klasy PE100, PN10 rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 582,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem.
W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE110 (PN16, SDR11),
- kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16
Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PVC110 (PN10)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10
W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 6a, 6b Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 7a, 7b Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) Dla zadania (części) nr 1: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
b) Dla zadania (części) nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla zadania (części) nr 1: Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o dł. min. 1200 m i o wartości nie mniejszej niż 330.000,00 zł. Dla zadania (części) nr 2: Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o dł. min. 580 m i o wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie, Zamawiający dopuszcza możliwość udokumentowania przynajmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o min. długości i o wartości nie mniejszej niż suma długości sieci i wartości wykonanych robót dla poszczególnych zadań. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych robót budowlanych (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg Załącznika nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (wg Załącznika nr 3 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, Wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych spowoduje wykluczenie z postępowania
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,
- w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
- opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, - zawieszenie robót przez zamawiającego,
- badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej,
- zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany.
b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy
- o wartość niewykonanych robót,
c) inne zmiany:
- w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
- w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 10 umowy,
- w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul.
Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej:
a) z rur PE90 (dz*g=90*8,2 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 126,0 m.
b) z rur PE110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR17, klasy PE100, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 403,0 m.
c) z rur PE160 (dz*g=160*14,6 mm, SDR17, klasy PE110, PN10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 688,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem.
W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16
Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 6a Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 7a Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8a Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Kobylin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC110 (dz*g=110*10,0 mm, SDR11, klasy PE100, PN10 rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o dł. 582,0 m
Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem.
W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów:
- z rur PE110 (PN16, SDR11),
- kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów:
- z rur PVC110 (PN10)
- z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 6b Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 7b Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8b Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.27.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Pliki do pobrania:
Załącznik nr 6a
Załącznik nr 6b
Załącznik nr 7a
Załącznik nr 7b
Załącznik nr 8a
Załącznik nr 8b
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-17 11:08:14
- Liczba odsłon: 301
- Historia dokumentu: