„Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 229847-2011z dnia 26.08.2011
-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
-strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w postaci dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic 4 szkół podstawowych i 1 gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opinogóra Górna, w ramach Projektu pn.: Dążymy do celu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (zadań).
Część (zadanie) nr 1 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:
1.rozwijających z języków obcych - j. angielski
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę
2. rozwijających IT,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę
3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:,
- 1 grupa matematyki
- 1grupa geografii
- 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii).
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę
Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów.
Część (zadanie) nr 2 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:
1.rozwijających z języków obcych - j. angielski
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę
2. rozwijających IT,
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę
3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,
Zamawiający przewiduje:
a)liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym:
- 2 grupy z przyrody
- 1 grupa z matematyki
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących,
4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup pięcioosobowych - 12,
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,
4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje
a) liczbę grup pięcioosobowych - 1
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę
4.3. z matematyki
Zamawiający przewiduje
a) liczbę grup pięcioosobowych - 2
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę
4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje
a) liczbę grup pięcioosobowych - 3
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę
5. z realizacji wsparcia psychologicznego,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3,
b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę,
6. korekcyjno - kompensacyjne,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,
b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę,
Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów.
Część (zadanie) nr 3 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego.
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,
Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów.
Część (zadanie) nr 4 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:
1.rozwijających z języków obcych - j. angielski,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę
2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę
3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym:
3.1. z przyrody
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę
3.2. z matematyki
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę
3.3. matematyczno-przyrodniczych
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę
4. wyrównujących w tym:
4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego
Zamawiający przewiduje:
a) liczba grup pięcioosobowych - 4,
b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę,
4.2. z j. polskiego
Zamawiający przewiduje:
a) liczba grup pięcioosobowych - 1,
b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę,
Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów.
Część (zadanie) nr 5 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:
1.rozwijających z języków obcych - j. angielski,
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę
2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym:
2.1. z przyrody 2 grupa
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę
2.2. matematyka
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,
b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę
3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego
Zamawiający przewiduje:
a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,
b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,
Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów.
Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań)
1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut.
2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół.
3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób.
4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu.
5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły.
6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin.
7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć.
8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL.
9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia.
10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla części (zadania) nr 1: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). b) Dla części (zadania) nr 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). c) Dla części (zadania) nr 3: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). d) Dla części (zadania) nr 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). e) Dla części (zadania) nr 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca udokumentuje: Dla części (zadania) nr 1 Dysponowaniem przynajmniej: 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania geografii, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania fizyki i 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania chemii. Dla części (zadania) nr 2 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, 6 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka polskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe, specjalizacja - psychologia, 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo posiadającymi kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej. Dla części (zadania) nr 3 Dysponowaniem przynajmniej: 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Dla części (zadania) nr 4 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem zawodowym kwalifikujące do nauczania języka polskiego oraz 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Dla części (zadania) nr 5 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody oraz 4 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), wykazu osób (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie przez osoby biorące udział w realizacji zadania, kwalifikacji zawodowych przydatnych do realizacji zadania tj. a) do prowadzenia zajęć z języka angielskiego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, b) do prowadzenia zajęć z języka polskiego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka polskiego, c) do prowadzenia zajęć z informatyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, d) do prowadzenia zajęć z matematyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, e) do prowadzenia zajęć z geografii posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania geografii, f) do prowadzenia zajęć z fizyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania fizyki, g) do prowadzenia zajęć z chemii posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania chemii, h) do prowadzenia zajęć z przyrody posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, i) do prowadzenia zajęć z psychologii posiadania wykształcenia wyższego w specjalizacji psychologia, j) do prowadzenia zajęć z nauczania zintegrowanego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego, k) do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo posiadania kwalifikacji z zakresu terapii pedagogicznej. sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji spowoduje wykluczenie z postępowania
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,
b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:, - 1 grupa matematyki - 1grupa geografii - 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii). b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę. Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym: - 2 grupy z przyrody - 1 grupa z matematyki b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących, 4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 12, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 1 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.3. z matematyki Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 2 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 3 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 5. z realizacji wsparcia psychologicznego, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę, 6. korekcyjno - kompensacyjne, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego. Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 3.1. z przyrody Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3.2. z matematyki Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3.3. matematyczno-przyrodniczych Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 4. wyrównujących w tym: 4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 4, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z j. polskiego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 2.1. z przyrody 2 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2.2. matematyka 1 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Projekt „Dążymy do celu” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|