Zamawiający: Opinogóra Górna, 2011.03.17
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.1.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Dostawę kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia:
- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 86845-2011 z dnia 17.03.2011 r.
- tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy
- strona internetowa Zamawiającego – www.opinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29013 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania.
Zadanie nr 1 Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 3000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Zadanie nr 2 Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego, betonowego lub ceglano-betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2011 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnim wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 22 ton, a gruzu 23 tony.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPHU TOMAR Tomasz Prusiński, Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61267,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 77490,00
- Oferta z najniższą ceną: 77490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.U.H. KOPTRANS Witold Piętka, ul. Reutta 16B, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 35660,00
- Oferta z najniższą ceną: 35660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
-------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, 2011.02.24
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.1.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
-
Dla zadania nr 1 pn. „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński, Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 6 ofert, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Usługi Drogowo-Rolne Andrzej Karwiński |
06-500 Mława, ul. Ciechanowska 20 |
- |
- |
2 |
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński |
Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów |
100 |
100 |
3 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert |
Mirów 3, 06-300 Przasnysz |
70,00 |
70,00 |
4 |
JOR-KOP s.c. Bogdan Janowski, Iwona Olszewska, Mateusz Radziwonka |
Rudno Jeziorowe 7, 06-316 Krzynowłoga Mała |
95,45 |
95,45 |
5 |
USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE Miklewska Katarzyna |
09-140 Raciąż, Kossobudy 7 |
75,00 |
75,00 |
6 |
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16 B |
72,43 |
72,43 |
-
Dla zadania nr 2 pn. „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka, 06-400 Ciechanów, ul. Reutta 16 B
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 5 ofert, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Usługi Drogowo-Rolne Andrzej Karwiński |
06-500 Mława, ul. Ciechanowska 20 |
36,24 |
36,24 |
2 |
ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński |
Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów |
76,29 |
76,29 |
3 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Marchliński Robert |
Mirów 3, 06-300 Przasnysz |
72,48 |
72,48 |
4 |
USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE Miklewska Katarzyna |
09-140 Raciąż, Kossobudy 7 |
49,99 |
49,99 |
5 |
Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16 B |
100 |
100 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
-
A/a
-
BIP/Tablica ogłoszeń
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 2011.01.26
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z. 271.1.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dostawę kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
-
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 29013 z dnia 26.01.2011
-
tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
-
strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania.
Zadanie nr 1 „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242
w ilości 3000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Zadanie nr 2 „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego, betonowego lub ceglano- betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2011 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 22 ton, a gruzu 23 tony.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Deklaracja zgodności, certyfikat lub dokument równoważny potwierdzający, iż oferowana pospółka drogowa spełnia wymogi zgodne z normą PN-EN 13242.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,
b) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,
c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora@bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
-
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 3000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa pospółki drogowej będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2011 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 22 ton.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego, betonowego lub ceglano- betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy.
Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa gruzu będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia tj. do dnia 31.12.2011 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę gruzu 23 tony.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Załączniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-17 12:31:54
- Liczba odsłon: 335
- Historia dokumentu: