Wersja archiwalna 2009-11-10 11:23:10
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
RIOŚ.Z.341-19/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
· Pani Ewa Wójcik
Telefon (023) 671 70 60
2) W sprawach dotyczących procedury przetargowej:
· Pan Piotr Czyżyk
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: usługi
5. Tryb postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej „ustawą”.
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 600.000 zł.”
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna kredytu długoterminowego w wysokości 600.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2009.
1. Wysokość kredytu 600.000 zł.
2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy (dla potrzeb przygotowania oferty należy przyjąć 2.12.2009 r.) do 30.10.2012r.
3. Termin uruchomienia kredytu – do 31.12.2009r.
4. Karencja spłat rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Spłata kapitału w 8 kwartalnych ratach płatnych do końca każdego kwartału począwszy od 31.01.2011 r. w kwotach rocznych zgodnych z przepływem środków budżetu gminy w 2009 roku stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XXXIII/166/09 Rady Gminy Opinogóra Górna z dnia 29 października 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2009. Spłata odsetek za okres karencji nastąpi w miesięcznych ratach płatnych do końca każdego miesiąca. Spłata odsetek od kapitału kredytu następować będzie miesięcznie na koniec każdego miesiąca.
5. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
6. Zmienne oprocentowanie kredytu oparte o stopę WIBOR 3M skorygowane
o stałą marżę banku (plus/minus).
7. Zabezpieczenie kredytu – Weksel in blanco.
8. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu Wykonawca (Bank) powiadomi Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie przed każdą zmianą wysokości oprocentowania.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66113000-5 Usługi udzielania kredytu
7. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia :
W kwocie 600.000 zł w terminie do 31.12.2009r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) spełniają warunki nałożone ustawą Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia – nie spełnia
11. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
12. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Zamawiający wymaga złożenia ofert na adres: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4 (Sekretariat) do dnia 23.11.2009 r. do godz. 10.00
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2009 r. o godz. 10.30 w Urzędzie Gminy
w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4 pokój nr 11.
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl oraz w siedzibie
Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, pok. Nr 15 (I piętro)
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
17. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
20. Informacje o zamiarze udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udostępnienia dynamicznego systemu zakupów.
Opinogóra Górna, dn. 09.11.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
ZAŁĄCZNIKI
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-10
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-10 11:23:10
- Liczba odsłon: 554
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: