Wersja archiwalna 2009-09-14 14:27:36
Opinogóra Górna, dn. 2009-09-14
RIOŚ.Z. 341-14/09
ZAWIADOMIENIE
o wyborze oferty najkorzystniejszej
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RIOŚ.Z.341-14/09 w trybie przetargu nieograniczonego na: „dostawę używanego samochodu pożarniczego średniego”.
Wójt Gminy Opinogóra Górna – działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) informuje o wyniku postępowania. W postępowaniu oferty złożyli wykonawcy, podając opisane niżej warunki wykonania zamówienia:
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Za najkorzystniejszą uznano ofertę wykonawcy:
PERFEKT, Tomasz Gebert, ul. Dąbrowskiego 5/16, 83-000 Pruszcz Gdański
który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:
65 000 zł. (netto)
69 550 zł. (brutto)
zdobywając największa liczbę tj. 100 punktów.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. BIP
3. Tablica ogłoszeń
--------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:
RIOŚ.Z. 341-14/09
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Opinogóra Górna
Adres:
Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06 – 406 Opinogóra
Telefon: (023) 671 70 85 Fax.: (023) 673 61 10
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) W zakresie proceduralnym i merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Borowski tel.: 023 671 72 09
- w zakresie dotyczącym procedury przetargowej:
Piotr Czyżyk tel.: 023 671 70 85
Fax.: (023) 673 61 10
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugopinogora.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa używanego samochodu pożarniczego średniego szt. 1 spełniającego następujące warunki:
1) rok produkcji 1990 i młodszy,
2) silnik wysokoprężny „DIESEL” o mocy min. 160 KM,
3) kabina jednomodułowa nie mniejsza niż 6 miejsc,
4) karoseria bez widocznych śladów korozji i ubytków,
5) zbiornik na wodę o pojemności 1 800 litrów do 2000 litrów,
6) dwa urządzenia szybkiego natarcia z wężami wysokociśnieniowymi,
7) autopompa o wydajności min. 1600 l/min. umiejscowiona z tyłu pojazdu,
8) automatyczna skrzynia biegów,
9) napęd 4x2 oraz blokada mostu,
10) wspomaganie kierownicy,
11) sygnalizacja świetlna zespolona i dźwiękowa z urządzeniem rozgłoszeniowo – alarmowym,
12) dwa gniazda do stałego ładowania akumulatorów,
13) pedał gazu w kabinie autopompy,
14) zużycie opon nie większe niż 30 %,
15) skrytki na sprzęt, podświetlone i zamykane żaluzjami,
16) wyposażenie dodatkowe – agregat prądotwórczy,
- minimum 4 uchwyty do aparatów tlenowych,
17) samochód przygotowany do rejestracji w Polsce,
18) gabaryty pojazdu – wysokość maksymalnie 3,10 m.,
- długość maksymalnie 7,80 m.,
- szerokość maksymalnie 2,60 m.,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.42.10 - 3 – Pojazdy Strażackie
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Dostawa do dnia: 30 października 2009 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
WW postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
9.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
9.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
9.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
9.2.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
9.2.3. akceptują i spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym akceptują warunki projektu umowy;
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia – nie spełnia.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:
1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.
2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
11. Kryterium oceny ofert :
• Cena = 100%
12. Informacje na temat wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
13. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4 w pok. Nr 18 (Sekretariat), piętro I, do dnia 14 września 2009 r., do godziny 10:00.
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pok. Nr 11, piętro I, w dniu 14 września 2009r. o godzinie 10:30.
15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
w siedzibie Zamawiającego, bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.ugopinogora.bip.org.pl
16. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
19. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy
Opinogóra Górna, dn. 03.09.2009r.
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
Dokumenty do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-14
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-14 14:27:36
- Liczba odsłon: 457
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: