OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:

  RIOŚ.Z. 341-8/08

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     
      • pani Alicja Stryczniewicz                                
2)   W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     
      • pan Piotr Czyżyk                                        
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych 
      Warunków Zamówienia:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Nazwa zadania: : „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo”.

Opis przedmiotu zamówienia:


Nazwa inwestycji: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo” .

7.1. SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI I PRZEPOMPOWNIAMI W MIEJSCOWOŚCIACH ZYGMUNTOWO I OPINOGÓRA GÓRNA (ODC. S11 – S22)
1. Sieć - długość sieci 265,30 m, sieć grawitacyjna (Ø200).
Przyłącza w rozbiciu na odcinki do granicy działki i na działce
2. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S9-gr. działki nr 143/1)         
3. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S10-gr. działki nr 142/1)       
4. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S11-gr. działki nr 123)          
5. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S12-gr. działki nr 122)          
6. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S12a-gr. działki nr 141/2)     
7. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13-gr. działki nr 121)          
8. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13a-gr. działki nr 140/1)     
9. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13a-gr. działki nr 121)        
10. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S14-gr. działki nr 139/1)    
11. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S15-gr. działki nr 165)        
12. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S16-gr. działki nr 138/1)     
13. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S16-gr. działki nr 119)        
14. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S17-gr. działki nr 118)        
15. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S18-gr. działki nr 137/1)     
16. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S19-gr. działki nr 136)        
17. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S20-gr. działki nr 117)        
18. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S21-gr. działki nr 135/1)     
19. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S22-gr. działki nr 135/1)     
20. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S22-gr. działki nr 116)       
----------------------------------------------------------------------------

21. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 143/1-W13-bud) 
22. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 142/1-W14-bud)  
23. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 123-W15-bud)      
24. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 122-W16)             
25. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 141/2-W17-bud)  
26. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 140/1-W19-bud)  
27. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 165-W22-W23)    
28. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 138/1-W24-bud)  
29. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 119-W25-bud)     
30. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 118-W26-W27)    
31. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 136-W29-bud)      
32. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 117-W30-bud)      
33. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 116-W33-bud)    

Wszystkie w/w roboty zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową:
 przedmiary robót – stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ,
 projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ.

7.2. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia.:
1
) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 38, poz. 455);
2) zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej,
3) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami;
4)  uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
a) zajęcie pasa drogowego;
b) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji;
c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania.
5) organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
6) odtworzenie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego, w tym m.in.
- uzupełnienie i należyte wykonanie podbudowy,
- odtworzenie nawierzchni asfaltowej,
- odtworzenie pozostałych nawierzchni w miejscu wykonywania sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych;
7) uporządkowanie terenu po budowie;
8) wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. Projekty budowlane stanowiące załączniki do SIWZ obejmują wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy i przepompowni w większym zakresie aniżeli w przedmiotowym zamówieniu. Należy zapoznać się z przedmiarami i pozostałą dokumentacją określającą precyzyjnie zakres zamówienia.
2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych („lub równoważnych”) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm.)

Wspólny słownik zamówień (CPV):
-
główny przedmiot   45.23.13.00-8
- dodatkowy przedmiot 45.23.32.20-7
Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
8.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
9.  Termin wykonania zamówienia :   
      Zamówienie będzie realizowane w okresie do 30 wrzesnia 2008r.

10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
10.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy;
10.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
10.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
10.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
10.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
10.2.2.1.udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
Należy wykazać wykonanie:
w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (minimum 2 roboty budowy kanalizacji sanitarnej) o długości nie mniejszej niż 300 mb. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla min. 2 w/w robót budowlanych) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
10.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami:
- minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych
Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ.
10.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
10.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2005, 2006
i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b
do SIWZ.
10.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych
w pkt. 11.2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę „spełnia – nie spełnia”.


11. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:
11.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
11.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
11.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.
11.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -
według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
11.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego
w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
11.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat
lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
11.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
11.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
11.2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę).
11.2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium.
11.2.9. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.
11.2.10. Wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń
o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia.
11.2.11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku
(w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ.
11.3. Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanym przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.
11.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

12.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena = 100%
13.  Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium     w wysokości 4 500 zł.(słownie złotych: cztery tysiące piećset)
14.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w pok. nr 18 Sekretariat (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia  24.07.2008r.  do godz. 10 00
15.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu w dniu 24.07.2008 r. o godzinie 10 30.
16.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl lub w Urzędzie gminyw opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pok. nr 8
17.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
18.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
19. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

21. Informacje dodatkowe, w tym dotyczace finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej 

Inwestycja będzie współfinansowana z Budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Samorządowego Instrumentu Wsparcia Mazowsza KOMPONENT J - Mazowiecki Instrument Wsparcia potencjalu Rozwojowego


Opinogóra Górna, dn. 02.07.2008r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik Nr 8 przedmiary robót 

Projekty Budowlane

Załącznik Nr 9 (9a, 9b)

Załącznik Nr 10 Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

z dnia 29 07 2008r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870126]

przewiń do góry