Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 16 kwietnia 2019 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.4.2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg”

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528628-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opinogóra Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. Z. Krasińskiego  4, 06-406  Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl, faks 236 736 110.
Adres strony internetowej (url): www.ugopinogoragorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIOŚ.Z.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.

Zadanie (część) nr 1 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 2 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 3 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 4 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 5 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Opis dla każdej części:

Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych w okresie wiosennym i jesiennym oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek materiału. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma wykaz dróg wraz z ilością kruszywa, którą Wykonawca ma dostarczyć na daną drogę. Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w siwz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty transportu i ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty transportu i ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:

Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6

Dodatkowe kody CPV: 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24630.85

Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka
Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 8B/35

Kod pocztowy: 09-100

Miejscowość: Płońsk

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30625.00

Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24630.85

Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka
Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 8B/35

Kod pocztowy: 09-100

Miejscowość: Płońsk

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30625.00

Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24630.85

Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka
Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 8B/35

Kod pocztowy: 09-100

Miejscowość: Płońsk

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52275.00

Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

CZĘŚĆ NR: 4   

NAZWA: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24630.00

Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka
Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 8B/35

Kod pocztowy: 09-100

Miejscowość: Płońsk

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52275.00

Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie

CZĘŚĆ NR: 5   

NAZWA: Zadanie 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24630.85

Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka
Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 8B/35

Kod pocztowy: 09-100

Miejscowość: Płońsk

Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52275.00

Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia

podwykonawcy/podwykonawcom

nie








 

Kierownik Zamawiającego

                                                                                                   /-/ mgr inż. Piotr Czyżyk

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

....................................................................................................................................

Zamawiający:                                                  Opinogóra Górna, 4 kwietnia 2019 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.4.2019

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg”.

Jako najkorzystniejsza dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5 została wybrana oferta firmy

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk, ul. Grunwaldzka 8B/35

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając łącznie 100 pkt. w kryterium cena oraz okres gwarancji i rękojmi.                  

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

 Zadanie 1:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

43,10

40

83,10

2

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

60

40

100

 

Zadanie 2:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

43,10

40

83,10

2

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

60

40

100

 

 Zadanie 3:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

25,25

40

65,25

2

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

60

40

100

 

Zadanie 4:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

25,25

40

65,25

2

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

60

40

100

 

Zadanie 5:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

25,25

40

65,25

2

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

60

40

100

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

1.             BIP/Tablica ogłoszeń


..................................................................................................................................................................

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT /

INFORMACJA O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP

NR POSTĘPOWANIA: RIOŚ.Z.271.4.2019

 

  1. W dniu 01.04.2019 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej odbyło         się otwarcie ofert złożonych w postępowaniu na: „Zakup i dostawę materiału na remont bieżący dróg”.
  2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości – 30 295,94 zł dla każdej części.
  3. Łącznie wpłynęły 2 oferty, w tym:

-      2 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych,

-      2 oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert,

  1. Informacja o otwartych ofertach:

- liczba otwartych ofert: 2

- dane z otwartych ofert:

 

Zadanie nr 1

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto) / cena jednostkowa zł brutto za tonę

TERMIN DOSTAWY

(dni)

1.

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

30 625,00 /

61,25

30

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

22 000,00 /

44,00

30

 

Zadanie nr 2

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto) / cena jednostkowa zł brutto za tonę

TERMIN DOSTAWY

(dni)

1.

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

30 625,00 /

61,25

30

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

22 000,00 /

44,00

30

    

Zadanie nr 3

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto) / cena jednostkowa zł brutto za tonę

TERMIN DOSTAWY

(dni)

1.

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

52 275,00 /

104,55

30

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

22 000,00 /

44,00

30

 

Zadanie nr 4

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto) / cena jednostkowa zł brutto za tonę

TERMIN DOSTAWY

(dni)

1.

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

52 275,00 /

104,55

30

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

22 000,00 /

44,00

30

 

Zadanie nr 5

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto) / cena jednostkowa zł brutto za tonę

TERMIN DOSTAWY

(dni)

1.

Z. P. H. U. Moravia Andrzej Dęby

Morawy Wielkie 8

06-316 Krzynowłoga Mała

52 275,00 /

104,55

30

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Nowakowska Agnieszka

09-100 Płońsk

ul. Grunwaldzka 8B/35

22 000,00 /

44,00

30

 

  1. Warunki płatności – 30 dni od otrzymania faktury.
  2. Uwagi – brak.
  3. Na tym otwarcie ofert zakończono.
  4. Załącznik do niniejszego protokołu stanowi lista przedstawicieli Wykonawców obecnych
     w czasie otwarcia ofert. 

 

Paweł Kluczek                                         – …..........................................


.................................................................................................................................


       Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 22 marca 2019 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.Z.271.4.2019

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

„Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg”

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 528628-N-2019 z dnia 22.03.2019 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. ul. Z. Krasińskiego  4 , 06-406  Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl, faks 236 736 110.
Adres strony internetowej (URL): www.ugopinogora.bip.org.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ugopinogora.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ugopinogora.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:

za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg

Numer referencyjny: RIOŚ.Z.271.4.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części.

Zadanie (część) nr 1 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 2 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 3 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 4 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Zadanie (część) nr 5 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.

Opis dla każdej części: Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych w okresie wiosennym i jesiennym oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek materiału. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma wykaz dróg wraz z ilością kruszywa, którą Wykonawca ma dostarczyć na daną drogę. Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w siwz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty transportu i ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty transportu i ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 14210000-6

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

14212200-2

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90

lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia


90



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Ocena potwierdzenia, czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziałuw postępowaniu nastąpi wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie wymaganychi załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale pn. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełnionego Formularza oferty (wg załącznika nr 1 do siwz);

2) pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa;

3) zobowiązania podmiotu trzeciego lub inne dokumenty, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki tych zmian.

2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1 umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

3. W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynikającą ze zmiany wysokości wynagrodzenia. Wykonawca w tym celu przedłoży Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany.

4. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynikającą z powyższych zmian. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany.

5. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1 umowy, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 2 umowy.

6. W przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, wywołanych zawieszeniem dostaw przez zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 2 umowy, odpowiednio o okres opóźnienia.

7. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe.

8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności: zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,

9. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą.

10. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

11. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-01, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Informacja o podwykonawcach

1. Zamawiający dopuszcza realizację dostaw przy pomocy podwykonawców oraz dalszych podwykonawców. W przypadku powierzenia usługi podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.

4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

5. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia jej zwarcia.

6. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.

7. Umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą powinna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

8. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji usług Podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z Podwykonawcą.

9. W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający może żądać przed zapłatą dowodów potwierdzających zapłatę przez Wykonawcę, wynagrodzenia należnego podwykonawcy.

10. Jeżeli w terminie określonym w umowie z Podwykonawcą Wykonawca nie dokona w całości lub w części zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy, a Podwykonawca zwróci się z żądaniem zapłaty tego wynagrodzenia bezpośrednio przez Zamawiającego i udokumentuje zasadność takiego żądania fakturą zaakceptowaną przez Wykonawcę i dokumentami potwierdzającymi wykonanie i odbiór dostaw, Zamawiający zapłaci na rzecz Podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania.

11. Zamawiający dokona potrącenia powyższej kwoty z kolejnej płatności przysługującej Wykonawcy.

12. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego i Wykonawcy.

13. Wykonanie usług w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

1) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

2) Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

3) Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument ten musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien być złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

4) Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie przed zawarciem umowy pełnomocnika ustanowionego w ofercie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:

1) następujące dokumenty i oświadczenia: a) oferta (wg załącznika nr 1 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert,

b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert – do oferty,

składają wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.

2) następujące dokumenty i oświadczenia:

a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 3 do siwz) - należy złożyć w terminie składania ofert – do oferty,

b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 4 do siwz) – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg - cz. 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 14212200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00

Część nr:

2

Nazwa:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg - cz. 2






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 14212200-2

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00

Część nr:

3

Nazwa:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg - cz. 3






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 14212200-2

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00

Część nr:

4

Nazwa:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg - cz. 4






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 14212200-2

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00

Część nr:

5

Nazwa:

Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg - cz. 5






1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14210000-6, 14212200-2

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin realizacji dostaw

40,00

 

 

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP


Do pobrania:

SIWZ


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870114]

przewiń do góry