Zamawiający:                                                   Opinogóra Górna, 27 kwietnia 2017 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.P.042.2.2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Opinogóra Górna w ramach działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3637-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak

Numer ogłoszenia: 4506-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. ul. Z. Krasińskiego  4, 06-406   Opinogóra Górna, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 236 736 110,

e-mail: ug_opinogora@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIOŚ.P.042.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części/zadania.

Zadanie nr 1 „Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie ścian budynku szkoły”

Zakres robót obejmuje:

1) Roboty przygotowawcze;

2) Roboty ociepleniowe;

3) Wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku;

4) Docieplenie stropu poddasza;

5) Wymiana pokrycia dachowego.

Zadanie nr 2 „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania” Zakres robót obejmuje:

1) Demontaż starej instalacji c.o.;

2) Roboty ogólnobudowlane (wykucie bruzd, przejść przez ścianę, zamurowanie bruzd, malowanie, wykonanie osłon);

3) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:

Załącznik Nr 8a, 8b Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

Załącznik Nr 9a, 9b Projekty budowlane

Załącznik Nr 10a, 10b Przedmiary robót

Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) – Wykonawca w złożonej ofercie określi okres gwarancji, jednak nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45262660-5, 45111100-9, 45261100-5, 45422000-1, 45261910-6, 45261213-0, 45324000-4, 45262100-2, 45443000-4, 45321000-3, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  

NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie ścian budynku szkoły

Postępowanie/część zostało unieważnione nie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270717.16
Waluta: PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert 11

w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Łachacz, Zaruzie 14A, 18-413, Miastkowo, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209238.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209238.22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449851.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 95%
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2  

NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT: 98765.08
Waluta: PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASH Remigiusz Skowroński, ul. Słowackiego 20A, 07-417, Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69902.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69902.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136777.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pdf

......................................................................................................................................................................


Zamawiający:                                                  Opinogóra Górna, 14 kwietnia 2017 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.P.042.2.2017

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Łachacz 18-413 Miastkowo, Zaruzie 14A

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając łącznie 100 pkt. w kryterium cena oraz okres gwarancji i rękojmi.                  

Zadanie nr 1: „Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie ścian budynku szkoły”

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

50,40

40

90,40

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PREMIUM” Marcin Pijanowski

06-456 Ojrzeń

ul. Warszawska 17

45,87

40

85,87

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

47,76

40

87,76

4

Remonty Budowlane Krzemiński Piotr

06-330 Chorzele

ul. Bagienna 10

-

-

-

5

„ADACH” Adam Zalewski

ul. Makowska 66

06-300 Przasnysz

49,93

40

89,93

6

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm Łukasz Krawczyk

 

ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

44,73

40

84,73

7

A.Kapitański, T. Niedziałkowski PPHU „IKAN” s.c.

06-400 Ciechanów

ul. Ściegiennego 10/8

-

-

-

8

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

53,80

40

93,80

9

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

51,96

40

91,96

10

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

-

-

-

11

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Łachacz

18-413 Miastkowo

Zaruzie 14A

60

40

100

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

1.             BIP/Tablica ogłoszeń


Informacja o wyborze pdf

.......................................................................................................................................................


Zamawiający:                                                  Opinogóra Górna, 7 kwietnia 2017 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.P.042.2.2017

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

ASH Remigiusz Skowroński ul. Słowackiego 20A, 07-417 Ostrołęka

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając łącznie 100 pkt. w kryterium cena oraz okres gwarancji i rękojmi.                  

Zadanie nr 2: „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania”

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium

ceny

Punktacja
w kryterium okres gwarancji
i rękojmi

Łączna punktacja oferty

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

43,76

40

83,76

2

Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Paweł Woliński

06-400 Ciechanów

ul. Paderewskiego 4

45,92

40

85,92

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

46,06

40

86,06

4

P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o.

06-100 Pułtusk

ul. Ogrodowa 5

43,03

40

83,03

5

F.H.U. „ROMEX” – Grupa SBS Roman Szumański

09-100 Płońsk

ul. Młodzieżowa 28A

32,38

40

72,38

6

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm

Łukasz Krawczyk

 

 

ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

42,75

40

82,75

7

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

35,96

40

75,96

8

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

43,66

40

83,66

9

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

30,66

0

30,66

10

Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe „EUROSERWIS” Jacek Wyszomirski

Władysławowo 66

06-406 Opinogóra Górna

-

-

-

11

ASH Remigiusz Skowroński

ul. Słowackiego 20A

07-417 Ostrołęka

60

40

100

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr inż. Piotr Czyżyk

1.             BIP/Tablica ogłoszeń



Informacja o wyborze oferty pdf


.........................................................................................................................................................

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT - ZMIENIONY

NR POSTĘPOWANIA: RIOŚ.P.042.2.2017

 

  1. W dniu 22.03.2017 r. o godz. 10.30 w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej odbyło się otwarcie ofert złożonych w postępowaniu na: „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”.
  2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 500 000,00 zł.
  3. Łącznie wpłynęło 16 ofert, w tym:

-      16 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych,

-      16 ofert wpłynęło w terminie wyznaczonym na składanie ofert,

  1. Informacja o otwartych ofertach:

- liczba otwartych ofert: 16

- dane z otwartych ofert:

 

Zadanie nr 1: „Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie ścian budynku szkoły”

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto)

OKRES GWARANCJI
I RĘKOJMI

(miesiące)

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

249 091,75

60

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PREMIUM” Marcin Pijanowski

06-456 Ojrzeń

ul. Warszawska 17

273 744,47

60

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

262 879,06

5 lat

4

Remonty Budowlane Krzemiński Piotr

06-330 Chorzele

ul. Bagienna 10

336 404,53

60

5

„ADACH” Adam Zalewski

ul. Makowska 66

06-300 Przasnysz

258 933,43

72

6

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm Łukasz Krawczyk

 

 

 

ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

278 723,02

60

7

A.Kapitański, T. Niedziałkowski PPHU „IKAN” s.c.

06-400 Ciechanów

ul. Ściegiennego 10/8

230 573,34

60

8

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

233 333,15

60

9

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

241 593,83

60

10

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

449 851,86

36

11

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Łachacz

18-413 Miastkowo

Zaruzie 14A

209 238,22

60

 

Zadanie nr 2: „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania”

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto)

OKRES GWARANCJI
I RĘKOJMI

(miesiące)

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

95 849,31

60

2

Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Paweł Woliński

06-400 Ciechanów

ul. Paderewskiego 4

91 334,19

60

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

91 065,77

5 lat

4

P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o.

06-100 Pułtusk

ul. Ogrodowa 5

97 467,68

60

5

F.H.U. „ROMEX” – Grupa SBS Roman Szumański

09-100 Płońsk

ul. Młodzieżowa 28A

129 539,18

60

6

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm Łukasz Krawczyk

 

 

 

Ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

98 105,76

60

7

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

116 647,97

60

8

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

96 068,78

60

9

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

136 777,12

36

10

Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe „EUROSERWIS” Jacek Wyszomirski

Władysławowo 66

06-406 Opinogóra Górna

99 606,05

60

11

ASH Remigiusz Skowroński

ul. Słowackiego 20A

07-417 Ostrołęka

69 902,75

60

 

 

5.Uwagi – brak.

6. Na tym otwarcie ofert zakończono.

7. Załącznik do niniejszego protokołu stanowi lista przedstawicieli Wykonawców obecnych
 w czasie otwarcia ofert. 

Zmieniony protokół z otwarcia ofert pdf


.......................................................................................................................................................

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

NR POSTĘPOWANIA: RIOŚ.P.042.2.2017

 

  1. W dniu 22.03.2017 r. o godz. 10.30 w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej odbyło się otwarcie ofert złożonych w postępowaniu na: „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”.
  2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 500 000,00 zł.
  3. Łącznie wpłynęło 16 ofert, w tym:

-      16 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych,

-      16 ofert wpłynęło w terminie wyznaczonym na składanie ofert,

  1. Informacja o otwartych ofertach:

- liczba otwartych ofert: 16

- dane z otwartych ofert:

 

Zadanie nr 1: „Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie ścian budynku szkoły”

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto)

OKRES GWARANCJI
I RĘKOJMI

(miesiące)

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

249 091,75

60

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PREMIUM” Marcin Pijanowski

06-456 Ojrzeń

ul. Warszawska 17

273 744,47

60

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

262 879,06

5 lat

4

„ADACH” Adam Zalewski

ul. Makowska 66

06-300 Przasnysz

258 933,43

72

5

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm Łukasz Krawczyk

 

 

 

ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

278 723,02

60

6

A.Kapitański, T. Niedziałkowski PPHU „IKAN” s.c.

06-400 Ciechanów

ul. Ściegiennego 10/8

230 573,34

60

7

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

233 333,15

60

8

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

241 593,83

60

9

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

449 851,86

36

10

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Łachacz

18-413 Miastkowo

Zaruzie 14A

209 238,22

60

 

Zadanie nr 2: „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania”

L. p.

NAZWA WYKONAWCY

ADRES

CENA OFERTOWA

zł (brutto)

OKRES GWARANCJI
I RĘKOJMI

(miesiące)

1

„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński Zakład Usług Produkcji i Handlu

06-200 Maków Mazowiecki

ul. Moniuszki 85

95 849,31

60

2

Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Paweł Woliński

06-400 Ciechanów

ul. Paderewskiego 4

91 334,19

60

3

Firma Remontowo-Budowlana „EKO-DACH” Monika Głażewska

07-411 Rzekuń

Ławy 75K

91 065,77

5 lat

4

P.H.U. BUDOMUR Sp. z o.o.

06-100 Pułtusk

ul. Ogrodowa 5

97 467,68

60

5

F.H.U. „ROMEX” – Grupa SBS Roman Szumański

09-100 Płońsk

ul. Młodzieżowa 28A

129 539,18

60

6

Konsorcjum

Lider

MABO Małgorzata Bober

Partner

Comfort-Therm Łukasz Krawczyk

 

 

 

Ul. Płocka 14c

09-200 Sierpc

09-152 Naruszewo

Wróblewo Osiedle 11 lok. 17

98 105,76

60

7

Usługi Remontowo-Budowlane „Arbud” Kaszuba Arkadiusz

06-100 Pułtusk

ul. Tadeusza Kościuszki 16

116 647,97

60

8

„Świat Okien” Piotr Marcińczyk

Olszewiec 31

06-415 Czernice Borowe

96 068,78

60

9

STUK PUK

Tomasz Załęski

ul. Tęczowa 4/5

06-300 Przasnysz

136 777,12

36

10

Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe „EUROSERWIS” Jacek Wyszomirski

Władysławowo 66

06-406 Opinogóra Górna

99 606,05

60

11

ASH Remigiusz Skowroński

ul. Słowackiego 20A

07-417 Ostrołęka

69 902,75

60

 

 

5.Uwagi – brak.

6. Na tym otwarcie ofert zakończono.

7. Załącznik do niniejszego protokołu stanowi lista przedstawicieli Wykonawców obecnych
 w czasie otwarcia ofert. 

     Paweł Kluczek                            – …..........................................


Protokół z otwarcia ofert pdf

........................................................................................................................................................


Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 16 marca 2017 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

RIOŚ.P.042.2.2017

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej”

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 36737-2017

Data: 03/03/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Opinogóra Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 13037834400000, ul. ul. Z. Krasińskiego  4, 06406   Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6717024, 6717085, e-mail ug_opinogora@poczta.onet.pl, faks 236 736 110.

Adres strony internetowej (url): www.gopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: IV

Punkt: 6.2

W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 20/03/2017, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 22/03/2017, godzina: 10:00

  

Z up. Kierownika Zamawiającego

mgr inż. Beata Golasińska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pdf


....................................................................................................................