Zamawiający: Opinogóra Górna, 29 listopada 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 490778-2013 z dnia 29.11.2013 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227117 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Zygmunta Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.
U. z 2012 r., poz. 1059
oraz z 2013 r. poz. 984) dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek
organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna, tj.
1. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, Kołaczków 10, 06-406 Opinogóra Górna
2. Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej, Wola Wierzbowska 27, 06-406 Opinogóra Górna
3. Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej, ul. Zygmunta Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna
4. Gimnazjum w Opinogórze Górnej, ul. Zygmunta Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna
Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. wynosi 338.794 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do siwz) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECOERGIA Sp. z o.o., ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84698,50 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 87927,20
- Oferta z najniższą ceną: 87927,20 / Oferta z najwyższą ceną: 91177,60
- Waluta: PLN.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
..............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 18 listopada 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
RIOŚ.Z.271.12.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:
ECOERGIA Sp. z o.o. 30-701 Kraków, ul. Zabłocie 23
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
ECOERGIA Sp. z o.o. |
30-701 Kraków ul. Zabłocie 23 |
100 |
100 |
2 |
PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie |
ul. Marsa 95 04-470 Warszawa |
96,44 |
96,44 |
3 |
Energa Obrót S.A. |
Al. Grunwaldzka 472 80-309 Gdańsk |
98,64 |
98,64 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
.................................................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 4 listopada 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2013
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.10.2013 r. pod numerem 227117-2013 na „Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna”.
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści siwz, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie 1:
W załączniku nr 5 do SIWZ – projekt umowy w §5 ust. 2 widnieje zapis: „Ceny określone w ust. 1 ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zmiana cen jednostkowych z tytułu zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy.” Z uwagi na możliwość zmiany w okresie obowiązywania umowy przepisów skutkujących zmianą ustawy prawo energetyczne wraz z aktami wykonawczymi do ustawy skutkującymi wprowadzeniem dodatkowych obowiązków związanych z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu treści : „Ceny określone w ust. 1ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostaną powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na zmianę zapisów projektu umowy poprzez przewidzenie możliwości zmiany ceny w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę. Intencją Zamawiającego jest uzyskanie gwarancji niezmienności ceny za 1 kWh w okresie obowiązywania nowej umowy sprzedaży energii. Umowa stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ w § 5 ust. 2 dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku zmiany wysokości podatku VAT i akcyzy. W przypadku zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca ponosi ryzyko związane z ich zmianą i taką ewentualność powinien przewidzieć w momencie kalkulacji ceny. Z tą działalnością wiąże się również ryzyko gospodarcze, które ponoszą przedsiębiorcy w związku z ewentualnymi zmianami warunków świadczenia swoich usług. Stąd też tak istotne jest pragmatyczne skalkulowanie ceny dla okresu objętego zamówieniem, w sposób uwzględniający wszystkie czynniki mające wpływ na kształt ceny. Okoliczności nieprzewidziane przez oferenta mieszczą się w granicach ryzyka gospodarczego. W przedmiotowym zakresie wszyscy oferenci mają równe szanse.
Pytanie 2:
W załączniku nr 5 do SIWZ – projekt umowy w § 6 ust. 6 widnieje zapis: „Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 30 dni na konto bankowe nr ………………………………..od daty doręczenia prawidłowej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.” Wykonawca zwraca się z prośbą o określenie terminu płatności od daty wystawienia faktury oraz zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami w obrocie gospodarczym za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. Sprawę tę reguluje także art. 19 ust. 13 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.). Z uwagi na powyższe zwracamy się z prośbą i pytaniem czy Zamawiający dopuści możliwość aby w umowie, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą cyt. zapis został zmodyfikowany do treści: „Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 30 dni na konto bankowe nr……………………………………………. od daty wystawienia faktury. Za dzień zapłaty uznaje się data uznania rachunku bankowego Wykonawcy”.
Odpowiedź:
Zamawiający odmawia modyfikacji kwestionowanego zapisu wzoru umowy, gdyż zdaniem Zamawiającego zapis §6 ust. 6 jest zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Art. 19 ust. 13 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.), dotyczy chwili powstania obowiązku podatkowego, a nie terminu zapłaty. Obowiązek podatkowy powstaje z chwilą upływu określonego w umowie terminu płatności, co nie oznacza, że za dochowanie terminu zapłaty nie można uznać dnia obciążenia rachunku Zamawiającego. Przedmiotowy przepis normuje kwestie powstania obowiązku podatkowego, który to obowiązek będzie obciążać Wykonawcę. Jest to zatem kwestia z zakresu prawa podatkowego a nie z zakresu prawa cywilnego. Tymczasem zgodnie z art. 3531 Kodeksu cywilnego, strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według swego uznania (zasada swobody umów), a zdaniem Zamawiającego jego treść i cel nie sprzeciwiają się właściwości stosunku, ustawie ani zasadom współżycia społecznego. Zamawiający ponadto informuje, że zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 403) art. 8 ust. 2 termin zapłaty określony w umowie nie może przekraczać 30 dni, liczonych od dnia doręczenia dłużnikowi faktury lub rachunku. W związku z powyższym Państwa zastrzeżenia są bezpodstawne, tym bardziej, że fakturę można wysyłać np. za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co umożliwi dokładne określenie terminu jej doręczenia.
Pytanie 3:
W załączniku nr 5 do SIWZ – projekt umowy w §10 ust. 1 pkt. 1.1 – 1.2. oraz ust. Wykonawca zwraca się z prośbą o usunięcie przedmiotowych zapisów oraz o określenie odpowiedzialności stron w kolejnym zapisie jako odpowiedzialność do wysokości poniesionej szkody (straty). Z uwagi na powyższe zwracamy się z prośbą o dodanie kolejnego zapisu o następującej treści: „Strony ograniczają wzajemną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy do rzeczywistej szkody (straty).”
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na rezygnację z zapisów, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 1.1.-1.2 oraz ust. 3 ani na modyfikacje zgodnie z propozycją Wykonawcy. W związku z powyższym ww. zapisy pozostają bez zmian.
Pytanie 4:
Czy Zamawiający przekaże wszystkie dane niezbędne do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy w wersji edytowanej najpóźniej w dni podpisania umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, wszystkie dane w wersji edytowalnej konieczne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
Z up. Kierownika Zamawiającego
mgr inż. Beata Golasińska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
....................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 29 października 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 227117-2013 z dnia 29.10.2013 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) dla potrzeb Gminy Opinogóra Górna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opinogóra Górna, tj. 1. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, Kołaczków 10, 06-406 Opinogóra Górna 2. Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej, Wola Wierzbowska, 06-406 Opinogóra Górna 3. Szkoła Podstawowa w Opinogórze Górnej, ul. Zygmunta Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna 4. Gimnazjum w Opinogórze Górnej, ul. Zygmunta Krasińskiego 25, 06-406 Opinogóra Górna Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. wynosi 338.794 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do siwz) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielania
zamówień uzupełniających stanowiących II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 3 3) Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach: 1) związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 2) związanych ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy, jednak w rozmiarze nie większym niż 10% ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica
ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-29 08:37:38
- Liczba odsłon: 601
- Historia dokumentu: