Zamawiający: Opinogóra Górna, 23 kwietnia 2013 r.
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.3.2013
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Przebudowę drogi
gminnej w m. Wilkowo”
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia
- Biuletyn Zamówień
Publicznych Nr 161274-2013 z dnia 23.04.2013 r.
- tablica
ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa
Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer
ogłoszenia w BZP: 32703 - 2013r.
Czy w
Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj.
mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m.
Wilkowo.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty budowlane.
II.3)
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkowo
na odcinku od km 1+794,49 do km 2+467,00. Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie podbudowy,
4) wykonanie nawierzchni,
5) wykonanie zjazdów indywidualnych typu 03.83 i 03.82,
6) wykonanie zjazdów publicznych typu 03.85,
7) roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w
załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 8 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych
Załącznik Nr 9 Projekt budowlany
Załącznik Nr 10 Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane
roboty
(w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w
niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie
towary określone
w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby
spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych
parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w
ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu
zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych
i cechach użytkowych
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy
produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami
producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez
wykonawców rozwiązań równoważnych
w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i
materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie
stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały
i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez
autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę
wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który
sporządzi stosowną opinię. Opinia
ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty
z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.
II.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.23-7, 45.10.00.00-8,
45.23.32.00-1.
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I
ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo
Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Nowakowski Adam,
ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206603,30 PLN.
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 196335,06
- Oferta z najniższą ceną: 196335,06
/ Oferta z najwyższą ceną:
289489,45
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr
Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
......................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 11 kwietnia 2013 r.
Gmina
Opinogóra Górna
ul. Z.
Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.3.2013
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Jako najkorzystniejsza została
wybrana oferta:
Przedsiębiorstwa
Transportowo-Handlowego „WAPNOPOL” Nowakowski Adam 06-450 Glinojeck, ul.
Nadrzeczna 12
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie
art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału
pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie
się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest
cena.
W postępowaniu złożono 6 ofert, wg
zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię
i nazwisko wykonawcy |
Siedziba,
adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna
punktacja oferty |
1 |
BUDOMOST Sp. z
o.o. |
Zaścianki ul.
Szosa Baranowicka 37 15-522
Białystok |
67,82 |
67,82 |
2 |
Przedsiębiorstwo
Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski
Spółka Jawna |
05-230
Kobyłka ul.
H. Sienkiewicza 13 |
92,10 |
92,10 |
3 |
Przedsiębiorstwo
Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o. |
05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28 |
92,15 |
92,15 |
4 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych „PRDI” S.A. |
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego |
97,69 |
97,69 |
5 |
Z.U.H. „SEBUD” inż. Sebastian Piętka |
06-400 Ciechanów ul. Reutta 16 „B” |
87,93 |
87,93 |
6 |
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL” Nowakowski Adam |
06-450 Glinojeck ul. Nadrzeczna 12 |
100 |
100 |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1.
BIP/Tablica ogłoszeń
............................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 4 marca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.3.2013
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 01.03.2013 r. pod numerem 32703-2013 na „Przebudowę drogi gminnej w m. Wilkowo”
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się siwz w następujący sposób:
W załączniku nr 7 do siwz „Istotne postanowienia umowy” usuwa się § 5 ust. 4.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 1 marca 2013 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.3.2013
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Przebudowa drogi gminnej w m. Wilkowo” SEKCJA I Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 32703-2013 z dnia 01.03.2013 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilkowo na odcinku od km 1+794,49 do km 2+467,00. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie podbudowy, 4) wykonanie nawierzchni, 5) wykonanie zjazdów indywidualnych typu 03.83 i 03.82, 6) wykonanie zjazdów publicznych typu 03.85, 7) roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 8 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 Projekt budowlany Załącznik Nr 10 Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.23-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informacja o tym, że Wykonawcy nie należą do grupy kapitałowej III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez Zamawiającego i Zamawiający zobowiązany jest c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, d) zawieszenie robót przez Zamawiającego, e) badań archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się Wykonawcy 2) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) inne zmiany - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-23 13:45:16
- Liczba odsłon: 386
- Historia dokumentu: