Zamawiający: Opinogóra Górna, 11 kwietnia 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia:
- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 82095-2012 z dnia 11.04.2012 r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31205 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja pomieszczeń
przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze Górnej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie posadzek z płytek posadzek na zaprawie i kleju, skucie nierówności podłoża i pozostałości zaprawy, wywiezienie gruzu),
- zabudowy wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienia ścianek (wykonanie wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, obudowa przewodów elektrycznych, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach),
- posadzki (gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek i cokolików, przymocowanie listew wykańczających przy cokołach),
- sufity podwieszane (okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD),
- tynki, okładziny, malowanie (uzupełnienie tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe i jednowarstwowe, tynk cienkowarstwowy mozaikowy, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi),
- stolarka drzwiowa, parapety (osadzenie ościeżnic drzwiowych metalowych i drewnianych, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, założenie klamek, montaż drzwi wewnętrznych szklanych)
b) Roboty elektryczne:
- demontaż starych opraw oświetleniowych,
- wymiana wyłączników,
- montaż opraw oświetleniowych rastrowych,
- montaż opraw zawieszanych,
- montaż klinkietów na ścianie,
- wykonanie podświetlenia ledowego we wnękach.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
Załącznik Nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 7 Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiary robót
Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy Etapu II określonego w projekcie budowlanym.
3. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty
(w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone
w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych
co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła
się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z PROW w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALD-GLOB Jan Radecki Sp.j., ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114840,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 81237,37
- Oferta z najniższą ceną: 75817,41 / Oferta z najwyższą ceną: 103348,52
- Waluta: PLN.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 28 marca 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Aranżacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”.
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta „WALD-GLOB” Jan Radecki Sp.j.,
ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
A. Kapitański, T. Niedziałkowski PPUH „IKAN” s.c. |
ul. Ściegiennego 10/8, 06-400 Ciechanów |
78,61 |
78,61 |
2 |
Usługi Budowlano-Remontowe „GIPS-BUD” s.c. Charzyński Zbigniew, Antczak Marian |
ul. Sikorskiego 16/39, 06-400 Ciechanów |
- |
- |
3 |
„WALD-GLOB” Jan Radecki Sp.j. |
ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk |
100 |
100 |
4 |
CYBER-TECH Piotr Nałęcz |
Grzybowo 84, 06-461 Regimin |
- |
- |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 1 marca 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
ZMIANA Nr 3
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2012 r. pod numerem 31205-2012 na „Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) zmienia się SIWZ w następujący sposób:
Anuluje się:
Wzór załącznika nr 1 do SIWZ
Wprowadza się:
Nowy wzór załącznika nr 1 do SIWZ
Wprowadza się:
Nowy załącznik nr 8c będący uzupełnieniem załącznika nr 8a na roboty budowlane.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
Do pobrania:
...........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 1 marca 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2012 r. pod numerem 31205-2012 na „Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału
na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”
W związku z faktem, iż do Zamawiającego wpłynęło zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie:
Z projektu wynika, że do podanego zakresu w załączniku nr 8 należy wykonać dodatkowo nową instalację elektryczną. Proszę o podanie, do jakich pozycji przewidziane zostało wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz jaki będzie jej szczegółowy zakres i czy może on zostać zamieszczony w książce przedmiarów?
Odpowiedź:
Informuję, że do właściwej wyceny zakresu robót elektrycznych określonych w załączniku nr 8b i opisanych w udostępnionej dokumentacji projektowej należy dokonać wizji obiektu i wliczyć koszty związane z przeróbkami istniejącej instalacji elektrycznej i ew. wykonanie nowej (dot. poz. 5, 6 i 7 przedmiaru – zał. nr 8b).
Nowa instalacja musi być wykonana do poz. nr 5 (Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) – klinkiety świetlówkowe do 2x20 W – 6 kpl.) oraz poz. nr 6 (Oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych – halogenowa 12 V – 44 kpl.). Koszty wykonania tej instalacji należy wliczyć do ww. pozycji przedmiaru tj. poz. nr 5 i 6.
Pytanie:
Czy Zamawiający może podać szczegółowy zakres wykonania pozycji nr 7 zawartej
w załączniku nr 8?
Odpowiedź:
Pozycja nr 7, tj. „Montaż podświetlenia LED”, wpisana jest do wyceny indywidualnej jako komplet również z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
.................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 27 lutego 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
ZMIANA Nr 2
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2012 r. pod numerem 31205-2012 na „Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:
Anuluje się:
Załącznik nr 8 b
Wprowadza się:
Poprawiony załącznik nr 8 b
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
Do pobrania:
...................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 22 lutego 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”
Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) informuję o zmianie treści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.271.7.2012
ZMIANY W OGŁOSZENIU
1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat).
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń, BIP
Zamawiający: Opinogóra Górna, 22 lutego 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2012 r. pod numerem 31205-2012 na „Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:
- W rozdziale pn. „Opis sposobu przygotowania ofert” pkt 1
Obecny zapis brzmi:
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 24.02.2012 r. godz. 10:30
Powinno być:
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 12.03.2012 r. godz. 10:30
- W rozdziale pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”
a) pkt 1
Obecny zapis brzmi:
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie
do dnia 24.02.2012 roku, do godz. 10:00
Powinno być:
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie
do dnia 12.03.2012 roku, do godz. 10:00
b) pkt 3
Obecny zapis brzmi:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 24.02.2012 roku, godz. 10:30
Powinno być:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 12.03.2012 roku, godz. 10:30
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP, Tablica ogłoszeń
...........................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 22 lutego 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 07.02.2012 r. pod numerem 31205-2012 na „Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału
na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury”
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie:
Proszę o wyjaśnienie kwestii zamontowania szklanych drzwi wejściowych jak pisze
w specyfikacji. Czy można zamontować alternatywnie drzwi w aluminiowej obudowie?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zamontowanie alternatywnych drzwi w aluminiowej obudowie. Zgodnie z dokumentacją projektową montowane drzwi muszą być pełne szklane bez ram aluminiowych.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. BIP/Tablica ogłoszeń
......................................................................................................................................
Zamawiający: Opinogóra Górna, 7 lutego 2012 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.7.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Aranżację pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury” SEKCJA I: Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 31205-2012 z dnia 07.02.2012 r. -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja pomieszczeń II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze Górnej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie posadzek z płytek posadzek na zaprawie i kleju, skucie nierówności podłoża i pozostałości zaprawy, wywiezienie gruzu), - zabudowy wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienia ścianek (wykonanie wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, obudowa przewodów elektrycznych, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach), - posadzki (gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek i cokolików, przymocowanie listew wykańczających przy cokołach), - sufity podwieszane (okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD), - tynki, okładziny, malowanie (uzupełnienie tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe i jednowarstwowe, tynk cienkowarstwowy mozaikowy, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi), - stolarka drzwiowa, parapety (osadzenie ościeżnic drzwiowych metalowych i drewnianych, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, założenie klamek, montaż drzwi wewnętrznych szklanych) b) Roboty elektryczne: - demontaż starych opraw oświetleniowych, - wymiana wyłączników, - montaż opraw oświetleniowych rastrowych, - montaż opraw zawieszanych, - montaż klinkietów na ścianie, - wykonanie podświetlenia ledowego we wnękach. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiary robót Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy Etapu II określonego w projekcie budowlanym. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony Formularz oferty, 2. Kosztorys/y ofertowy/e, 3. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, - w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, o ile braki lub wady zostaną potwierdzone przez zamawiającego i zamawiający zobowiązany jest - opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, - zawieszenie robót przez zamawiającego, - wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, taką przeszkodą może być np. wystąpienie tzw. siły wyższej, - zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) inne zmiany: - w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, - w zakresie podwykonawstwa zgodnie z § 11 umowy, - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z PROW w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Załącznik nr 8b
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-11 13:53:40
- Liczba odsłon: 742
- Historia dokumentu: