Zamawiający: Opinogóra Górna, 30 sierpnia 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.14.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:
„Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II” Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191795 - 2011r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na całość przedmiotu zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań: Zadanie nr 1 pn.: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych zakończonych egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważnym. 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym. 2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej. 3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START. 4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów. 5. Wyboru modułów dokona Zamawiający. 6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza. 7. Część materiałów dydaktycznych (5h/ na każdą grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza. 9. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykonywanie szkoleń w następujących dniach i godzinach (z wyłączeniem okresu wakacji/ferii): 1 grupa: poniedziałek 2*45 minut wtorek 2* 45 minut w godzinach 14:10-15:50 2 grupa: Poniedziałek 2*45 minut Środa 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55 3 grupa: wtorek 2*45 minut czwartek 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55 Uwaga: Przyjęty rozkład zajęć może ulec zmianie. Zadanie nr 2 pn.: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu dydaktyki pracy z multimediami. 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa. 2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy. 4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher). 5. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego. Dodatkowe informacje (dla zadania nr 1 i zadania nr 2). 1. Zamawiający udostępni Wykonawcy: a) sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania (sale komputerowe udostępnione będą nieodpłatnie), b) pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie, c) własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający, b) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego, c) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć, d) powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego. 3. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57328,41 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
|
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Opinogóra Górna Opinogóra Górna, dn. 17 sierpnia 2011 r.
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.14.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Opinogóra Górna,
działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II”
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta
Stowarzyszenia Europejski Instytut Edukacji Informatycznej, ul. Mikołaja
Reja 20, 33-300 Nowy Sącz
Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.
W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:
Lp. |
Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja oferty |
1 |
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa |
ul. Warszawska 49 lok 50, 25-531 Kielce |
80,86 |
80,86 |
2 |
Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej |
ul. Mikołaja Reja 20 33-300 Nowy Sącz |
100 |
100 |
3 |
EURO INFO GROUP |
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa |
79,66 |
79,66 |
4 |
CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz sp.j. |
ul. Mieszka I 32/2, 31-436 Kraków |
- |
- |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
-
A/a -
BIP/
Tablica ogłoszeń
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 13 lipca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.14.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na całość przedmiotu zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań: Zadanie nr 1 pn.: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych zakończonych egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważnym. 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym. 2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej. 3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START. 4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów. 5. Wyboru modułów dokona Zamawiający. 6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza. 7. Część materiałów dydaktycznych (5h/ na każdą grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza. 9. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykonywanie szkoleń w następujących dniach i godzinach (z wyłączeniem okresu wakacji/ferii): 1 grupa: poniedziałek 2*45 minut wtorek 2* 45 minut w godzinach 14:10-15:50 2 grupa: Poniedziałek 2*45 minut Środa 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55 3 grupa: wtorek 2*45 minut czwartek 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55 Uwaga: Przyjęty rozkład zajęć może ulec zmianie. Zadanie nr 2 pn.: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu dydaktyki pracy z multimediami. 1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa. 2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy. 4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher). 5. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego. Dodatkowe informacje (dla zadania nr 1 i zadania nr 2). 1. Zamawiający udostępni Wykonawcy: a) sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania (sale komputerowe udostępnione będą nieodpłatnie), b) pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie, c) własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający, b) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego, c) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć, d) powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego. 3. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
załaczniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-30 10:43:05
- Liczba odsłon: 331
- Historia dokumentu: