Zamawiający:                                                           Opinogóra Górna, 27 czerwca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.12.2011






INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 8 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna
w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł”.


Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.



UZASADNIENIE


W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.





Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                                 Opinogóra Górna, 15 czerwca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.12.2011

ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 10.06.2011 r. pod numerem 161931-2011 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł”

W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ (prośby), zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań (próśb) wraz z wyjaśnieniami

Pytanie:

W związku z zamiarem złożenia oferty na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł”, uprzejmie prosimy o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 05.07.2011 roku. Uzasadnieniem prośby jest zbyt krótki okres wyznaczony przez Zamawiającego na przeprowadzenie oceny zdolności kredytowej i sporządzenie oferty, skrócony dodatkowo przez przypadające w dniu 23.06.2011 Święto”.

Odpowiedź:

Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.

Pytanie:

W opisie przedmiotu zamówienia w akapicie dotyczącym karencji w spłacie rat kapitałowych określono okres karencji do dnia 30.12.2012 roku. W kolejnym akapicie mówiącym o terminie spłaty I raty kredytu określono datę 39.09.2013 roku. Daty te są ze sobą sprzeczne, ponieważ okres karencji biegnie do terminu spłaty pierwszej raty, tj. do 29.09.2013 roku.

Odpowiedź:

Karencję w spłacie rat kapitałowych należy przyjąć do dnia 29.09.2013 r zgodnie ze zmianą nr 1 SIWZ

Pytanie:

Co należy rozumieć w treści zapisu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia mówiącego, że
„zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie…”

Odpowiedź:

O zmianie wysokości oprocentowania kredytu (każda zmiana stawki WIBOR) Bank powiadomi Kredytobiorcę pisemnie niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania.

Pytanie:

Termin wykonania zamówienia określono jako 30.09.2011 r. Wykonawca będzie kredytował Zamawiającego do dnia 30.09.2020 roku, wobec tego termin wykonania zamówienia powinien być tożsamy z okresem kredytowania.

Odpowiedź:

Termin wykonania zamówienia należy przyjąć do dnia 30.09.2020 r. zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ.

Pytanie:

Także w treści „Formularza ofertowego Wykonawcy” w punkcie 2 podano błędnie termin wykonania zamówienia, który powinien być taki sam jak okres kredytowania.

Odpowiedź:

Termin wykonania zamówienia należy przyjąć do dnia 30.09.2020 r. zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ.

Pytanie:

Zamawiający nie określił wysokości oprocentowania zadłużenia przeterminowanego. Czy gmina zaakceptuje wysokość oprocentowania przeterminowanego stosowaną w Banku?

Odpowiedź:

Wysokość oprocentowania zadłużenia przeterminowanego należy przyjąć (zgodnie ze zmianą nr 1 SIWZ) nie wyższą niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.

Pytanie:

„Prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej następujących dokumentów:

a)       zaświadczenia o numerze Regon Gminy Opinogóra Górna,

b)       Zaświadczenia o nadanym numerze NIP – Gminy Opinogóra Górna,

c)       Zaświadczenia Komisji Wyborczej o wyborze Wójta,

d)       Uchwały Rady Gminy o powołaniu Skarbnika.”

Odpowiedź:

Ww. dokumenty zostały załączone jako załącznik nr 6 (Dane Gminy) do SIWZ.

Pytanie:

„Ponadto w celu przeprowadzenia oceny zdolności kredytowej prosimy o podanie następujących informacji:

Dochody Gminy w okresie kredytowania (w latach 2011-2020):

1.       Dochody własne,

2.       Dochody ze sprzedaży majątku

3.       Dochody z tytułu subwencji

4.       Dochody z tytułu dotacji celowych na zadania bieżące

5.       Dochody z tytułu dotacji na inwestycje.

Zadłużenie z tytułu pożyczek i kredytów oraz poręczeń wg załączonego niżej wzoru.

Do oceny zdolności kredytowej niezbędne jest także zawieszenie na stronie internetowej:

1.       Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego,

2.       Zaświadczenia z ZUS

3.       Oświadczenia Zamawiającego o nie zaleganiu z płatnościami wobec instytucji finansowych (tytułu kredytów i pożyczek)”

Odpowiedź:

Zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłaceniu podatków oraz na ubezpieczenie społeczne.

Pozostałe informacje potrzebne do oceny zdolności kredytowej zamieszczone są w załącznikach do SIWZ.

Pytanie:

ING Bank Śląski S.A. w związku z zamiarem złożenia oferty na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł”, uprzejmie prosi o udostępnienie na stronie internetowej sprawozdań z wykonania budżetu za 2009 rok oraz zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS

Odpowiedź:

Zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłaceniu podatków oraz na ubezpieczenie społeczne.

Sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 rok znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w zakładce Finanse Gminy – Bilans jednostki budżetowej – Sprawozdania budżetowe

 Kierownik Zamawiającego 

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

  1. a/a
  2. BIP/Tablica ogłoszeń

-------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 15 czerwca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.12.2011

INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł.

Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję o zmianach treści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.271.12.2011 z dnia 10.06.2011 r.

ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

W ogłoszeniu jest:

Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r.

W ogłoszeniu powinno być:

Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 29.09.2013r.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.

W ogłoszeniu jest:

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.09.2011.

W ogłoszeniu powinno być:

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 Zakończenie: 30.09.2020.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:

Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.

Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.

                   

 Wójt Gminy

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                     Opinogóra Górna, dn. 15 czerwca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.12.2011

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 10.06.2011 r. pod numerem 161931 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł.”

Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:

1.    W pkt pn. „Opis przedmiotu zamówienia”

Obecny zapis brzmi:

Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do
31.12.2012 r.

Powinno być:

Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do
29.09.2013 r.

2.    W pkt pn. „Opis przedmiotu zamówienia”

Dodaje się zapisy:

Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.

Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.

3.    W pkt pn. „Termin wykonania zamówienia”

Obecny zapis brzmi:

Termin wykonania zamówienia: 30.09.2011 r.

Powinno być:

Termin wykonania zamówienia: 30.09.2020 r.

4.      W załączniku nr 1 do SIWZ „Formularz ofertowy wykonawcy” pkt 2

Obecny zapis brzmi:

Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia
30 września 2011r.

Powinno być:

Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia
30 września 2020 r.

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego,                          na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

                                                        Kierownik Zamawiającego   

                                                                   mgr Stanisław Wieteska

1.     aa.

2.     BIP, Tablica ogłoszeń

----------------------------------------------------------------------------------------------

Zamawiający:                                                              Opinogóra Górna, 10 czerwca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.12.2011

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr  161931 - 2011 z dnia 10.06.2011

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 215.508 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1.284.492 zł.

2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

- Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 30.09.2020 r.

- Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012 r.

- Okres spłaty kredytu 8 lat od 2013 do 2020 roku w 8 ratach rocznych płatnych na 30.09 następująco:

I rata - 30.09.2013 - 50.000 zł,

II rata - 30.09.2014 - 50.000 zł,

III rata - 30.09.2015 - 50.000 zł,

IV rata - 30.09.2016 - 200.000 zł

V rata - 30.09.2017 - 200.000 zł

VI rata - 30.09.2018 - 400.000 zł

VII rata - 30.09.2019 - 250.000 zł

VIII rata - 30.09.2020 - 300.000 zł

- Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu.

- Waluta kredytu PLN.

- Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna w II transzach przelewem na konto Zamawiającego. Realizacja transz następować będzie w terminie 2 dni od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu, sukcesywnie wg potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Na etapie zamówienia przewidujemy wypłatę kredytu w II transzach w następujących wysokościach: I transza wypłacona w dniu 30.06.2011 roku w wysokości 700.000 zł II transza wypłacona w dniu 30.09.2011 roku w wysokości 800.000 zł Dopuszcza się odstępstwa od wysokości wypłaty transz i terminu ich wypłat.

- W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.

- Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem.

- W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 01.06.2011r. Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty.

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy.

- Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z kontrasygnatą Skarbnika.

- Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie, niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania.

- Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat.

- O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności.

- Marża banku stała w całym okresie kredytowania.

- Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu i w roku.

- Zamawiający w czasie trwania umowy nie będzie przedstawiał szczegółowych zestawień i analiz odnośnie sytuacji finansowej Gminy poza kwartalnymi, półrocznymi i rocznymi sprawozdaniami budżetowymi Rb oraz rocznymi sprawozdaniami finansowymi.

- Nie dopuszcza się podpisania przez osoby reprezentujące Gminę Opinogóra Górna oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).

2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9

Załącznik nr 10

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2870116]

przewiń do góry