Zamawiający: Opinogóra Górna, 27 czerwca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2011
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 8 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna
w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł”.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 15 czerwca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2011
ZAPYTANIA I WYJAŚNIENIA
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 10.06.2011 r. pod numerem 161931-2011 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł”
W związku z faktem iż do Zamawiającego wpłynęło zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ (prośby), zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań (próśb) wraz z wyjaśnieniami
Pytanie:
W związku z zamiarem złożenia oferty na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł”, uprzejmie prosimy o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 05.07.2011 roku. Uzasadnieniem prośby jest zbyt krótki okres wyznaczony przez Zamawiającego na przeprowadzenie oceny zdolności kredytowej i sporządzenie oferty, skrócony dodatkowo przez przypadające w dniu 23.06.2011 Święto”.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.
Pytanie:
W opisie przedmiotu zamówienia w akapicie dotyczącym karencji w spłacie rat kapitałowych określono okres karencji do dnia 30.12.2012 roku. W kolejnym akapicie mówiącym o terminie spłaty I raty kredytu określono datę 39.09.2013 roku. Daty te są ze sobą sprzeczne, ponieważ okres karencji biegnie do terminu spłaty pierwszej raty, tj. do 29.09.2013 roku.
Odpowiedź:
Karencję w spłacie rat kapitałowych należy przyjąć do dnia 29.09.2013 r zgodnie ze zmianą nr 1 SIWZ
Pytanie:
Co należy rozumieć w treści zapisu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia mówiącego, że
„zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie…”
Odpowiedź:
O zmianie wysokości oprocentowania kredytu (każda zmiana stawki WIBOR) Bank powiadomi Kredytobiorcę pisemnie niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania.
Pytanie:
Termin wykonania zamówienia określono jako 30.09.2011 r. Wykonawca będzie kredytował Zamawiającego do dnia 30.09.2020 roku, wobec tego termin wykonania zamówienia powinien być tożsamy z okresem kredytowania.
Odpowiedź:
Termin wykonania zamówienia należy przyjąć do dnia 30.09.2020 r. zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ.
Pytanie:
Także w treści „Formularza ofertowego Wykonawcy” w punkcie 2 podano błędnie termin wykonania zamówienia, który powinien być taki sam jak okres kredytowania.
Odpowiedź:
Termin wykonania zamówienia należy przyjąć do dnia 30.09.2020 r. zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ.
Pytanie:
Zamawiający nie określił wysokości oprocentowania zadłużenia przeterminowanego. Czy gmina zaakceptuje wysokość oprocentowania przeterminowanego stosowaną w Banku?
Odpowiedź:
Wysokość oprocentowania zadłużenia przeterminowanego należy przyjąć (zgodnie ze zmianą nr 1 SIWZ) nie wyższą niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.
Pytanie:
„Prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej następujących dokumentów:
a) zaświadczenia o numerze Regon Gminy Opinogóra Górna,
b) Zaświadczenia o nadanym numerze NIP – Gminy Opinogóra Górna,
c) Zaświadczenia Komisji Wyborczej o wyborze Wójta,
d) Uchwały Rady Gminy o powołaniu Skarbnika.”
Odpowiedź:
Ww. dokumenty zostały załączone jako załącznik nr 6 (Dane Gminy) do SIWZ.
Pytanie:
„Ponadto w celu przeprowadzenia oceny zdolności kredytowej prosimy o podanie następujących informacji:
Dochody Gminy w okresie kredytowania (w latach 2011-2020):
1. Dochody własne,
2. Dochody ze sprzedaży majątku
3. Dochody z tytułu subwencji
4. Dochody z tytułu dotacji celowych na zadania bieżące
5. Dochody z tytułu dotacji na inwestycje.
Zadłużenie z tytułu pożyczek i kredytów oraz poręczeń wg załączonego niżej wzoru.
Do oceny zdolności kredytowej niezbędne jest także zawieszenie na stronie internetowej:
1. Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego,
2. Zaświadczenia z ZUS
3. Oświadczenia Zamawiającego o nie zaleganiu z płatnościami wobec instytucji finansowych (tytułu kredytów i pożyczek)”
Odpowiedź:
Zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłaceniu podatków oraz na ubezpieczenie społeczne.
Pozostałe informacje potrzebne do oceny zdolności kredytowej zamieszczone są w załącznikach do SIWZ.
Pytanie:
ING Bank Śląski S.A. w związku z zamiarem złożenia oferty na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł”, uprzejmie prosi o udostępnienie na stronie internetowej sprawozdań z wykonania budżetu za 2009 rok oraz zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS
Odpowiedź:
Zgodnie ze zmianą nr 1 do SIWZ Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłaceniu podatków oraz na ubezpieczenie społeczne.
Sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 rok znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w zakładce Finanse Gminy – Bilans jednostki budżetowej – Sprawozdania budżetowe
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
- a/a
- BIP/Tablica ogłoszeń
-------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 15 czerwca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2011
INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł.
Na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję o zmianach treści ogłoszenia Nr RIOŚ.Z.271.12.2011 z dnia 10.06.2011 r.
ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
W ogłoszeniu jest: Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r. W ogłoszeniu powinno być: Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 29.09.2013r.
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011. W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2020. II.2) Tekst, który należy dodać:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne. |
Wójt Gminy
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, dn. 15 czerwca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2011
ZMIANA Nr 1
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w PORTALU UZP w dniu 10.06.2011 r. pod numerem 161931 na „Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł.”
Zgodnie z Art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zmienia się SIWZ w następujący sposób:
1. W pkt pn. „Opis przedmiotu zamówienia”
Obecny zapis brzmi:
Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do
31.12.2012 r.
Powinno być:
Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do
29.09.2013 r.
2. W pkt pn. „Opis przedmiotu zamówienia”
Dodaje się zapisy:
Od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego.
Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy wybranemu wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ciechanowie o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
3. W pkt pn. „Termin wykonania zamówienia”
Obecny zapis brzmi:
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2011 r.
Powinno być:
Termin wykonania zamówienia: 30.09.2020 r.
4. W załączniku nr 1 do SIWZ „Formularz ofertowy wykonawcy” pkt 2
Obecny zapis brzmi:
Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia
30 września 2011r.
Powinno być:
Oferuję wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia
30 września 2020 r.
Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. aa.
2. BIP, Tablica ogłoszeń
Zamawiający: Opinogóra Górna, 10 czerwca 2011 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra
RIOŚ.Z.271.12.2011
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:
„Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł” Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: -Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 161931 - 2011 z dnia 10.06.2011 -tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego -strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Opinogóra Górna w roku budżetowym 2011 kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 215.508 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1.284.492 zł. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - Okres kredytowania: od chwili podpisania umowy do 30.09.2020 r. - Karencja w spłacie rat kapitałowych od kredytu od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012 r. - Okres spłaty kredytu 8 lat od 2013 do 2020 roku w 8 ratach rocznych płatnych na 30.09 następująco: I rata - 30.09.2013 - 50.000 zł, II rata - 30.09.2014 - 50.000 zł, III rata - 30.09.2015 - 50.000 zł, IV rata - 30.09.2016 - 200.000 zł V rata - 30.09.2017 - 200.000 zł VI rata - 30.09.2018 - 400.000 zł VII rata - 30.09.2019 - 250.000 zł VIII rata - 30.09.2020 - 300.000 zł - Spłata odsetek kredytu będzie następować w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca począwszy od daty uruchomienia kredytu. - Waluta kredytu PLN. - Kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Opinogóra Górna w II transzach przelewem na konto Zamawiającego. Realizacja transz następować będzie w terminie 2 dni od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu, sukcesywnie wg potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Na etapie zamówienia przewidujemy wypłatę kredytu w II transzach w następujących wysokościach: I transza wypłacona w dniu 30.06.2011 roku w wysokości 700.000 zł II transza wypłacona w dniu 30.09.2011 roku w wysokości 800.000 zł Dopuszcza się odstępstwa od wysokości wypłaty transz i terminu ich wypłat. - W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat, odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem. - W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 01.06.2011r. Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku, prowizję i inne opłaty. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. - Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z kontrasygnatą Skarbnika. - Zmiana wysokości oprocentowania kredytu odbywać się będzie pisemnie, niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania. - Poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat. - O wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności. - Marża banku stała w całym okresie kredytowania. - Do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu i w roku. - Zamawiający w czasie trwania umowy nie będzie przedstawiał szczegółowych zestawień i analiz odnośnie sytuacji finansowej Gminy poza kwartalnymi, półrocznymi i rocznymi sprawozdaniami budżetowymi Rb oraz rocznymi sprawozdaniami finansowymi. - Nie dopuszcza się podpisania przez osoby reprezentujące Gminę Opinogóra Górna oświadczenia o poddaniu się egzekucji. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
1. A/a
2. Tablica ogłoszeń/BIP
Do pobrania:
Załączniki do SIWZ:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-27 11:15:20
- Liczba odsłon: 481
- Historia dokumentu: