---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna, dn. 2009-09-02

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

treść ogłoszenia

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gmina Opinogóra Górna                                      Opinogóra Górna, dn. 2009-08-25

ul. Z. Krasińskiego 4,

06-406 Opinogóra

            RIOŚ.Z. 341-9/09

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty najkorzystniejszej

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr RIOŚ.Z. 341-9/09 w trybie przetargu nieograniczonego na: „Pełnienie funkcji  inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Przebudowa drogi gminnej Elżbiecin-Czernice na odcinku od km 0 + 000 do km  3 + 692,09.”

Wójt Gminy Opinogóra Górna – działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223  poz. 1655 z póżn. zm.) informuje o wyniku postępowania. W postępowaniu oferty złożyli wykonawcy, podając opisane niżej warunki wykonania zamówienia:

Nr oferty

Wykonawca

Kryterium

Cena (brutto)

Punktacja

Cena

Punkta-cja Ogółem

1

Krzysztof Chłopik

ul. J. Piłsudskiego 2m11

09-140 Raciąż

15.000,00 zł

100

100

2

ADAPTEQ ENGINEERING Jolanta Piasecka  

05-092 Łomianki,                     ul. Szczęśliwa 16

32.940,00 zł

45,54

45,54

Za najkorzystniejszą uznano ofertę wykonawcy:

Krzysztof Chłopik

ul. J. Piłsudskiego 2m11

09-140 Raciąż

który złożył ofertę wykonania zamówienia za cenę:

15.000,00 zł (netto);

15.000,00 zł (brutto)

zdobywając największą liczbę tj. 100 punktów.

       WÓJT

     mgr Stanisław Wieteska

  1. A/a
  2. Tablica/bip

-------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-9/09

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1)  W zakresie proceduralnym i merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:     
      • pani Alicja Stryczniewicz                                     
      • pan Piotr Czyżyk                                        
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest
      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: usługi

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości zamówiania mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( DZ. U z 2007 r. Nr. 223, poz 1655 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą.

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest  pełnienie funkcji  inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji  pn: Przebudowa drogi gminnej Elżbiecirn-Czernice na odcinku ad km 0 + 000 do km 3 + 692,09. Na samą inwestycję drogową składało się będzie
wykonanie następujących elementów prac: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, chodnik i zatoki autobusowe, przepusty, podbudowa, nawierzchnia, zjazdy, roboty wykończeniowe, budowa linii napowietrznej NN-0,4 KV oświetlenia ulicznego wraz z oprawami w miejscowości Czernice. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało pełnienie obowiązków wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane z dna 7 lipca 1994 r. w tym z art. 25, 26, 27 (Dz, U. 2006 nr 156 poz. 1118) -od wprowadzenia Wykonawcy robot na plac budowy do zakończenia procesu inwestycyjnego z końcowym rozliczeniem budowy i zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia :    
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: data zakończenia: 30 października 2009. Termin realizacji  może ulec zmianie w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny
Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.


10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1. Oświadczenie z art. 22 i 24 wg  załącznika do SIWZ. 
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Polisa lub inny dokument  potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument dołączany przez Wykonawcę
3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku niniejszego zamówienia wymagane są uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Dokument dołączany przez Wykonawcę.
4. Wykaz wykonanych usług. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg  załącznika do SIWZ.


11.  Kryterium oceny ofert :
• Cena = 100%
12. Informacje na temat wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

13.   Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Należy złożyć w Sekretariacie (I piętro pokój nr. 18) w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie do 20.07.2009 do godz. 12 00

 14.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej w dniu 20.07.2009r. o godz. 12:30. 

15. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

w siedzibie Zamawiającego, bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl

16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

18.  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt pn. Przebudowa dróg gminnych Elżbiecin- Czernice na odcinku od km 0 + 000 do 3 + 692,09 ” znajduje się na liście rankingowej projektów pozytywnie ocenionych pod względem merytorycznym w ramach RPO WM 2007-2013, Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.


Opinogóra Górna, dn. 10.07.2009r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-02 21:44:03
  • Liczba odsłon: 116
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2462530]

przewiń do góry