Opinogóra Górna , dnia 2008-12-04


OGŁOSZENIE  O   ZAMÓWIENIU
NA  DOŻYWIANIE  DZIECI  W  SZKOŁACH 
NA  TERENIE  GMINY OPINOGÓRA GÓRNA  W  2009  ROKU
1.    Zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy w Opinogórze Górnej, 06-406 Opinogóra Górna,
 ul Z. Krasińskiego 4 , woj. mazowieckie
e-mail: gops_opinogora@tlen.pl
http:// ugopinogora.bip.org.pl

2.    Rodzaj  zamówienia:  usługa

3.    Tryb zamówienia:  przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
4.    Przedmiot zamówienia dotyczy codziennego przygotowania i dostawy do 5 szkół na terenie gminy Opinogóra Górna gorących obiadów jednodaniowych: trzy razy w tygodniu drugie danie (poniedziałek, środka, piątek) oraz dwa razy w tygodniu zupa z wkładka mięsna (wtorek, czwartek) w celu dożywiania 85 dzieci: Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie – 11 dzieci, Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej – 9 dzieci, Szkoła Podstawowa w Dzboniu – 10 dzieci oraz Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Opinogórze Górnej – 55 dzieci. Dożywianie realizowane jest  ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zupa ma być podawana ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, makaron z sosem lub krokiety. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia SIWZ.
5.    Kod i nazwa CPV:   
55.52.31.00-3   - usługi w zakresie posiłków szkolnych
55.32.10.00-6   - usługi przygotowywania posiłków
55.32.20.00-3   - usługi gotowania posiłków
55.32.00.00-9   - usługi podawania posiłków
55.52.40.00-9   - usługi w zakresie dostarczania posiłków do szkół
6.    Termin realizacji zamówienia
Zamówienie ma być realizowane w okresie od stycznia do grudnia 2009 roku w dni nauki szkolnej.
7.    Oferty wariantowe
       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8.    Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
9.    Warunki udziału w postępowaniu
9.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
9.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”.

10.    Informacja na temat wadium
      Zamawiający nie będzie żądał wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.
11.    Oferty częściowe
      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie
www.ugopinogora.bip.org.pl
13. Kryteria oceny ofert:
     cena   -  100 %
14. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 18 grudnia 2008 roku do godz. 930 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 14
15. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.




                                                        p.o.  Kierownika
                                     Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                           Ewa Żórawska
Załączniki:
siwz

Ogłoszenie Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-31 12:35:45
  • Liczba odsłon: 134
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2502847]

przewiń do góry