Zamawiający:                                                                  Opinogóra Górna, 3 lipca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.10.2013

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna”

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 131901-2013 z dnia 03.07.2013 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106433 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 23 6717024, 6717085, faks 23 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół
na terenie gminy Opinogóra Górna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, Gimnazjum w Opinogórze Górnej i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. H. Sienkiewicza 13 i z powrotem do miejsca ich zamieszkania.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część 1 - Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna

Część 2 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie

Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części 1, tj. Dowożenia uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna.

2. Zamawiający ustala następujące trasy:

Trasa nr 1: Przytoka - Kobylin - Pajewo Króle - Łęki - Nowokrasne - Kołaczków Zlewnia - Kołaczków - Rembowo - Pałuki - Bogucin - Czernice - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 36

Trasa nr 2: Pomorze - Chrzanówek - Władysławowo - Elżbiecin - Zygmuntowo - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 47

Trasa nr 3: Goździe - Kołaki-Budzyno - Rąbież - Wilkowo - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo - Długołęka - Klonowo - Trętowo-Mazarnięta - Patory - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 60

Trasa nr 4: Łaguny - Wola Wierzbowska - Wierzbowo - Kołaki-Kwasy - Janowięta - Dzbonie - Bacze - Kąty - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 50

Trasa nr 5: Kołaczków - Łęki - Pajewo Króle - Kobylin 1 - Koblin 2 - Przytoka - Pałuki - Rembowo - Kołaczków

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 23

Trasa nr 6 Kołaczków - Rembowo - Pałuki - Bogucin - Czernice - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 38

Uwaga: Trasy oraz ilość uczniów mogą ulec nieznacznej zmianie, tj. o nie więcej niż 20 %.

3. Informacje organizacyjne:

1) Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r.:

a) dowożenie uczniów z miejsca zamieszkania na terenie gminy Opinogóra Górna, określonego w załączniku nr 6 do siwz do szkół w:

Opinogórze Górnej w godz.: 7:15 - 7:45

Kołaczkowie w godz.: 8:00 - 8:20

b) powrót uczniów do miejsca zamieszkania, określonego w załączniku nr 6 do siwz ze szkół w:

Opinogórze Górnej (trasa nr 1, 2, 3, 4) w godz.: 12:25 - 12:40, 14:15 - 14:30, 15:10 - 15:20

Opinogórze Górnej (trasa nr 6) w godz.: poniedziałek - wtorek - środa 12:25 - 12:35, 14:25 - 14:35, czwartek - piątek 11:30 - 11:40, 13:15 - 13:25

Kołaczkowie (trasa nr 5) w godz.: poniedziałek - wtorek - środa 13:20 - 13:30, 15:05 - 15:15; czwartek - piątek 12:15 - 12:30, 14:05 - 14:15

c) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów,

d) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich zamieszkania, określonych w załączniku nr 6 do siwz,

e) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika,

f) bezpłatne bilety imienne na okaziciela dla opiekunów uczniów, ustalonych w załączniku nr 6 do siwz w czasie ich przewożenia,

2) Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

3) Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.

4) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem (godz. przyjazdu określone są w pkt 1) lit a)). Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 godziny w każdą stronę.

5) W przypadku awarii pojazdu w trakcie przejazdu trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić odpowiednich dyrektorów szkół, organ prowadzący oraz niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 godzin, podstawić autokar zastępczy. Pkt 6) stosuje się odpowiednio.

6) W przypadku braku możliwości dowiezienia lub rozwiezienia dzieci przez Wykonawcę na którejkolwiek z tras, Wykonawca pokryje koszt dowozów i odwozów wykonanych na zlecenie Zamawiającego przez innego przewoźnika.

7) Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdu, dokumentów pojazdu i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z usługą. W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdów Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdów koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca oraz zobowiązany jest niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt 2)

8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z comiesięcznym wykazem imiennym uczniów z poszczególnych placówek oświatowych. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2013/2014 może ulegać zmianie. Odbiór biletów następować będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

9) Liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek o których mowa w ust. 1 może ulec zmianie, tj. o nie więcej niż 20 %. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczniów uprawnionych do dowozu. W przypadku zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.

10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenia ciała czy śmierć powodowana działalnością Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania działania personelu w trakcie realizacji dowozu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie Spółka Akcyjna, ul. Płocka 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190259,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129413,00
  • Oferta z najniższą ceną: 129413,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177800,00
  • Waluta: PLN.

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

..........................................................................................................................................................

Zamawiający:                                                      Opinogóra Górna, 27 czerwca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.10.2013

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

       Wójt Gminy Opinogóra Górna, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna”

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie Spółka Akcyjna 06-400 Ciechanów, ul. Płocka 13

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.                  

W postępowaniu złożono 3 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie Spółka Akcyjna

06-400 Ciechanów

ul. Płocka 13

100

100

2

„SANIMAX” – Transport s.c.

Janusz Sosnowski, Monika Sosnowska

01-142 Warszawa

ul. Sokołowska 9/286

72,79

72,79

3

Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób s.c.

B. Czaplicka, K. Czaplicki

ul. Makowska 108

06-300 Przasnysz

93,49

93,49

 

 

 

Z up. Kierownika Zamawiającego

mgr inż. Beata Golasińska

 

1.             BIP/Tablica ogłoszeń


................................................................................................................................


Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 19 czerwca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.10.2013

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna”

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 106433 - 2013 data 11.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
  • W ogłoszeniu powinno być: Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest:

1. Umowa Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie.

Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach:

1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć

2) zmian w obowiązujących przepisach;

3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;

4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;

5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;

a) zakresu przedmiotu zamówienia;

b) terminu wykonania;

c) wynagrodzenia;

2. Zamawiający zastrzega sobie:

1) zmianę godzin oraz trasę przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia;

2) możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy
po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy;

3) możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.

3. Z przyczyn określonych w ust. 2, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.

4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  • W ogłoszeniu powinno być:

1. Umowa Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie.

Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach:

1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć

2) zmian w obowiązujących przepisach;

3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;

4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;

5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;

a) zakresu przedmiotu zamówienia;

b) terminu wykonania;

c) wynagrodzenia;

2. Zamawiający zastrzega sobie:

1) zmianę godzin oraz trasę przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia;

2) możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.

3. Z przyczyn określonych w ust. 2, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.

4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).
  • W ogłoszeniu powinno być: 25.06.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

 

 

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

...................................................................................................................................

Zamawiający:                                                       Opinogóra Górna, 19 czerwca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4                            

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.10.2013

 

 

ZMIANA Nr 1

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 106433-2013 na „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Opinogóra Górna”

 

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zmienia się siwz w następujący sposób:

 

1.    W rozdziale pn. „Opis przedmiotu zamówienia” pkt 3 ppkt 2

Obecny zapis brzmi:

Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

Powinno być:

Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

2.    W rozdziale pn. „Opis sposobu przygotowania ofert”

Obecny zapis brzmi:

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 24.06.2013 r. godz. 10:30

Powinno być:

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 25.06.2013 r. godz. 12:00

3.    W rozdziale pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”

1)    pkt 1

Obecny zapis brzmi:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 24.06.2013 roku, do godz. 1000

Powinno być:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat), w terminie do dnia 25.06.2013 roku, do godz. 1130

 2)  pkt 3

Obecny zapis brzmi:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 24.06.2013 roku, godz. 1030

Powinno być:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, pok. 11 dnia 25.06.2013 roku, godz. 1200

4.    W załączniku nr 5 do siwz „Wzór umowy”

1)    § 2 ust. 2

Obecny zapis brzmi:

Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

Powinno być:

Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

2)    Usuwa się § 8 ust. 2 pkt 2

 

Zmianę niniejszą zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i stanowi ona integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

 

 

                                                        Kierownik Zamawiającego   

 

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

 

 

1.     BIP, Tablica ogłoszeń

 

..................................................................................................................................

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 11 czerwca 2013 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.10.2013

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna”

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 106433-2013 z dnia 11.06.2013 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie, Gimnazjum w Opinogórze Górnej i z powrotem do miejsca ich zamieszkania oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Opinogóra Górna do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie ul. H. Sienkiewicza 13 i z powrotem do miejsca ich zamieszkania.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część 1 - Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna

Część 2 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie

Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części 1 tj. Dowożenia uczniów do szkół na terenie gminy Opinogóra Górna.

2.Zamawiający ustala następujące trasy:

Trasa nr 1: Przytoka - Kobylin - Pajewo Króle - Łęki - Nowokrasne - Kołaczków Zlewnia - Kołaczków - Rembowo - Pałuki - Bogucin - Czernice - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 36

Trasa nr 2: Pomorze - Chrzanówek - Władysławowo - Elżbiecin - Zygmuntowo - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 47

Trasa nr 3: Goździe - Kołaki-Budzyno - Rąbież - Wilkowo - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo - Długołęka - Klonowo – Trętowo-Mazarnięta - Patory - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 60

Trasa nr 4: Łaguny - Wola Wierzbowska - Wierzbowo - Kołaki-Kwasy - Janowięta - Dzbonie - Bacze - Kąty - Opinogóra Górna

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 50

Trasa nr 5: Kołaczków - Łęki - Pajewo Króle - Kobylin 1 - Koblin 2 - Przytoka - Pałuki - Rembowo - Kołaczków

Przewidywana liczba uczniów na trasie - 23

Trasa nr 6 Kołaczków - Rembowo - Pałuki - Bogucin - Czernice - Opinogóra Górna Przewidywana liczba uczniów na trasie - 38

Uwaga: Trasy oraz ilość uczniów mogą ulec nieznacznej zmianie, tj. o nie więcej niż 20 %.

3. Informacje organizacyjne:

1) Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r.:

a) dowożenie uczniów z miejsca zamieszkania na terenie gminy Opinogóra Górna, określonego w załączniku nr 6 do siwz do szkół w:

Opinogórze Górnej w godz.: 7:15 - 7:45

Kołaczkowie w godz.: 8:00 - 8:20

b) powrót uczniów do miejsca zamieszkania, określonego w załączniku nr 6 do siwz ze szkół w:

Opinogórze Górnej (trasa nr 1, 2, 3, 4) w godz.: 12:25 - 12:40, 14:15 - 14:30, 15:10 - 15:20

Opinogórze Górnej (trasa nr 6) w godz.: poniedziałek - wtorek - środa 12:25 - 12:35, 14:25 - 14:35, czwartek - piątek 11:30 - 11:40, 13:15 - 13:25

Kołaczkowie (trasa nr 5) w godz.: poniedziałek - wtorek - środa 13:20 - 13:30, 15:05 - 15:15; czwartek - piątek 12:15 - 12:30, 14:05 - 14:15

c) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów,

d) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca
ich zamieszkania, określonych w załączniku nr 6 do siwz,

e) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika,

f) bezpłatne bilety imienne na okaziciela dla opiekunów uczniów, ustalonych w załączniku nr 6 do siwz w czasie ich przewożenia,

2) Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny być oznakowane, ubezpieczone (Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków NNW), w pełni sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.

3) Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.

4) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem (godz. przyjazdu określone są w pkt 1) lit a)). Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 godziny w każdą stronę.

5) W przypadku awarii pojazdu w trakcie przejazdu trasy Wykonawca zobowiązany
jest powiadomić odpowiednich dyrektorów szkół, organ prowadzący oraz niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 godzin, podstawić autokar zastępczy. Pkt 6) stosuje
się odpowiednio.

6) W przypadku braku możliwości dowiezienia lub rozwiezienia dzieci przez Wykonawcę
na którejkolwiek z tras, Wykonawca pokryje koszt dowozów i odwozów wykonanych na zlecenie Zamawiającego przez innego przewoźnika.

7) Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdu, dokumentów pojazdu i kierowców oraz wszystkich spraw związanych z usługą. W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdów Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdów koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca oraz zobowiązany jest niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w pkt 2)

8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z comiesięcznym wykazem imiennym uczniów z poszczególnych placówek oświatowych. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2013/2014 może ulegać zmianie. Odbiór biletów następować będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

9) Liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek o których mowa w ust. 1 może ulec zmianie, tj. o nie więcej niż 20 %. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczniów uprawnionych do dowozu. W przypadku zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.

10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenia ciała czy śmierć powodowana działalnością Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania działania personelu w trakcie realizacji dowozu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającej na jego powtórzeniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), oraz dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób wydanego przez właściwy organ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku oraz dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
      w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
      o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
      do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
      w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
      do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej z wykonawcą umowie.

Zmiany będą możliwe w następujących sytuacjach:

1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć

2) zmian w obowiązujących przepisach;

3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne
dla Zamawiającego;

4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;

5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;

a) zakresu przedmiotu zamówienia;

b) terminu wykonania;

c) wynagrodzenia;

2. Zamawiający zastrzega sobie:

1) zmianę godzin oraz trasę przewozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia;

2) możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy
po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy;

3) możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.

3. Z przyczyn określonych w ust. 2, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.

4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


  

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2491384]

przewiń do góry