Zamawiający:                                                        Opinogóra Górna, 13 luty 2013 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

GOPS.2310.1.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum
w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.

 

SEKCJA I

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 23001-2013 z dnia 13.02.2013 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717078, faks 023 6717078.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, załadunek i rozładunek posiłków jednodaniowych uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Opinogórze Górnej oraz Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie. Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Opinogórze Górnej: 55, Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej: 5, Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie: 6. 2. Gorącym posiłkiem planuje się objąć łącznie ok. 66 uczniów w/w szkół. Rzeczywista liczba uczniów objętych dożywianiem będzie znana dopiero po zakończeniu naboru wniosków na dożywianie. Zamawiający zastrzega o możliwości zmian w zakresie planowej liczby dzieci korzystających z posiłków. W okresie realizacji zamówienia liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 3. Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy dostarczonych zostanie do 11.500 posiłków. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o max. 30%. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Określone w umowie ilości posiłków w całym okresie trwania umowy, mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby uprawnionych do posiłków, ich absencji i innych czynników niezależnych od Zamawiającego. 6. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od lutego 2013 do grudnia 2013 r. z wyłączeniem przerw w nauce (np. ferii, dni świątecznych oraz wakacji) 7. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r . (tj. Dz. U z 2010 r., nr 136, poz. 914 z poźn. zm). 8. Posiłki jednodaniowe obejmują : dwa razy w tygodniu zupa z bułką, dwa razy drugie danie, raz danie jarskie. Minimalna wartość kaloryczna posiłków to 900 cal. Rodzaj zupy- m.in. grochówka, krupnik z ziemniakami - pomidorowa z ryżem - jarzynowa 7 składnikowa - ogórkowa - kapuśniak - fasolowa - grzybowa. Rodzaj drugiego dania - m.in. filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony - pieczeń wieprzowa +sos + ziemniaki + surówka - udko kurczaka + ziemniaki + marchewka - kotlet mielony/schabowy + ziemniaki + buraczki - gołąbki + ziemniaki + sos pomidorowy - makaron spaghetti +sos boloński z mięsem mielonym - krokiety mięsne + kapusta gotowana. Rodzaj dania jarskiego m.in. - filet rybny + ziemniaki +surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi/kluski leniwe z masłem i cukrem - placki ziemniaczane z cukrem 9. Gramatura posiłku: - ziemniaki, kasza, makaron 200 g, - mięso, ryba 100 g, - surówka, warzywa 100 g, - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety 300 g, - zupa 350 ml. 10. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego nie później niż 12 godzin przed spożyciem. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z normami HCCP. 11. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowożone posiłki winny być dostarczone w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożywaniu - zupa + 75oC - gorące drugie danie + 63oC - potrawy serwowane na zimno + 4oC. Wykonawca zadba o czystość termosów , w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 12. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczać posiłki w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. 13. Dostawa posiłków do szkół zostanie szczegółowo ustalona z dyrektorami szkół i przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy. 14. Posiłki będą przygotowywane wg wcześniej ustalonego tygodniowego jadłospisu, który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Dyrektorom Szkół w ostatni dzień tygodnia poprzedzający tydzień, którego dotyczy jadłospis. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym oraz normy produktów z każdej grup, będzie brać również pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków. Jadłospis powinien być ustalany tak aby w trakcie tygodnia posiłki nie powtarzały się. 15. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół. 16. Odbioru posiłków będą dokonywali Dyrektorzy Szkół bądź upoważnieni przez nich pracownicy. 17. Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów oraz do odbierania resztek posiłków i zużytych naczyń jednorazowego użytku niezwłocznie następnego dnia po dostarczeniu kolejnego posiłku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 11, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63250,00
  • Oferta z najniższą ceną: 63250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83375,00
  • Waluta: PLN.

 

 

 

Kierownik Zamawiającego

     mgr Ewa Żórawska

1. BIP/Tablica ogłoszeń

.............................................................................................................................................

Zamawiający:                                                      Opinogóra Górna, 30 stycznia 2013 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

GOPS.2310.1.2013

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze, Gimnazjum w Opinogórze, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej i Szkole Podstawowej w Kołaczkowie

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie

ul. Rzeczkowska 11

06-400 Ciechanów

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz rozdziału pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” siwz, Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył  najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie

ul. Rzeczkowska 11

06-400 Ciechanów

100

100

2

Bar u Niedźwiadków Dorota Niedźwiecka

ul. Mickiewicza 24

06-100 Pułtusk

75,86

75,86

W trakcie postępowania nie wykluczono Wykonawców i nie odrzucono ofert.

Kierownik Zamawiającego

mgr Ewa Żórawska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

 

.............................................................................................................................

Zamawiający:                                                               Opinogóra Górna, 21 stycznia 2013 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Opinogórze Górnej

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra Górna

GOPS.2310.1.2013

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

„Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej, Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.

SEKCJA I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 29000-2012 z dnia 21.01.2013 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej, Gimnazjum w Opinogórze Górnej, Szkole Podstawowej
w Woli Wierzbowskiej, Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, załadunek i rozładunek posiłków jednodaniowych uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Opinogórze Górnej oraz Szkoły Podstawowej
w Woli Wierzbowskiej i Szkoły Podstawowej w Kołaczkowie. Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
w Opinogórze Górnej: 55, Szkoła Podstawowa w Woli Wierzbowskiej: 5, Szkoła Podstawowa
w Kołaczkowie: 6. 2. Gorącym posiłkiem planuje się objąć łącznie ok. 66 uczniów w/w szkół. Rzeczywista liczba uczniów objętych dożywianiem będzie znana dopiero po zakończeniu naboru wniosków na dożywianie. Zamawiający zastrzega o możliwości zmian w zakresie planowej liczby dzieci korzystających z posiłków. W okresie realizacji zamówienia liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 3. Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy dostarczonych zostanie do 11.500 posiłków. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o max. 30%. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Określone w umowie ilości posiłków
w całym okresie trwania umowy, mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie
w zależności od zmiany liczby uprawnionych do posiłków, ich absencji i innych czynników niezależnych od Zamawiającego. 6. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od lutego 2013 do grudnia 2013 r. z wyłączeniem przerw w nauce (np. ferii, dni świątecznych oraz wakacji) 7. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone
z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r . (tj. Dz. U z 2010 r., nr 136, poz. 914 z poźn. zm). 8. Posiłki jednodaniowe obejmują : dwa razy w tygodniu zupa z bułką, dwa razy drugie danie, raz danie jarskie. Minimalna wartość kaloryczna posiłków to 900 cal. Rodzaj zupy- m.in. grochówka, krupnik z ziemniakami - pomidorowa z ryżem - jarzynowa 7 składnikowa - ogórkowa - kapuśniak - fasolowa - grzybowa. Rodzaj drugiego dania - m.in. filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony - pieczeń wieprzowa +sos + ziemniaki + surówka - udko kurczaka + ziemniaki + marchewka - kotlet mielony/schabowy + ziemniaki + buraczki - gołąbki + ziemniaki + sos pomidorowy - makaron spaghetti +sos boloński z mięsem mielonym - krokiety mięsne + kapusta gotowana. Rodzaj dania jarskiego m.in. - filet rybny + ziemniaki +surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi/kluski leniwe z masłem i cukrem - placki ziemniaczane z cukrem 9. Gramatura posiłku: - ziemniaki, kasza, makaron 200 g, - mięso, ryba 100 g, - surówka, warzywa 100 g, - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety 300 g, - zupa 350 ml. 10. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego nie później niż 12 godzin przed spożyciem. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z normami HCCP. 11. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowożone posiłki winny być dostarczone w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożywaniu - zupa + 75oC - gorące drugie danie + 63oC - potrawy serwowane na zimno + 4oC. Wykonawca zadba o czystość termosów , w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 12. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczać posiłki w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. 13. Dostawa posiłków do szkół zostanie szczegółowo ustalona z dyrektorami szkół i przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy. 14. Posiłki będą przygotowywane wg wcześniej ustalonego tygodniowego jadłospisu, który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Dyrektorom Szkół w ostatni dzień tygodnia poprzedzający tydzień, którego dotyczy jadłospis. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym oraz normy produktów z każdej grup, będzie brać również pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków. Jadłospis powinien być ustalany tak aby w trakcie tygodnia posiłki nie powtarzały się. 15. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali
z dyrektorami w/w szkół. 16. Odbioru posiłków będą dokonywali Dyrektorzy Szkół bądź upoważnieni przez nich pracownicy. 17. Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów oraz do odbierania resztek posiłków i zużytych naczyń jednorazowego użytku niezwłocznie następnego dnia po dostarczeniu kolejnego posiłku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych
w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert
w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnego dokumentu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego świadczącego o spełnieniu wymagań higienicznych i sanitarnych określonych w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004
      z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.) w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa produkowanej i wprowadzanej do obrotu żywności. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), aktualnego dokumentu świadczącego o spełnieniu wymagań higienicznych i sanitarnych określonych w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.) w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa produkowanej
      i wprowadzanej do obrotu żywności. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia
      o spełnieniu warunku oraz aktualnego dokumentu świadczącego o spełnieniu wymagań higienicznych i sanitarnych określonych w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.) w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa produkowanej
      i wprowadzanej do obrotu żywności, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
      w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu min. 66 posiłków dziennie dla jednego Zamawiającego. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), wykazu wykonanych lub wykonywanych usług (wg załącznika nr 4 do siwz) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
      w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
      w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, powiat ciechanowski woj. mazowieckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej, ul. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik Zamawiającego

mgr Ewa Żórawska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-13 15:52:15
  • Liczba odsłon: 126
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2501477]

przewiń do góry