Zamawiający:                                                                  Opinogóra Górna, 4 maja 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.11.2012

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

„Dostawę kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia:

- Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 99373-2012 z dnia 04.05.2012 r.

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

- strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64261 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa
z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania.

Zadanie nr 1: „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242
w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wykonawca przy odbiorze dostawy pospółki drogowej przedstawi stosowny dokument potwierdzający parametry określone w SIWZ, a w razie wątpliwości Zamawiający przekaże właściwej jednostce próbki do badań. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w SIWZ koszty wykonanych badań pokrywa Wykonawca, natomiast jeżeli wyniki przeprowadzonych badań potwierdzą zgodność dostarczonego kruszywa z wymogami zawartymi w SIWZ - koszty badań ponosi Zamawiający.

Zadanie nr 2: „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego lub betonowego lub ceglano-betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1900 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa.

Wymagania.

Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, tj. do dnia 31.12.2012 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 24 tony, natomiast gruzu 22 tony.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPHU TOMAR Tomasz Prusiński, Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24734,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32472,00
  • Oferta z najniższą ceną: 32472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44256,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.U.H. KOPTRANS Witold Piętka, ul. Reutta 16 B, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60957,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86431,00
  • Oferta z najniższą ceną: 86431,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91143,00
  • Waluta: PLN.

 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

 

.........................................................................................................................

Zamawiający:                                                Opinogóra Górna, 24 kwietnia 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna                                          

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.11.2012

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wójt Gminy, działając w imieniu Gminy Opinogóra Górna, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta:

Na zadanie nr 1 pn. „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”:

 ZPHU „TOMAR” Tomasz Prusiński, Rutki Begny 15, 06-400 Ciechanów

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.                  

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Z.U.H. „KOPTRANS”

Witold Piętka

ul. Reutta 16 B,

06-400 Ciechanów

73,37

73,37

2

ZPHU „TOMAR”

Tomasz Prusiński

Rutki Begny 15,

06-400 Ciechanów

100

100

Na zadanie nr 2 pn. „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”:

 Z.U.H. „KOPTRANS” Witold Piętka, ul. Reutta 16 B, 06-400 Ciechanów

Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.                  

W postępowaniu złożono 2 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Z.U.H. „KOPTRANS”

Witold Piętka

ul. Reutta 16 B,

06-400 Ciechanów

100

100

2

ZPHU „TOMAR”

Tomasz Prusiński

Rutki Begny 15,

06-400 Ciechanów

94,83

94,83

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1.             BIP/Tablica ogłoszeń

 

..........................................................................................................................

Zamawiający:                                                                 Opinogóra Górna, 20 marca 2012 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.11.2012

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Dostawę kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych

SEKCJA I:

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 64261-2012 z dnia 20.03.2012 r.

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa
z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem
na remonty bieżące dróg gminnych.

Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania.

Zadanie nr 1 „Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wykonawca przy odbiorze dostawy pospółki drogowej przedstawi stosowny dokument potwierdzający parametry określone w SIWZ, a w razie wątpliwości Zamawiający przekaże właściwej jednostce próbki do badań. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w SIWZ koszty wykonanych badań pokrywa Wykonawca, natomiast jeżeli wyniki przeprowadzonych badań potwierdzą zgodność dostarczonego kruszywa z wymogami zawartymi w SIWZ - koszty badań ponosi Zamawiający.

Zadanie nr 2 „Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych”.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego lub betonowego lub ceglano-betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1900 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych
w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa.

Wymagania.

Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu
i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, tj. do dnia 31.12.2012 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie
na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 24 tony, natomiast gruzu 22 tony.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ).
      Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku, tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie
      z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
      o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
      w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział
      w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
      albo składania ofert.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

deklarację zgodności, certyfikat lub dokument równoważny dla wykazania,
że oferowana pospółka drogowa spełnia wymagania zgodne z normą PN-EN 13242

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty,

2. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia;

b) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne
i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia;

c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego;

2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej
ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych
w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wykonawca przy odbiorze dostawy pospółki drogowej przedstawi stosowny dokument potwierdzający parametry określone w SIWZ, a w razie wątpliwości Zamawiający przekaże właściwej jednostce próbki do badań. W razie stwierdzenia,
że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w SIWZ koszty wykonanych badań pokrywa Wykonawca, natomiast jeżeli wyniki przeprowadzonych badań potwierdzą zgodność dostarczonego kruszywa z wymogami zawartymi w SIWZ - koszty badań ponosi Zamawiający. Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego
i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, tj. do dnia 31.12.2012 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego
wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy,
bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny
i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności
nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych
z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 24 tony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego lub betonowego lub ceglano-betonowego
    z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1900 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, tj. do dnia 31.12.2012 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych
    z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę gruzu wyniesie 22 tony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. Tablica ogłoszeń/BIP

Do pobrania:

SIWZ

Załącznik mr 1 do umowy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kluczek Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kluczek Paweł
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-04 11:54:49
  • Liczba odsłon: 123
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2500276]

przewiń do góry