Zamawiający:                                                            Opinogóra Górna, 6 września 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.17.2011




INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



Wójt Gminy Opinogóra Górna działając na podstawie przepisów art. 8 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu” dla zadania (części) nr 1, nr 2, nr 3 nr 4, nr 5


Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.



UZASADNIENIE


W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania (części) nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.





Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zamawiający:                                                              Opinogóra Górna, 26 sierpnia 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.17.2011

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

-Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 229847-2011z dnia 26.08.2011

-tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

-strona internetowa Zamawiającego –  www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna , ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dążymy do celu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w postaci dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic 4 szkół podstawowych i 1 gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opinogóra Górna, w ramach Projektu pn.: Dążymy do celu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części (zadań).

Część (zadanie) nr 1 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:

1.rozwijających z języków obcych - j. angielski

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę

2. rozwijających IT,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę

3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:,

- 1 grupa matematyki

- 1grupa geografii

- 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii).

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę

Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów.

Część (zadanie) nr 2 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:

1.rozwijających z języków obcych - j. angielski

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę

2. rozwijających IT,

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę

3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,

Zamawiający przewiduje:

a)liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym:

- 2 grupy z przyrody

- 1 grupa z matematyki

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących,

4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup pięcioosobowych - 12,

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,

4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje

a) liczbę grup pięcioosobowych - 1

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę

4.3. z matematyki

Zamawiający przewiduje

a) liczbę grup pięcioosobowych - 2

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę

4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje

a) liczbę grup pięcioosobowych - 3

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę

5. z realizacji wsparcia psychologicznego,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3,

b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę,

6. korekcyjno - kompensacyjne,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,

b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę,

Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów.

Część (zadanie) nr 3 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego.

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,

Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów.

Część (zadanie) nr 4 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:

1.rozwijających z języków obcych - j. angielski,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę

2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę

3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym:

3.1. z przyrody

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę

3.2. z matematyki

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę

3.3. matematyczno-przyrodniczych

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę

4. wyrównujących w tym:

4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego

Zamawiający przewiduje:

a) liczba grup pięcioosobowych - 4,

b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę,

4.2. z j. polskiego

Zamawiający przewiduje:

a) liczba grup pięcioosobowych - 1,

b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę,

Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów.

Część (zadanie) nr 5 pn.: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:

1.rozwijających z języków obcych - j. angielski,

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę

2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym:

2.1. z przyrody 2 grupa

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę

2.2. matematyka

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1,

b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę

3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego

Zamawiający przewiduje:

a) liczbę grup pięcioosobowych - 4,

b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę,

Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów.

Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań)

1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut.

2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół.

3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób.

4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu.

5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły.

6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin.

7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć.

8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL.

9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia.

10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Dla części (zadania) nr 1: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). b) Dla części (zadania) nr 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). c) Dla części (zadania) nr 3: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). d) Dla części (zadania) nr 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). e) Dla części (zadania) nr 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje: Dla części (zadania) nr 1 Dysponowaniem przynajmniej: 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania geografii, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania fizyki i 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania chemii. Dla części (zadania) nr 2 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, 6 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka polskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe, specjalizacja - psychologia, 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo posiadającymi kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej. Dla części (zadania) nr 3 Dysponowaniem przynajmniej: 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Dla części (zadania) nr 4 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem zawodowym kwalifikujące do nauczania języka polskiego oraz 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Dla części (zadania) nr 5 Dysponowaniem przynajmniej: 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody oraz 4 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ), wykazu osób (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie przez osoby biorące udział w realizacji zadania, kwalifikacji zawodowych przydatnych do realizacji zadania tj. a) do prowadzenia zajęć z języka angielskiego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka angielskiego, b) do prowadzenia zajęć z języka polskiego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania języka polskiego, c) do prowadzenia zajęć z informatyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania informatyki, d) do prowadzenia zajęć z matematyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania matematyki, e) do prowadzenia zajęć z geografii posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania geografii, f) do prowadzenia zajęć z fizyki posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania fizyki, g) do prowadzenia zajęć z chemii posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania chemii, h) do prowadzenia zajęć z przyrody posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania przyrody, i) do prowadzenia zajęć z psychologii posiadania wykształcenia wyższego w specjalizacji psychologia, j) do prowadzenia zajęć z nauczania zintegrowanego posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikujące do nauczania początkowego, k) do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych posiadania wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo posiadania kwalifikacji z zakresu terapii pedagogicznej. sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji spowoduje wykluczenie z postępowania
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,

b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3 w tym:, - 1 grupa matematyki - 1grupa geografii - 1 grupa fizyko-chemiczna realizowana po 30 godzin z danego przedmiotu (tj. 30 godzin fizyki i 30 godzin chemii). b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę. Wsparciem w ramach zadania 1 planuje się objąć 60 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Opinogórze Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, w tym: - 2 grupy z przyrody - 1 grupa z matematyki b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 4. wyrównujących, 4.1. dla klas O-III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 12, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z przyrody Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 1 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.3. z matematyki Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 2 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 4.4. z j. polskiego Zamawiający przewiduje a) liczbę grup pięcioosobowych - 3 b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę 5. z realizacji wsparcia psychologicznego, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 3, b) liczbę przepracowanych godzin - 10h/grupę, 6. korekcyjno - kompensacyjne, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 90h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 220 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej we Władysławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównujących dla klas 0 - III z przedmiotów z nauczania zintegrowanego. Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 20 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Woli Wierzbowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających IT, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 3.1. z przyrody Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/ osobę 3.2. z matematyki Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 3.3. matematyczno-przyrodniczych Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - po 30h z danego przedmiotu (tj. 30h matematyki i 30h przyrody), w tym komponent e-learningowy 5 h/osobę 4. wyrównujących w tym: 4.1. dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 4, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, 4.2. z j. polskiego Zamawiający przewiduje: a) liczba grup pięcioosobowych - 1, b) liczba przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 75 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Kołaczkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć: 1. rozwijających z języków obcych - j. angielski, Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2. rozwijających z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, w tym: 2.1. z przyrody 2 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 2, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 2.2. matematyka 1 grupa Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup dziesięcioosobowych - 1, b) liczbę przepracowanych godzin - 60h/grupę, w tym komponent e-learningowy 10 h/ osobę 3. wyrównujących dla klas 0 - III przedmioty z nauczania zintegrowanego Zamawiający przewiduje: a) liczbę grup pięcioosobowych - 4, b) liczbę przepracowanych godzin - 30h/grupę, Wsparciem w ramach projektu planuje się objąć 70 uczniów. Informacje dodatkowe dla wszystkich części (zadań) 1. Przez 1 godzinę przeprowadzonych szkoleń Zamawiający rozumie 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 2. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia będą odbywały się w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. 3. W zależności od wyników rekrutacji, zajęcia prowadzone będą na trzech poziomach: poziomie wyrównującym - braki, poziomie średnio zaawansowanym oraz poziomie zaawansowanym, w 10-osobowych grupach. Z wyjątkiem zajęć wyrównujących i kompensacyjnych gdzie grupy będą liczyły po 5 osób. 4. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektu. 5. Harmonogram zajęć będzie ustalany miesięcznie i dopasowany do planu zajęć uczniów obowiązującego w szkole z uwzględnieniem godzin odwozu uczniów ze szkoły. 6. Prowadzący zajęcia będzie rozliczany na podstawie przedłożonej miesięcznej karty czasu pracy z przepracowanych godzin. 7. Wykonawca obowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dziennik zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz POKL. 9. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. 10. Zamawiający udostępni wykonawcom nieodpłatnie platformę e-learningową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  • Projekt „Dążymy do celu” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



 

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

 

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

Pliki do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 5

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-06 14:10:33
  • Liczba odsłon: 131
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2491052]

przewiń do góry