Zamawiający:                                                                    Opinogóra Górna, 30 sierpnia 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.14.2011


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 264282-2011 z dnia 30.08.2011

  • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

  • strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191795 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Na całość przedmiotu zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań:

Zadanie nr 1 pn.: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych zakończonych egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważnym.

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

5. Wyboru modułów dokona Zamawiający.

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

7. Część materiałów dydaktycznych (5h/ na każdą grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę.

8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza.

9. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje wykonywanie szkoleń w następujących dniach i godzinach (z wyłączeniem okresu wakacji/ferii):

1 grupa:

poniedziałek 2*45 minut

wtorek 2* 45 minut w godzinach 14:10-15:50

2 grupa:

Poniedziałek 2*45 minut

Środa 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55

3 grupa:

wtorek 2*45 minut

czwartek 2*45 minut w godzinach 14:15 -15:55

Uwaga: Przyjęty rozkład zajęć może ulec zmianie.

Zadanie nr 2 pn.: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu dydaktyki pracy z multimediami.

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa.

2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy.

4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher).

5. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje (dla zadania nr 1 i zadania nr 2).

1. Zamawiający udostępni Wykonawcy:

a) sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania (sale komputerowe udostępnione będą nieodpłatnie),

b) pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie,

c) własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów.

2. Wykonawca zobowiązany jest do:

a) prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający,

b) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego,

c) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć,

d) powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego,

e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

3. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenia Europejski Instytut Edukacji Informatycznej, ul. Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57328,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37114,50

  • Oferta z najniższą ceną: 37114,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48038,40

  • Waluta: PLN.

Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

------------------------------------------------------------------------------------------------

Gmina Opinogóra Górna                                           Opinogóra Górna, dn. 17 sierpnia 2011 r.

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra


RIOŚ.Z.271.14.2011




INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Wójt Gminy Opinogóra Górna,


działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II”


Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta

Stowarzyszenia Europejski Instytut Edukacji Informatycznej, ul. Mikołaja
Reja 20, 33-300 Nowy Sącz


Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz punktu pn. „Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert” SIWZ Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę zdobywając 100 pkt. w jedynym kryterium jakim jest cena.

W postępowaniu złożono 4 oferty, wg zestawienia:

Lp.

Nazwa/imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres zamieszkania/adres wykonawcy

Punktacja
w kryterium ceny

Łączna punktacja oferty

1

Centrum Tłumaczeń, Doradztwa
i Edukacji PRAGMATIC

ul. Warszawska 49 lok 50,

25-531 Kielce

80,86

80,86

2

Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej

ul. Mikołaja Reja 20

33-300 Nowy Sącz

100

100

3

EURO INFO GROUP
Sp. z o.o.

ul. Chałubińskiego 8,

00-613 Warszawa

79,66

79,66

4

CNJA EDUKACJA

Witold Szaszkiewicz sp.j.

ul. Mieszka I 32/2,

31-436 Kraków

-

-




Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska

  1. A/a

  2. BIP/Tablica ogłoszeń

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Zamawiający:                                                                        Opinogóra Górna, 13 lipca 2011 r.

Gmina Opinogóra Górna

ul. Z. Krasińskiego 4

06-406 Opinogóra

RIOŚ.Z.271.14.2011


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA:

Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

  • Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 191795-2011 z dnia 13.07.2011

  • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego

  • strona internetowa Zamawiającego – www.ugopinogora.bip.org.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Dążymy do celu II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Na całość przedmiotu zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań:

Zadanie nr 1 pn.: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych zakończonych egzaminem ECDL START (European Computer Driving License) lub równoważnym.

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia komputerowe (4 moduły) dla 30 uczniów (3 grupy dziesięcioosobowe) w wieku 7-18 lat szkół podstawowych i gimnazjum w ilości 360 godzin lekcyjnych (45 minut) (3 grupy po 120 godzin lekcyjnych każda grupa) wraz z komponentem elearningowym (min. 5 h/os.), zakończone egzaminem ECDL START lub równoważnym.

2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

3. Zakres szkoleń musi być zgodny z wymaganiami egzaminów na ECDL START.

4. W trakcie szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 4 modułowe egzaminy w ramach ECDL START lub równoważny oraz zapewni karty egzaminacyjne EKUK (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych) dla wszystkich Słuchaczy. Godziny egzaminów są wliczone w liczbę godzin kursów.

5. Wyboru modułów dokona Zamawiający.

6. Wykonawca zapewni podręczniki/skrypty do każdego realizowanego modułu ECDL START lub równoważnego dla każdego Słuchacza.

7. Część materiałów dydaktycznych (5h/ na każdą grupę) Słuchacze realizować będą online w formie e-learningowej, na materiałach zapewnionych przez Wykonawcę.

8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie sprawdzające wiedzę testy e-learningowe dla każdego Słuchacza.

9. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje wykonywanie szkoleń w następujących dniach i godzinach (z wyłączeniem okresu wakacji/ferii):

1 grupa:

poniedziałek 2*45 minut

wtorek 2* 45 minut

w godzinach 14:10-15:50

2 grupa:

Poniedziałek 2*45 minut

Środa 2*45 minut

w godzinach 14:15 -15:55

3 grupa:

wtorek 2*45 minut

czwartek 2*45 minut

w godzinach 14:15 -15:55

Uwaga: Przyjęty rozkład zajęć może ulec zmianie.

Zadanie nr 2 pn.: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu dydaktyki pracy z multimediami.

1. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 25 nauczycieli z zakresu dydaktyki pracy z multimediami w ilości 150 godzin lekcyjnych (45 minut) dla 5 grup pięcioosobowych po 30 godzin każda grupa.

2. Miejscem przeprowadzenia szkoleń są Szkoły Podstawowe w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie oraz Gimnazjum w Opinogórze Górnej.

3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu oceny wiedzy z zakresu dydaktyki pracy z multimediami słuchaczy i ewentualnie dokonania stosownych korekt w podziale na grupy w zależności od stopnia wiedzy słuchaczy.

4. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć co najmniej następujące zagadnienia: obsługa komputera (podstawy obsługi - jeśli poziom wiedzy słuchaczy będzie tego wymagać), prezentacje - przygotowanie prezentacji, obróbka plików graficznych i wideo, podstawy grafiki (wykonywanie prostych rysunków, praca z tekstem, formatowanie, opływanie tekstu, prosta obróbka bitmap), tworzenie publikacji (np. MS Publisher).

5. Harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje (dla zadania nr 1 i zadania nr 2).

1. Zamawiający udostępni Wykonawcy:

a) sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu, spełniające odpowiednie wymagania (sale komputerowe udostępnione będą nieodpłatnie),

b) pełne listy uczestników szkoleń Wykonawcy w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie,

c) własną platformę elearningową do szkoleń elearningowych zapewniającą możliwość generowania raportów z pracy uczniów.

2. Wykonawca zobowiązany jest do:

a) prawidłowego oznaczenia sal dydaktycznych, w których odbywają się szkolenia poprzez zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej i budżetu Państwa. Stosowne plakaty z taką informacją dostarczy Zamawiający,

b) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Beneficjentów Ostatecznych i wolnych słuchaczy. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego,

c) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć,

d) powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego,

e) zapewnienia właściwej kadry do przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w ramach ECDL START lub równoważnego.

3. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do żądania obecności wykładowców na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1 h lekcyjnej tygodniowo dla każdej grupy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch kursów/szkoleń komputerowych o łącznej wartości co najmniej 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). Zakres wymaganych szkoleń musi dotyczyć: jedno szkolenie musi obejmować zakres zgodny z wymogami na ECDL START zakończony egzaminem ECDL START lub równoważnym dla min. 30 osób i jedno szkolenie musi obejmować zakres pracy z multimediami dla min. 25 osób. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych usług (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:

a) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia,

b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, pokój nr 18 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Opreracyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak




Kierownik Zamawiającego

mgr Stanisław Wieteska



1. A/a

2. Tablica ogłoszeń/BIP

załaczniki do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-30 10:43:05
  • Liczba odsłon: 135
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2491732]

przewiń do góry