Opinogóra Górna, dn. 2009-10-28

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

treść ogłoszenia

----------------------------------------------------------------------------------

Opinogóra Górna, dn. 2009-10-07

                                                         

ZAWIADOMIENIE

o wyborze oferty najkorzystniejszej

-----------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER:  RIOŚ.Z. 341-15/09

1.   Nazwa i adres Zamawiającego
      Nazwa
:
      Gmina Opinogóra Górna
      Adres:
      Opinogóra Górna
      ul. Z. Krasińskiego 4
      06 – 406 Opinogóra
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
      1) W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:     
      • pani Alicja Stryczniewicz          Telefon: (023) 671 70 85                                        
      2)   W sprawach dotyczących procedury przetargowej:     
      • pan Piotr Czyżyk                                        
      Telefon: (023) 671 70 85             Fax.: (023) 673 61 10
3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
      www.ugopinogora.bip.org.pl
4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6.   Określenie przedmiotu zamówienia:
      Nazwa zadania:  „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Wierzbowskiej II”

Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Zakres zamówienia obejmuje:

1.         Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku – metoda „lekko mokra” – ROBOTY   
            PRZYGOTOWAWCZE

2.         Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku – metoda „lekko mokra” – ROBOTY
            OCIEPLENIOWE

3.         Wykonanie opaski z kostki brukowej grubości 6 cm wokół budynku na powierzchni
             26,475 m2

4.         Docieplenie stropu poddasza na powierzchni 482,66 m2
Wszystkie w/w roboty zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową:
*    przedmiary robót – stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ,
*    projekt budowlane - stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ,

*    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiąca załącznik Nr 10
      do   SIWZ
Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
2) uporządkowanie terenu po budowie;
3) wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
główny przedmiot:
45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane

45321000-3 Izolacja cieplna

45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników

Wartość zamówienia: mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy pzp. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8.  Termin wykonania zamówienia:

Rozpoczęcie robót – po podpisaniu umowy

Zakończenie robót – 31 październik 2009

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
9.1.      nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24

ust. 1 i 2 ustawy;

9.2.      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:

9.2.1.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 9.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

9.2.2.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

9.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.

Należy wykazać wykonanie:

a)  co najmniej 1 zamówienia dotyczącego wykonania robót w zakresie termomodernizacji o wartości nie mniejszej niż cena oferty. Należy podać jego wartość oraz datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.

9.2.2.2.            udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami:

1.         Osoba wskazana na kierownika robót posiada:

a)         Wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w branży

konstrukcyjno – budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego

 9.2.3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

9.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;

Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych

będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę „spełnia – nie spełnia”.

10. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ:

10.1.    Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.

10.2.    Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:

10.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ.

10.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.

10.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

10.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

10.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).

10.2.6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

10.2.7. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień.

10.2.8. Wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.

Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia.

10.3.    Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanym przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.

10.4.    W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

11.  Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena za realizację zamówienia  – 100%
12.  Wadium:

12.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości: 1.700,00 zł (słownie złotych: tysiąc siedemset)

12.2.    Forma wadium
12.2.1.    Wadium może być wniesione w:
12.2.1.1.    pieniądzu,
12.2.1.2.    poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
12.2.1.3.    gwarancjach bankowych,
12.2.1.4.    gwarancjach ubezpieczeniowych,
12.2.1.5.    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

12.3.    Termin i miejsce wniesienia wadium:
12.3.1.    W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12.3.2.    W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1.2. do pkt. 28.1.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej.
12.3.3.    Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
12.3.4.    Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.:
„Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.”

12.4.    Zwrot wadium:
12.4.1.    Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
12.4.1.1.    upłynął termin związania ofertą,
12.4.1.2.    zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
12.4.1.3.    Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
12.4.2.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
12.4.2.1.    który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
12.4.2.2.    który został wykluczony z postępowania;
12.4.2.3.    którego oferta została odrzucona.
12.4.3.    Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
12.4.4.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12.5.    Utrata wadium
12.5.1.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
12.5.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
12.5.1.2.    nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
12.5.1.3.    zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12.5.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

13.   Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (I piętro) w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej, w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 28 września 2009r.  do godz. 10:00
14.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju Nr 11 (I piętro), w siedzibie Urzędu Gminy  przy ul. Z. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej  w dniu 28 września 2009r. o godz. 10:30
15.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej:   www.ugopinogora.bip.org.pl
16.  Termin związania z ofertą:
       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
17.  Zamówienia uzupełniające:
       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
18. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19.  Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej


Opinogóra Górna, dn. 7 września  2009r.


                                                                                            Wójt Gminy

                                                                                  mgr Stanisław Wieteska

Dokumenty do pobrania

SIWZ

Projekt budowlany

Przedmiar robót

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2500532]

przewiń do góry